انواع چراغ خطی یا انواع چراغ لاینر در سقف کاذب کناف

انواع چراغ خطی یا انواع چراغ لاینر در سقف کاذب کناف

چراغ خطی در سقف کاذب

استفاده از چراغ خطی یا لاین

همانطور که می دانید نورپردازی بسیار در زیبایی خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. از همین رو افراد به دنبال یک نوع طراحی با انواع چراغ خطی جهت سقف کاذب برای خانه خونه می باشند. هم چنین این امکان وجود دارد که برخی از قسمت های خانه خود را نورپردازی کنید. نکته ای که حائز اهمیت می باشد آن است که نورپردازی به روش های مختلفی نیز انجام می شود. معمولا در این زمان از چراغ های ال ای دی نیز جهت زیبایی بیشتر استفاده می شود. ناگفته نماند که لاین های نوری دارای ویژگی ها نیز می باشد که در مقاله به آنها اشاره شده است. نکته ای که برای افرادی که می خواهند از انواع چراغ لاینر در سقف کناف استفاده کنند تنها برای نمای داخلی ساختمان خود می توانند از آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید اگر قصد دارید از جدید ترین روش های نورپردازی برای سقف کاذب نیز استفاده کنید بهترین انتخاب شما چراغ خطی یا همان چراغ لاینر می باشد. از دیگر مواردی که لازم است در مورد چراغ لاینر بدانید آن است که از آن می تواند برای سقف کاذب آشپزخانه، سقف کاذب اتاق خواب و مغازه نیز استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

اهمیت استفاده از چراغ لاین در کناف سقف پذیرایی

همانطور که می دانید امروزه افرادی زیادی از سقف کناف برای پوشش سقف پذیرایی خانه خود استفاده می کنند و شما می توانید با تزئینات و نورپردازی یک فضای بسیار زیبا را طراحی و به اجرا در بیاورید.

انواع چراغ لاینر در سقف کاذب

شما می توانید برای زیبا سازی بهتر سقف کاذب خود از انواع چراغ لاینر نیز استفاده کنید ناگفته نماند که هر کدام از آنها دارای ویژگی هایی می باشد از همین رو در زیر به طور کامل به آنها اشاره شده است.

چراغ لاین روکار

این نوع لاینر ها زمانی که نصب می شوند قابل مشاهده هستند. و از آنها می توان بر روی سقف یا دیوار خشک استفاده کرد.

چراغ آویز برای سقف های بلند

از این نوع چراغ ها برای سقف های که دارای ارتفاع زیاد استفاده می شود. نکته ای که باید در مورد این نوع لاینر بدانید آن است که نمی توان از چراغ های آویز به صورت توکار استفاده کرد

چراغ لاینر توکار

نصب این نوع چراغها به صورت توکار می باشد در واقع دیگر قابل دیدن نمی باشد و می توان آن از برای نورپردازی سقف کاذب یا کناف بیشتر استفاده نمود.

مزایای استفاده از چراغ خطی در سقف های کناف

استفاده از چراغ خطی برای آشپزخانه

باید بگوییم که چراغ های خطی علاوه بر زیبایی دارای مزیت های ویژه ای می باشد که در زیر به طور کامل به آنها اشاره شده است.

  • بهینه سازی در مصرف انرژی
    یکی از دلایلی که سبب شده است از انواع چراغ لاینر در سقف کناف استفاده شود، آن است که مصرف آنها بسیار کم می باشد از آنجایی که کم مصرف و مقرون به صرفه می باشد دارای روشنایی بالایی را هم می باشند.
  • وزن بسیار سبک
    این گونه چراغ ها از وزن بسیار کمی برخوردار می باشند و بسیار هم کوچک هستند و نصب آنها هیچ گونه آسیبی به تاسیسات سقف کاذب وارد نمیکند.
  • هماهنگی با طراحی های مختلف معماری
    بسیار برای افرادی که قصد دارند از چراغ خطی استفاده می کنند یک ایده خوبی را برای اجرای آن پیاده سازی کنند. نکته ای بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که در اجرا آن می توان انعطاف پذیری را پیاده کنند.
  • بهترین انتخاب برای طرح های مینیمال
    طرح های مینیمال امروزه بسیار پرطرفدار می باشد از همین رو می توان از آن برای طراحی داخلی انواع چراغ لاینر در سقف کناف استفاده کرد.
  • قابلیت تنظیم و اجرای نورهای مختلف
    با پیشرفتی که در تکنولوژی داشته ایم می توان میزان شار نوری و رنگ های چراغ های خطی قابل تنظیم می باشد. از همین با انجام این قابلیت می توان جذابیت نما سقف و دیوار را چندین برابر کرد.

نحوه نصب چراغ خطی توکار

برای اینکه بتوانیم فریم چراغ خطی به گونه ای نصب کنیم که توکار باشد باید از چراغ خطی توکار استفاده کنیم. حتما برای نصب باید ابرازها و تجهیزات ما کامل باشد تا بتوان بهترین نورپردازی را اجرا کرد. بهتر است از چراغ خطی توکار برای برخی از بخش های مختلف ساختمان نیز استفاده کنیم.

نحوه نصب چراغ خطی توکار

نحوه نصب چراغ خطی توکار توسط نیرو متخصص

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره انواع چراغ لاینر در سقف کناف بیان شد پی بردیم که توسط انواع چراغ لاینر می توان فضای ساختمان خود را بهتر زیباسازی کرد. نکته ای که لازم می باشد بدانید آن است که از انواع چراغ لاینر تنها می توانید برای نمای داخلی ساختمان خود نیز استفاده کنید.

سوالات متداول درباره انواع چراغ لاینر در سقف کناف

۱مزایای استفاده از چراغ خطی توکار چیست؟
از مهم ترین مزایای آن می توان به طول عمر بالا، کاهش هزینه ها و تنوع بالا در رنگ بندی نیز اشاره کرد.
۲انواع چراغ خطی کدامند؟
به طور کلی چراغ خطی به سه دسته تقسیم می شود از جمله می توان چراغ لاین روکار، توکار و آویز نیز اشاره کرد.
۳از چراغ خطی برای سقف کاذب در چه بخش هایی از ساختمان قابل استفاده می شود؟
از آن می توان در بخش های بیشتر خانه نیز استفاده کرد از جمله می وان به سقف کاذب آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب نیز اشاره کرد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

کناف

سقف کاذب