کاربرد کناف در اکسنت وال

کاربرد کناف در اکسنت وال

کاربرد کناف در اکسنت وال

کاربرد کناف در اکسنت وال چیست؟

آیا شما هم قصد دیزاین دیوارهای منزل خود را دارید؟ اگر به دنبال طرحی خاص هستید، ما به شما دیوار برجسته را پیشنهاد می دهیم. دیوار برجسته راهکاری منحصر به فرد برای دیزاین و زیبا سازی فضای منزل می باشد. در طراحی داخلی نوعی دیوار وجود دارد که اکسنت وال نامیده می شود. برای اجرای اکسنت وال از متریال های مختلف مانند کناف، سنگ و… می توان استفاده کرد. کاربرد کناف در اکسنت وال نیز قابل مشاهده است، زیرا انعطاف پذیری بالایی در اجرای طرح های متنوع دارد.

کناف با انعطاف پذیری بالایی که دارد، می تواند در فرم ها و سایزهای مختلف پیاده سازی شود و در رسیدن به دکور دلخواه به شما کمک کند. در ادامه این مطلب از کناف، شما را با بهترین رنگ برای طراحی اکسنت وال و کاربرد کناف در اکسنت وال بیشتر اشنا می کنیم.

اکسنت وال چیست؟

شاید تا الان شما اکسنت وال را به درستی درک نکرده باشید. اکسنت در لغت به معنای برجسته کردن یا تاکید کردن می باشد. اکسنت وال دیوار شاخص در دکوراسیون می باشد. به بیان ساده شما با انتخاب اصولی یکی از دیوارهای فضا و رنگ امیزی و نقاشی یا…  کاری می کنید که تمام توجه به روی ان دیوار جلب شود و نسبت به دیوارای دیگر بیشتر به چشم بیاید.

اکسنت وال نسبت به دیوارهای دیگر متفاوت تر و شاخص تر است. شاید شما هم فکر کنید که بهترین انتخاب دیوار برای تبدیل شدن به دیوار شخص، دیواری است که هنگام ورود به اتاق پیش ازبقیه جلوی چشم قرار می گیرد، اما این دیدگاه درست نیست. انتخاب اکسنت وال چیدمان و دکوراسیون شما بستگی دارد. کناف که یک متریال برای تزیین دیوار می باشد و به  طور گسترده کاربرد کناف در اکسنت وال دیده می شود. در طراحی این دیوارها از روش های خلاقانه استفاده کنید تا نتیجه زیباتر شود.

بیشتر بخوانید: سقف کناف

اکسنت وال چیست؟

اکسنت وال

متریال های دیوار برجسته و کاربرد کناف در اکسنت وال

بیشتری متریال مورد استفاده برای اکسنت وال اسلب سنگ، شلف مخفی، کاغذ دیواری، کناف و…می باشد. شما گزینه های متنوع دیگری نیز مانند تابلو، باکس چوبی، قاب عکس و… را برای اجرای دیوار شاخص در اختیار دارید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کاربرد کناف در اکسنت وال چیست؟ شما می توانید با استفاده از کناف طرح های متنوعی نظیر خط و خطوط های منظم یا منظم یا… اجرا کنید. حتی طرح مخصوص و منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

  1. کاربرد کناف در اکسنت وال به دلیل انعطاف پذیری بالایی است که برای ایجاد فرم های دارد.
  2. از بهترین متریال های برای اکسنت وال در سبک مینیمال است.
  3. کناف استقامت و مقاومت بالایی دارد.

بهترین رنگ ها برای استفاده در اکسنت وال

برای انتخاب رنگ بهتر است به رنگ بندی منزل دقت کنید. اکثرا از رنگ های متضاد یا مکمل برای اکسنت وال استفاده می شود تا با رنگ بندی موجود در فضا تضاد داشته باشد و شبیه به اتاق نباشد. رنگ  تضاد موجب زیباتر شدن دیوار می شود. البته به این نکته دقت کنید که انتخاب رنگ تضاد کمی سخت است پس بهتر است از طراحان داخلی کمک بگیرید تا رنگ انتخابی با سایر اجزای دکوراسیون هماهنگی داشته باشد.

برای انتخاب رنگ به رنگ سایر دیوار ها توجه کید و رنگی که انتخاب می کنید می تواند یک یا دو درجه تیره تر یا روشن تر از سایر دیوارها باشد. علاوه بر رنگ می توان از کاغذ دیواری، کناف و… استفاده کرد. همانطور که گفتیم کاربرد کناف در اکسنت وال برای ایجاد طرح های متنوع است. در واقع خلاقیت و سلیقه شما در نتیجا دیوار شاخص بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: سقف کاذب

بهترین رنگ ها برای استفاده در اکسنت وال

بهترین رنگ ها برای در اکسنت وال

بهترین مکان قرار گیری اکسنت وال

شما می توانید دیوار برجسته را در هر قسمت از منزل به کار ببرید. پذیرایی، اتاق خواب و حتی اشپزخانه. در برخی از موارد دیوار برجسته در پشت نقطه کانونی اتاق ایجاد می شود برای مثال تخت خواب کاناپه و…. همچنین دیوارهای شاخص گاهی در قسمتی قرار می گیرد که نقطه کانونی وجود ندارد. این کار برای طراحی دیوارهای ساده است تا در مرکز توجه قرار بگیرد. دقت کنید که اکسنت وال را در کنار درب یا پنجره قرار ندهید زیرا زیبایی ندارد.

سخن پایانی

اکسنت وال یا دیوار شاخص، راهکاری منحصر به فرد برای دیزاین و زیبا سازی فضای منزل شماست. با انتخاب اصولی یک دیوار و اجرای طرحی خاص روی آن، می توانید تمام توجه ها را به آن جلب کنید و فضایی خاص و چشمگیر خلق کنید. کناف، یکی از بهترین متریال ها برای اجرای اکسنت وال است. انعطاف پذیری بالای کناف یک کاربرد کناف در اکسنت وال است و به شما امکان می دهد تا طرح های متنوع و خلاقانه ای را اجرا کنید و به دکور دلخواه خود برسید. برای اجرای این طرح می توانید از متخصصین حرفه ای کمک بگیرد.

سوالات متداول درباره کاربرد کناف در اکسنت وال

  1. هزینه اجرای اکسنت وال چقدر است؟
    هزینه اجرای اکسنت وال به متریال انتخابی، طرح و ابعاد دیوار بستگی دارد.
  2. بهترین متریال برای اکسنت وال چیست؟
    یکی از بهترین متریال برای اکسنت وال، کناف می باشد زیرا می توان طرح های متنوعی را به دلیل انعطاف پذیری بالای ان اجرا کرد.
  3. چگونه می توان نمونه کار های کناف در اکسنت وال رو مشاهده کرد؟
    شما می توانید با مراجعه به سایت ما، از نمونه کار های اجرا شده دیدن فرمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

کناف

سقف کاذب