ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب

کاربردی ترین سقف کاذب

ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب

ارزانترین سقف کاذب

شاید تا به حال به این مسئله فکر کرده باشید که موفق ترین و کاربردی ترین روش برای اینکه بتوانید در ساختمان خود تغییرات بنیادی زیبایی را از نظر معماری و طراحی داخلی به وجود آورید چه چیزهایی می توانند باشند. ارزان ترین سقف کاذب سقف کناف می باشد. زیرا جنس آن از گچ است و هزینه زیادی ندارد.

خوب ما به شما خواهیم گفت که از موفق ترین و کاربردی ترین روش ها استفاده از کاغذ دیواری و سقف کناف می باشد. البته درباره سقف کاذب کناف باید این نکته را هم متذکر شویم که  این نوع سقف از جمله سقف های ثانویه می باشد که با کمی فاصله از سقف اصلی نصب می شود. در ادامه بیشتر می خواهیم درباره ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب صحبت کنیم.

سقف کاذب

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم سقف کاذب نوعی سقف ثانویه می باشد که توسط قاب فلزی، آلومینیومی و چوبی نصب می شود و از اصلی ترین سازه های معماری مدرن به حساب می آید. سقف کاذب تقریبا باید با سقف اصلی چیزی نزدیک به ۲۰ سانتی متر فاصله داشته باشد و از این نوع سقف برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری استفاده می شود.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب

انواع سقف کاذب

  • سقف‌های چوبی
  • سقف گچ
  • سقف آرمسترانگ
  • سقف PVC

مزیت های سقف کاذب

  • عایق صوتی مناسب
  • مقاوم در برابر زلزله
  • عایق حرارتی و برودتی
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه
  • وزن ناچیز
  • کم هزینه بودن عوامل اجرایی آن و سرعت ارائه
  • قابل استفاده در بیشتر مکان‌ها
  • کمک به خنک نگه داشتن سقف اتاق
  • نصب و اجرای آسان
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • نظافت آسان و ایجاد فضایی جهت عبور تاسیسات
  • حمل و جابجایی آسان و ضخامت ۹ و ۱۲ میلیمتر

سقف کاذب کناف

همانطور که بارها در  مقاله های مختلف اشاره کرده ایم کناف صفحات گچی می باشند که از ارزان ترین سقف کاذب برای طراحی و دکوراسیون داخلی سفف و دیوار ساختمان استفاده می شود.

نوع کناف هایی که به عنوان سقف کاذب کناف مورد استفاده قرار می گیرند خاصیت پوششی کشسان دارند و نسبت به سایر سقف ها همچون سقف گچی، سقف رابیتس و…دارای مواد سبک تری می باشند تا جایی که می توان برای دیوار هم از آن ها استفاده کرد. سقف های کاذب کناف دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند

سقف کاذب چوبی

ارزان ترین سقف کاذب

ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب

پیش تر گفته ایم که سقف کاذب بخشی از معماری داخلی امروزی به حساب می آید و دارای طرفدارن خاص خود است. سقف کاذب می تواند به صورت های مختلف که در متن بالا به برخی از آن ها اشاره کردیم مورد استفاده قرار گیرند و در هر شکل قابلیت اجرا به‌ صورت واحد یا ترکیبی انجام می شود.

درباره ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب می توان گفت که سقف کاذب گچی وزن کمی داشته و در برابر حرارت و عایق حرارتی مقاوم می باشد. انعطاف پذیری سقف کاذب گچی و قابلیت تغییر شکلی که دارد یکی از خصوصیات بارز آن می باشد.

همراه با سقف کاذب گچی نوعی از سقف کاذب وجود دارد که به ارزان ترین سقف کاذب پلاستیکی شناخته شده است. این سقف در برابر آب مقاوم بوده و دارای هزینه نگهداری پایینی می باشد

نتیجه گیری

برای اجرای سقف کاذب از پنل های ساخته شده از گچ استفاده می شود که در ابعاد و اندازهای متناسب با هر ساختمان در فضا قرار داده می شوند. به همین خاطر است که استفاده ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب در طراحی ساختمان این روزها توانسته است جای خود را در بازار مصالح ساختمانی باز کرده و طرفداران خود را هر روز افزایش دهد.

شما با مراجعه به سایت رویاهوس می توانید به راحتی کناف و سقف کناف مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کمک مشاوران ما برای ساختمان خود کناف مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

سوالات متداول درباره ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب

1ارزانترین سقف کاذب چیست؟
درباره ارزان ترین و کاربردی ترین سقف کاذب می توان گفت که سقف کاذب گچی وزن کمی داشته و در برابر حرارت و عایق حرارتی مقاوم می باشد. انعطاف پذیری سقف کاذب گچی و قابلیت تغییر شکلی که دارد یکی از خصوصیات بارز آن می باشد.
1
سقف کاذب نوعی سقف ثانویه می باشد که توسط قاب فلزی، آلومینیومی و چوبی نصب می شود و از اصلی ترین سازه های معماری مدرن به حساب می آید. سقف کاذب تقریبا باید با سقف اصلی چیزی نزدیک به ۲۰ سانتی متر فاصله داشته باشد و از این نوع سقف برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری استفاده می شود.
3مزیت های اصلی سقف کاذب کناف چیست؟
اجرا و نصب آسانی دارد.در همه مکان ها قابل اجرا است. ارزان است.
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =

کناف

سقف کاذب