آشنایی با مجموعه رویا هوس

مجموعه رویا هوس در سال 1365 توسط جناب آقای حسن داودی در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، با نام موسسه داودی شروع به فعالیت کرد. رویا هوس با بیش از سه دهه فعالیت مستمر، در زمینه دکوراسیون داخلی، اکنون جزو شرکت های برتر ساختمانی در این زمینه محسوب می شود. در سال های 65 تا 75، مجموعه در زمینه کلی دکوراسیون داخلی و تامین متریال های ساختمانی فعالیت داشته است. از سال 75 به بعد به صورت تخصصی وارد حیطه پوشش های سقفی و سقف کاذب می شود. که در آن زمان پوشش های دیواری به نام پرسیانا و سقف ها کاذب از نوع 60 در 60 آکوستیک رایج بوده است.

پس از آن با گذشت زمان، سقف های کاذب تنوع بیشتری پیدا کردند. مدیران مجموعه به طور تخصصی به عرضه مصالح سقف های کاذب و اجرای آن توسط تیم های حرفه ای و متعدد روی آوردند. پس از گذشت این سال ها، از سال 1390 این مجموعه با افتتاح شعبه جدید در شهر تهران، اقدام به فعالیت بیشتر در عرضه مصالح و اجرا آن نموده است. مدیران مجموعه همواره سعی داشتند با نهایت خلاقیت و تلاش در ارائه طراحی و تامین متریال مورد نیاز پروژه ها کوشا باشند. و همیشه پیش به سوی تکنولوژی های جدید قدم بردارند. این مجموعه با حسن نیت و سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع خدمات سقف های کاذب توانسته با شرکت های معتبر دیگر نیز همکاری داشته باشد.

واحد فنی مجموعه

این بخش با داشتن مهندسین خلاق با تجربه از زمان شروع به فعالیت مجموعه، یکی از پرسابقه ترین بخش ها هستند. که با اجرای پروژه های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

ارتباط با ما

آدرس شرکت: تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو غربی، بین بلوار کاوه و خیابان شریعتی، پلاک 113، واحد 7

آدرس کارخانه: شوراباد، معدن یکم، خیابان کشاورز، پلاک ۱
پلاک ۱۰۸ و ۱۱۰

 شماره تماس: 22240075-021

شماره تماس: 22240057-021

واتس آپ: 09356115000

آدرس انبار رویاهوس روی نقشه

آدرس دفتر رویاهوس روی نقشه

کناف

امروزه مصالح جدیدی همچون کناف با فناوری های روز دنیا جای گزین مصالح سنتی در صنعت ساختمان سازی شده اند که بخش عمده ای از دکوراسیون های داخلی را به خود اختصاص داده اند.

تیم رویاهوس یکی از سایت های فروشنده کناف می باشد که با استفاده از این صنعت به شما کمک خواهد کرد تا در ساختمان سازی روز به روز در ایران و اروپا بتوانید حرفه و صنعت خود را گسترش دهید.کناف در حقیقت همان صفحات روکش دار گچی می باشد که در ساز و ساخت خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخچه کناف

صفحات روکش دار گچی یا همان کناف توسط شرکت های تولید کننده بسیاری به بازار عرضه می شوند و همانطور که در بالا اشاره کردیم  شرکت رویاهوس نیز یکی از همان ها می باشد.

این نوع از مصالح ساختمان سازی نزدیک به 80 سال است که توانسته است در بازار و صنعت ساختمان سازی جای خود را بخوبی باز کند.

از این صفحات روکش دار گچی برای طراحی و دکوراسیون سقف و دیوارها استفاده می شود که دارای طرح های  متفاوت بسیاری بوده  که مناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند و شما می توانید با استفاده از آن ها به راحتی هر رنگی را که مایل هستید بر روی سقف کناف و یا دیواره های کناف ساختمان خود پیاده سازی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

کناف

سقف کاذب