مدل سقف 2020

سقف کناف 2020

چند سالی است که استفاده از کناف برای فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. طراحان داخلی از صفحات آماده کناف هم برای سقف استفاده میکنند و هم برای فضا سازی دیوار ها. اما استفاده از کناف برای سقف بیشتر کاربرد دارد چرا که اگر از کناف برای سقف استفاده کنیم می توانیم در آن نور پردازی هم کار کنیم. با ما باشید تا شما را با بهترین طرح های سقف کناف ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

عنوان سئوالات

1جدید ترین طرح کناف سقف چیست؟
استفاده از طرح های هندسی خاص یکی از طرح هایی است که با آغاز سال ۲۰۲۰ به شدت ترند شده و توجه طراحان و مصرف کننده ها را به خود جلب کرده است.
2آیا برای فضا هایی مثل مناطق مرطوب شمال کشور هم میشود کناف را اجرا کرد؟
پاسخ این سوال مثبت است و همانطور که میدانید صفحات از پیش ساخته کناف ها عایق رطوبت هستند پس استفاده از آنها در مناطق مرطوب نه تنها محدودیتی ندارد بلکه باعث حفظ شکل ظاهری ساختمان شما میشود.
3در هنگام زلزله استحکام کناف چقدر است؟
صفحات گچی کناف ها به وسیله سازه های مخصوصی به سقف اتصال پیدا میکنند. عموم مردم فکر میکنند در هنگام زلزله این صفحات به آسانی سقوط میکنند و باعث آسیب و خرابی زیادی میشوند، اما جالب است بدانید نه تنها این اتفاق نمی افتد بلکه همین صفحات کناف باعث بیشتر شدن استحکام ساختمان شما در هنگام زلزله میشوند.
تجرا کناف سقف

اجرا کناف

چرا کناف طرفدار پیدا کرد؟

کناف ها صفحات از پیش آماده ای هستند که جنس آنها از گچ است. همانطور که گفتیم این صفحات از پیش ساخته شده اند پس گچ به کار رفته در آنها خشک شده است، و نیازی نیست زمان لازم برای خشک شدن گچ را صرف کنیم. به همین علت سرعت پیشرفت و به ثمر رسیدن پروژه شما بیشتر میشود.

کناف ها به علت ساختاری که دارند می توانند عایق حرارتی و صوتی باشند، به همین علت در آپارتمان ها زیاد استفاد میشوند که علاوه بر زیبایی وظیفه عایق بودن را نیز به عهده دارند.

امکان استفاده از نور های رنگی و نور پردازی مخفی در ساختار کناف یکی از مهم ترین دلایلی است که کناف ها بین طراحان و مشتریان محبوب شده اند.

استفاده از کناف ظاهر منزل یا محیط کار شما را مدرن تر میکند و باعث میشود دکوراسیون شما بیشتر به چشم بیاید.

چون صفحات کناف آماده هستند معمولا کثیف کاری ندارند و بعد از اتمام کار فضا مورد نظر شما احتیاج به تمیز کردن ندارد. در صورتی که اگر برای اجرای گچ بری از گچ استفاده کنید فضا شما به شدت کثیف و بهم ریخته میشود.

مدل جدید سقف کناف

سقف کناف جدید

سقف کناف ۲۰۲۰

هر ساله با شروع سال میلادی اکثر کمپانی ها و شرکت ها از مدل های جدید کار ها و محصولات خود پرده برداری میکنند. صنعت ساختمان و طراحی داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آغاز سال میلادی مدل های جدید سقف کناف ۲۰۲۰ به بازار آمد و خیلی زود رواج یافت.

از جمله این طرح های سقف کناف ۲۰۲۰ میتوان به استفاده از شکل های هندسی در کنار هم اشاره کرد. البته طرح های هندسی قبلا هم مورد استفاده قرار میگرفتند، اما با آغاز سال ۲۰۲۰ بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. یکی دیگر از مدل های سقف کناف ۲۰۲۰ استفاده از چوب های تزئینی در ساختار کناف هاست. این طرح به گرم تر و صمیمی تر شدن فضا منزل شما کمک میکند.

همچنین می توانید طوری چوب به کار رفته در ساختار کناف را انتخاب کنید که با چوب مبلمان شما همخوانی داشته باشد یا به عبارتی ست باشد.

استفاده از کناف برای دیزایین سقف

دکور کردن سقف با کناف

کناف بهتر است یا گچ، مسئله این است؟

به برخی از دلایل محبوب بودن سقف پیش ساخته کناف را در بالا اشاره کردیم. این موارد باعث شده اکثر طراحان استفاده از کناف را به جای گچ به شما پیشنهاد دهند. برای اثبات بهتر بودن سقف کناف میتوانید موارد زیر را هم در نظر بگیرید:

استفاده از کناف باعث میشود سقف شما کمتر پایین بیاید. سقف بلند یکی از عوامل مهم در فضا منزل یا محیط کار است.

قیمت استفاده کناف کمتر از قیمت گچ است. استفاده از گچ ما را متحمل هزینه های اضافی می کند. به عنوان مثال خرید میلگرد، رابیتس کاری، ابزار کاری و … هزینه های اضافی برای ما است که اگر از سقف کناف استفاده کنیم این هزینه ها را نداریم. پس از نظر قیمت استفاده از کناف برای دکور کردن فضا مقرون بصرفه تر است. اما باید یادآوری کنیم که هزینه کناف کاری بستگی به متراژ فضا شما و همچنین طرحی که انتخاب میکنید دارد.

دلایل دیگری که کناف را نسب به گچ بری قدیمی متمایز میکند عایق حرارت بودن آن است. بطوریکه در هنگام آتش سوزی باعث میشود شعله های آتش به واحد ها یا ساختمان های مجاور سرایت نکند.

انواع سقف کناف چوب

سقف چوب کناف

نکته مهم

اگر سبک منزل و وسایل شما کلاسیک است و علاقه ای به طرح ها و مدل های مدرن ندارید پیشنهاد ما این است که از گچ بری قدیمی استفاده کنید. چرا که استفاده از کناف برای شما مناسب نیست و شما را راضی نمی کند و گچ بری برای شما انتخاب بهتری است. در غیر اینصورت کناف با تکنولوژی روز آلمانی خیلی بهتر از گچ بری است.

سخن آخر

این شما هستید که با توجه به سبک منزل یا محیط کارتان تصمیم میگیرید از چه نوع پانل هایی استفاده کنید، چرا که کناف ها دارای صفحات عادی، عایق رطوبت و عایق حرارت هستند و استفاده از هر کدام در جای مناسب تاثیر گذار است. برای طراحی و انتخاب طرح مورد نظرتان با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

مقایسه سقف کناف و سقف pvc

 

کناف مناسب سقف کوتاه

 

طرح های کناف سقف

 

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =

کناف

سقف کاذب