روش های نورپردازی سقف با کناف

نورپردازی سقف با کناف

روش های نورپردازی سقف با کناف

نورپردازی سقف با کناف

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیاری می باشد نورپردازی آن می باشد که باعث بهتر دیده شدن آن می شود. از شیوه های جدید در نورپردازی روش نورپردازی سقف با کناف می باشد که این روزها طرفداران بسیاری دارد و فضای منزل شما را چندین برابر زیبا خواهد کرد. نورپردازی فضای داخلی جذابیت خاصی به محیط می دهد. نورپردازی سقف مهم ترین بخش نورپردازی در دکوراسیون داخلی می باشد. شما می توانید برای نورپردازی داخلی منزل خودتان از روش های نورپردازی سقف کاذب با کناف استفاده کنید.

 روش های نورپردازی سقف با کناف

یکی از روش های معمول در نورپردازی که باعث زیبایی دکوراسیون داخلی می شود روش های نورپردازی سقف با کناف می باشد.

آنچه که باعث می شود که سقف کناف در نورپردازی مورد استفاده قرار گیرد و به نوعی یک روش مناسب تلقی شود قابلیت اجرای طرح های مختلفی می باشد که دارا است.

نورپردازی باعث می شود تا اتاق شما جلوه بهتری گرفته و حس آرامش را در شما به وجود می آورد.

روش های نورپردازی سقف

نورپردازی سقف

نورپردازی سقف

افراد بسیاری هستند که نورپردازی سالن ها و سقف منزل را مورد توجه قرار نمی دهند در صورتیکه این سقف اتاق ها هستند که می توانند در ایجاد ظاهری لوکس و زیبا بسیار موثر واقع شوند.

زمانیکه شما سقف منزل خود را نورپردازی می کنید در حقیقت به دکوراسیون و زیبایی آن کمک کرده اید. سقف ها معمولا گچ بری شده و نقاشی می باشند اما نورپردازی زیبایی خاصی به آن ها می دهد.

نورپردازی سقف با کناف

شاید در ظاهر استفاده از کناف هیچ ارتباطی با نورپردازی نداشته باشد اما فضای خوبی برای نورپردازی به وجودمی آورد. برای اینکه طرح مورد نظرتان را برای نورپردازی روی سقف بتواند به وجود آورید باید از کناف استفاده کنید و برای این کار باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید.

روش های  نورپردازی سقف با کناف باعث می شوند تا شما به نتیجه ای که می خواهید برسید و در صورت رعایت نکردن آن ها طبیعتا نتیجه عکس دریافت خواهید کرد.

با استفاده از کناف می توانید طرح های مختلفی را روی دیوار و سقف منزل خود اجرا کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های کناف اجرای باکس نور مخفی می باشد. که این روزها یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین روش ها بوده است.

برای نورپردازی سقف با کناف باید مناسب ترین طرح را انتخاب نمایید. سقف های کاذب و کناف بسیار متنوع بوده و شما می توانید به کمک طراحان داخلی، نورپردازی سقف را بسیار خاص و جذاب اجرا نمایید.

کناف سقف

نورپردازی سقف با کناف

رنگ نور مناسب در نورپردازی سقف

در نورپردازی سقف آن چه که دارای اهمیت می باشد میزان و رنگ نورپردازی می باشد. با نورپردازی می توانید فضای داخلی منزل خود را زیبا و زشت جلوه دهید.

روشنایی کم جلوه زیبایی به اتاق شما نمی دهد و باعث می شود که فضای شما کوچک به نظر آید وروشنایی بیش از اندازه هم باعث اذیت شدن چشم ها شده و دکوراسیون داخلی اتاق را منفی می کند. بنابراین رنگ نور بسیار مهم می باشد.

نور زرد بهتر از نور سفید می باشد در صورتیکه از آن به تنهایی استفاده شود. نور زرد باعث می شود دیوارهای تیره تر و فضای اتاق کوچک تر به نظر آید. نور سفید فضا را بزرگ تر نشان می دهد ولی به تنهایی فضا را کسل کننده و یکنواخت می کند.

درنتیجه ترکیب نور زرد و سفید با یکدیگر بهترین گزینه برای نورپردازی می باشد که هم باعث زیباتر کردن اتاق می شود هم آسیب کمتری به چشم وارد می آورد.

ارتفاع سقف و  نورپردازی سقف با کناف

در نظر گرفتن ارتفاع سقف در روش های نورپردازی سقف با کناف از مواردی است که قبل از طراحی کناف و نورپردازی باید به آن توجه کنید.

طبیعتا این موضوع را می دانید که کناف یک سقف کاذب می باشد و برای اتاق هایی که دارای ارتفاع کم می باشند انتخاب مناسبی نیستند چون خود کناف به اندازه کافی کم ارتفاع می باشد و استفاده از آن برای سقف های کوتاه باعث کوتاه تر شدن آن ها می شود. پس برای سقف خیلی کوتاه از ال دی سقفی استفاده می شود تا سقف بلندتر نمایش داده شود. در مواردی که سقف ارتفاعی متوسط دارد می توانید از کناف در نورپردازی سقف استفاده کنید.

چراغ و لامپ مناسب برای  نورپردازی سقف با کناف

چراغ های ال ای دی و پنل اس ام دی سقفی روکار جدید ترین لامپ ها و چراغ هایی می باشد که این روزها در اختیار طراحان و افراد دکوراسیون کار وجود دارد.

برای نورپردازی حتما میزان مصرف، عمر مفید و انرژی کم لامپ هایی که می خواهید از آن ها استفاده کنید را در نظر داشته باشید. شما می توانید در باکس نور مخفی که توسط کناف در سقف ایجاد کرده اید چراغ های ال ای دی  را قرار دهید و به این صورت به نورپردازی سقف با کناف بپردازید.

چراغ های ال ای دی دارای انرژی کم مصرف می باشند ولی نور بسیار زیادی را تولید می کنند به همین دلیل باعث شده است که در روش های نورپردازی سقف  با کناف از این سری لامپ ها بیشتر استفاده شود زیرا جلوه بیشتری به سقف می دهد.

تخصص رویاهوس در طراحی فضای داخلی خانه با استفاده از کناف است، اما خبر خوب این است که این اتفاق تنها در ایران نمی افتد. شما در ترکیه هم می توانید فضای داخلی خانه خود را به زیبایی آراسته کنید. برای طراحی فضای داخلی و خارجی ملک، خرید ملک در ترکیه و حتی اخذ اقامت به سایت گلدن کی مراجعه بفرمایید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

کناف

سقف کاذب