کناف کاری

یکی از مهم ترین پارامترهای این روزها طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد که به زیبا سازی فضای داخلی کمک بسیار می کند. به همین خاطر عوامل بسیاری وجود دارند تا به راحتی شما در زیبا سازی فضای داخلی ساختمان کمک کنند.

زیباسازی ساختمان تنها به چیدمان منزل مربوط نمی شود، بلکه تمام بخش های ساختمان را دربر می گیرد. استفاده از دیوارپوش، کفپوش وسقف های مدرن از عواملی هستند که شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهند کرد.

در این بخش مرتبط با سقف کناف قصد داریم شما را با نمونه کار کناف بیشتر آشنا کنیم. کناف از اجزای مختلفی تشکیل شده‌ و برای پیاده‌سازی آن علاوه بر مصالح و متریال‌ها، به ابزارهای خاصی هم نیاز است

مراحل کناف کاری

کناف کاری در ساختمان در چند مرحله مختلف انجام می شود که ما در این بخش به آن ها پرداخته ایم.

  • کناف کاری دیوار کاذب جدا کننده
  • کناف کاری دیوار کاذب پوششی
  • کناف کاری سقف کاذب کناف یک پارچه
  • کناف کاری سقف کاذب کناف به صورت مشبک

اجرای کناف بر روی دیوارهای کاذب جدا کننده برای جداسازی فضای داخلی ساختمان از دیگر فضاها می باشد. در این سبک از کناف کاری صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه  به کمک پیچ های مخصوصی در محل موردنظر نصب می شوند و بعد از آن شما می توانید رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری فضای موردنظر را انجام دهید.

و اما کناف کاری کاذب پوششی برای تعمیر ساختمان های قدیمی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا استفاده از آن راحت و آسان می باشد و به راحتی می توانید دیوارهای قدیمی راترمیم کنید.

دیوارهای کاذب پوششی به دو دسته بدون سازه و با سازه تقسیم می شوند. که در روش بدون سازه با استفاده از یک لایه گچ خمیر مخصوصی را مستقیما به دیوار متصل می کنید و بعد از آن روی دیوارهای قدیمی مرمت و بازسازی انجام می دهید.

نمونه کار کناف

در انتهای کار وقتی کار نصب دیوارها و سقف ها به اتمام رسید باید کار را به بهترین شکل ممکن  و بدون داشتن ناهمواری برای رنگ آمیزی آماده کنید.

در این بخش ما شما را با نمونه کار کناف که توسط تیم رویاهوس انجام شده است  آشنا خواهیم کرد و شما می توانید برای خرید از هریک از محصولات فوق آن ها را به سبد خرید خود اضافه کرده و محصول را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

چه امتیازی می دهید

کناف

سقف کاذب