سقف پذيرايي

 کناف سقف پذيرايي

 کناف سقف پذيرايي

از جمله وسواس هایی که هر کدام از ما به روی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و بسیاری از لوازم خانه و محل کارخود نشان می دهیم شاید تا حدودی قابل قبول باشد اما در برخی مواقع این وسواس ها بیش از اندازه ی عادی می شوند تا جایی که برای نوع کفپوش و رنگ و طراحی دیوارهای خانه وسواس های خاصی را از خود نشان می دهیم.

در برخی از مواقع این حساسیت و وسواس ها خوب است مخصوصا در زمانیکه تصمیم درباره سقف منزل و محل کارمان باشد. این روزها مدل سقف کناف یکی از ایده های مطمئن و بسیار زیبا برای تزیین بخش های مهم منزل و محل کار است که در برخی از مواقع این موضوع نادیده گرفته می شود.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که اگر توجه بیشتری را به طراحی و دکوراسیون سقف بخش های مختلف منزل بدهید دیگر نیاز نیست تا در و دیوار خانه را با وسایل تزیینی پر کنید.

ما در این مقاله قصد داریم به سقف کناف و طرح های جدیدی که می تواند به طراحي کناف سقف پذيرايي به شما کمک کند بپردازیم.

شاید تا به حال به این مسئله فکر نکرده باشید که سقف به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون هر اتاقی می باشد این سقف است که با مصالح ساختمانی پوشیده می شود و به هر اتاق از منزل شما جلوه دنج تری می دهد.

سقف کناف پذیرایی

سقف کناف

نکاتی که قبل از انتخاب کناف باید بدانید

قبل از اینکه بخواهید اجرای مدل سقف کناف را در طراحی کناف سقف پذیرای یا هر بخش از منزل خود اجرا نمایید دانستن یک سری نکات در این زمینه لازم و ضروری می باشد که برای رسیدن به نتیجه بهتر به شما کمک می کند.

اولین مطلبی که باید در نظر داشته باشید فضایی است که قصد تزیین آن را دارید طبیعتا این موضوع را بخوبی می دانید که طرح های کناف هم مانند طرح های کاغذ دیواری و رنگ برای هر بخش از اتاق ها متفاوت می باشد. مثلا طرحی که برای اتاق خواب انتخاب می کنید طبیعتا باید با طرح پذیرایی و آشپزخانه متفاوت باشد.

مسئله بعدی که باید در طراحي کناف سقف پذيرايي یا سایر بخش های منزل باید به آن توجه داشته باشید نوع سبکی است که می خواهید در دکوراسیون منزل شما وجود داشته باشد. در طراحی های داخلی و مدرن بهترین انتخاب استفاده ازکناف با خطوط صاف  و گوشه دار می باشد. زمانیکه از چنین طرح های شیک و مدرنی همراه با چراغ های ال ای دی توکار استفاده کنید جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون سقف منزل می دهید.

مسئله بسیار مهمی که دارای اهمیت بسیاری نیز می باشد ارتفاع سقف است که باید قبل از اینکه بخواهید کناف مورد نظر را انتخاب نمایید آن را به دقت بررسی کرده باشید.

این موضوع را به خاطر داشته باشید در صورتیکه سقف پذیرایی شما کوتاه باشد انتخاب کناف نمی تواند مناسب باشد و به جای آن می توانید از رنگ های روشن تزیینی مناسب استفاده نمایید.

مدل های کناف سقف برای پذیرایی

برای طراحی کناف سقف پذیرایی طرح های بسیار با رنگ های بسیار متنوع وجود دارد که شما می توانید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی خود و با در نظر گرفتن رنگ دیوارها و کفپوش های پذیرای و سبک تزیینات و دکوراسیون هایی که در سالن پذیرایی خود به کار برده اید مناسب ترین سقف کناف را برای سقف پذیرایی خود انتخاب نمایید.

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف مدرن

پیشنهاد ما برای انتخاب سقف کناف مناسب برای سالن پذیرایی شما استفاده از کناف های گوشه دارد به شکل مستطیل می باشد که سبک مدرن و زیبایی را به سالن پذیرایی شما می دهد.

در صورتیکه بخواهید از طرح های کلاسیک کناف استفاده کنید طرح هایی با اشکال منحنی یک انتخاب ایده آل و مناسب می باشد. البته نورپردازی سالن پذیرایی را نیز نباید فراموش کنید.

در صورت طراحی و دکوراسیون های مدرن از چراغ های ال ای دی دار برای نورپردازی استفاده کنید و در صورتیکه طرح های کلاسیک را انتخاب کردید برای نورپردازی سقف از لوسترهای پر زرق و برق استفاده کنید تا جلوه و زیبایی بیشتری را به سالن پذیرایی شما بدهد.

مزایای کناف

از جمله مزیت هایی که کناف ها دارای می باشند و همین مزیت ها باعث شده اند که این روزها استفاده از کناف در طراحی و دکوراسیون ساختمان ها طرفداران بسیاری داشته باشد شامل سرعت اجرای بالا، نیاز به نیروی کار کم، هزینه پایین و مقرون به صرفه، مقاومت در برابر زلزله، طرح های شیک و متنوع می باشد.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

کناف

سقف کاذب