کناف سقف اتاق خواب والدین

مراحل انجام کناف سقف اتاق خواب والدین

کناف سقف اتاق خواب والدین

استفاده از کناف در اتاق خواب

استفاده از کناف سقف اتاق خواب والدین، موجب تغییری اساسی و چشم گیری می شود. اکثر خانه هایی که از زمان ساختشان کمی می گذرد یا سقف و دیوارهایی ساده و یک دست دارند یا اینکه تنها حاشیه ای ساده با استفاده از گچ بری در قسمت های زاویه دار و یا مرکزی سقف آن ها به چشم می خورد.

با استفاده از سقف کناف نیز می توان سقف ساده و کاملا مسطح و سبک ایجاد کرد.

کناف یکی از این پیشرفت ها در صنعت ساخت و ساز و مصالح را می توان به سیستم های ساخت و ساز خشک نسبت داد که یکی از اصلی ترین مواد مورد استفاده در آن، صفحات روکش دار گچی می باشند. به یک نوع از صفحه روکش دار گچی Dry Wall که از آن در قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده می شود، کناف گفته می شود.

کاربرد آن به شکل های گوناگون در قالب دیوار های کنافی، سقف کناف، باکس تی وی و تیغه و پارتیشن می باشد.

به کار بردن کناف در منزل می تواند به عنوان یک عایق بسیار کاربردی برای صدا باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب، بر روحیه افراد تاثیرگذار است. بنابراین اصلا نباید از زیبایی این قسمت از خانه خود غافل شوید.

یکی از نکاتی که در زمان تصمیم گیری باید به آن توجه کنید اجرای کناف اتاق خواب است.

شما می توانید ظاهر زیبای اتاق خواب را با نورپردازی به صورت نور مخفی در هنگام شب نیز حفظ کنید و یا با استفاده از تکنیک های زیبای نورپردازی، این زیبایی را در شب چند برابر کنید.

بهترین کنافی که می توان در طراخی سقف اتاق خواب از آن استفاده کرد

نمای کناف اتاق خواب

وزن دیوار کناف

وزن یک متر مربع دیوار کناف ۲۵ کیلوگرم است، در حالی که وزن یک متر مربع تیغه آجر فشاری ۲۶۷ کیلوگرم می باشد. یعنی وزن دیوار کناف حدودا ۹ درصد دیوار آجری است. ضخامت پانلهای کناف ۵/۶ تا ۱۸ میلیمتر است. زیرسازی کناف از جنس پروفیل گالوانیزه است.

کناف سقف اتاق خواب والدین

طراحی کناف سقف اتاق خواب والدین از اساسی ترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب های امروزی است این روزها بیشتر مهندسان با استفاده از سقف های کاذب کناف سرعت کار خود را در روند ساختمان سازی بیشتر کرده اند و هزینه های گچ کاری را با استفاده از کناف کاهش داده اند.

کناف یک ساختار فلزی یکپارچه گالوانیزه که صفحات روکش دار گچی و سیمانی که بر روی آنها پیچ می شوند درز بین صفحات با بتونه درزگیری پر و سطوح به وجود آمده آماده ای رنگ آمیزی می باشد.

سیستم کناف با توجه به هر وضعیت آب و هوایی محصولات متناسب با آن را ارائه می دهد. اولین مزیت استفاده از سیستم کناف سبک سازی می باشد. این نوع مصالح نسبت به مصالح سنتی حدود ده تا پانزده برابر سبک تر است .

در صورت تخریب ساختمان به علت سبکی سیستم کناف از خطر جانی برای ساکنان به مقدار قابل ملاحظه ای کم می شود .

علاوه بر سبکی پانل های گچی کناف نحوه اتصال انعطاف پذیر پانل ها به پروفیل ها هم باعث می شود نیروی زلزله کم می شود .

استادها در داخل رانرها جای بازی دارند و این دو بهم پیچ یا پرچ نمی شود و پانل ها ی گچی کناف به هر دوی این پروفیل ها پیچ خواهند شد. مصالح کناف سبک باعث حمل آسان آن توسط کارگران شده و سرعت کار افزایش می یابد.

در حمل و نقل در طی مسافتها طولانی به دلیل اینکه بسته بندی مناسبی دارد آسیبی به مصالح وارد نمی شود.

کم حجم بودن مصالح کناف در مقایسه با مصالح سنتی باعث کاهش هزینه های حمل می شود.

نورپردازی کناف سقف اتاق خواب

نورپردزای کناف سقف اتاق خواب

سئوالات مربوط به کناف سقف اتاق خواب والدین

1کناف دارای چه مزیت هایی می باشد؟
کناف و انواع آن دارای مزیتهای مختلف بسیاری می باشند که از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های آن می توان به زیبایی، مقاومت بالا، نصب آسان، نورپردازی داخل آن اشاره کرد.

2 ساختار کناف به چه صورت است؟
کناف یک ساختار فلزی یکپارچه گالوانیزه می باشد که ز صفحات روکش دار گچی و سیمانی شاخته شده اند که بر روی سقف اصلی پیچ می شوند
3وزن یک متر مربع دیوار کناف چقدر است؟
وزن یک متر مربع دیوار کناف ۲۵ کیلوگرم است

مزایای کناف اتاق خواب

استفاده از کناف اتاق خواب علاوه بر زیبایی مزیت‌های دیگری هم دارد و یکی از آنها به آسانی تعمیر می شوند و کناف‌ ها و مقاومت بالای آنها در برابر زلزله می‌باشد و هنگامی که شما در اتاقی باشید که احساس کنید امنیت بیشتری دارید، قطعاً خواب راحت تری داشته و آرامش بیشتری برای شما فراهم می‌شود.

همچنین می‌توانید با نورپردازی‌های مختلف نور این کناف‌ها را به طوری تنظیم کنید که بتوانید به راحتی آن را کنترل کرده و زمانی که نور بیشتر و یا نور کمتری در اتاق خواب نیاز دارید، می توانید خیلی راحت میزان نور را مدیریت کرده و جذابیت فضا را کنترل کنید.

از دیگر مزیت‌هایی که کناف‌ها دارند نصب آسان آنها و سرعت کار بالا در اجرای آنها می باشد. کناف ها در انواع رنگ ها موجود بوده و فرم پذیری خوبی دارند و علاوه بر آن عایق حرارتی هم محسوب می‌شوند.

از مزایای سقف کناف، می توان به این مورد اشاره کرد که در صورت خرابی، این سقف ها به راحتی قابل تعمیر می باشند و دیگر نیازی به صرف هزینه برای اجرای مجدد طرح نیست.

اتاق خواب محل استراحت و دور از کار و دغدغه های روزمره می باشد. بنابراین در انتخاب طراحی برای این مکان، دقت لازم را داشته باشید.

مزایای کناف سقف اتاق خواب

مزایای کناف

کناف به شما امکان استفاده از روش های مختلف برای نورپردازی، ایجاد فضا برای قرار دادن تلوزیون (باکس تی وی) در اتاق خواب، اعمال طرح های خاص و شیک بر روی دیوار و… را می دهد. استفاده از روش های نور پردازی اتاق خواب باید با توجه به طرح کناف و ارتفاع سقف صورت گیرد.

شما می توانید برای کناف سقف اتاق خواب والدین از کناف های مربعی و ساده استفاده نمایید و یا با طرح های خمیده و استفاده از انحنا، طرحی جدید و متفاوت را ایجاد کنید.

برای نورپردازی و یا انتخاب رنگ اتاق خواب بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید که چشم شما را اذیت نمی کند. رنگ های دلنشینی همچون آبی، سبز، شکلاتی و… می توانند انتخاب های خوبی باشند.

اگر می خواهید علاوه بر سقف برای طراحی دیوار هم از کناف استفاده کنید. می توانید از تخت خواب های ساده تر و یا بدون تاج استفاده کنید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

کناف سقف اتاق خواب

 

 

کناف سقف پذیرایی

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =

کناف

سقف کاذب