منظور سقف کشسان اپلای چیست و چه کاربردی دارد؟

منظور سقف کشسان اپلای چیست و چه کاربردی دارد؟

سقف کشسان اپلای همراه نورپردازی

منظور از سقف کشسان اپلای چیست؟

یکی از جدید ترین سقف های کاذب، سقف کشسان اپلای می باشد. سقف کشسان اپلای بسیار ظاهری زیبا و دلچسب دارد توصیه می کنیم که حتما از آن استفاده کنید. این سقف ها سه بعدی می باشند و هم چنین تنوع در طرح و رنگ در آنان بسیار زیاد است شما می توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون خانه خود طرح و رنگ سقف اپلای را انتخاب کنید. از طرف دیگر سقف کشسان دارای مزیت های زیادی می باشد که در مقاله به طور کامل به آنها اشاره شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سقف موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.

مزایای استفاده از سقف کشسان اپلای

یکی از مهم ترین مزایای سقف کشسان اپلای مقرون به صرفه و مدرن بودن آن می باشد. سقف اپلای معمولا با بیشتر محیط ها سازگاری دارد و می توان از آن استفاده نماید. از دیگر مزایای این سقف می توان به پوشش دادن تاسیسات نظیر سیم کشی ها و لوله ها اشاره کرد. از دیگر مزیت های در زیر به طور کامل قید شده است.

  • زیبایی فراوان سقف کشسان
  • جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت
  • قابلیت نورپردازی

آنچه باید در مورد سقف کشسان apply بدانید

به طور کلی این سقف از دو لایه تشکیل شده است که جنس آنها از PVC می باشد. یکی دیگر از مواردی که باید در مورد سقف پرطرفدار اپلای بدانید طرح و نمونه های آن می باشد از جمله  می توان به نمونه های مدرن، مینیمال و کلاسیک اشاره کرد. از طرف دیگر این سقف در بخش های مختلفی استفاده می شود

کاربرد سقف کشسان apply

یکی از مهم ترین کاربرد سقف کشسان اپلای در دفتر و محیط اداری می باشد. همانطور که در بالا گفته شد به دلیل اینکه سقف کشسان اپلای بسیار مدرن و بدون محدودیت می باشد می توانید از آن برای سقف محیط کار استفاده نمایید. برای انواع طرح های  آن می توانید به سایت رویا هوس مراجعه کنید.

کاربرد سقف کشسان apply

کاربرد سقف کشسان apply در پذیرایی

استفاده از سقف کشسان اپلای برای اتاق خواب

یک دیگر از کاربردهای سقف اپلای استفاده برای اتاق خواب می باشد. بهتر است برای این فضا از طرح های ساده تر استفاده نمایید. یکی از دلایلی ک توصیه می کنیم از طرح های خلوت تر استفاده شود. آن است که در هنگام خواب دچار اختلال در استراحت خود نشوید.

سقف اپلای آشپزخانه

یکی از مواردی که باید برای نصب سقف کاذب آشپزخانه مد نظر داشته باشید آن است که بتوانیم آن را تمیز کنیم.، از همین رو از ورق های پی وی سی استفاده می کنند. یکی از مزیت های پی وی سی آن است که می توان آن را تمیز کرد. از آنجایی که محیط آشپزخانه یک محیط مرطوب به شمار می رود و ممکن است به مرور زمان بر روی سقف اپلای لک های چربی و روغن ایجاد شود شما می توانید به راحتی با استفاده ز یک دستمال نمناک و آغشته به مواد شوینده تمامی لک و چربی را از بین ببرید. معمولا کارشناسان فروش این سقف توصیه می کنند که برای سقف آشپزخانه از طرح ساده و مینیمال استفاده شود تا فضای آشپزخانه شلوغ نشود.

سقف اپلای آشپزخانه

استفاده از سقف اپلای آشپزخانه

استفاده از سقف apply برای اتاق کودک

بهتر است برای اتاق خواب کودک خود از طرح های عروسکی سقف کشسان اپلای استفاده نمایید. بهتر است رنگ دیوار یا کاغذ دیواری را با سقف اتاق هماهنگ کنید تا یک محیط زیبایی برای کودک خود فراهم کنید.

طرح های متنوع سقف اپلای برای سالن پذیرایی

یکی از اصلی ترین کاربرد سقف apply برای سالن های پذیرایی و مجلس های لوکس می باشد. این امکان فراهم شده است تا با اشکال نامنظم هندسی در رنگ و طرح های مختلف یک محیط زیبایی را فراهم کنید توصیه میکنیم برای سالن پذیرایی  حتما از طرح های سه بعدی استفاده نمایید.

روش نصب سقف کاذب apply

ابتدا باید شما با توجه به متریالی را در اختیار دارید نوع طرح و رنگ بندی را انتخاب نمایید. از طرف دیگر با ایکه نصب این سقف ساده به نظر میرسد. اما حتما باید طبق اصول و قوانین خود نصب و اجرا شود. توجه داشته باشید که از نصب خودسرانه خودداری کنید زیرا این امکان وجود دارد که اگر سقف به درستی بر جای خود قرار نگیرد می تواند باعث خسارات زیادی وارد شود. حتما باید برای نصب آن از ریل جهت نگهداری سقف کاذب استفاده شود سپس در این مرحله باید سقف با استفاده از گیره های مخصوص بر روی جایگاه خود قرار بگیرد و با استفاده از هیتر جای آن را پس از اندازه گیری دقیق ثابت کنیم.

روش نصب سقف کاذب apply

نحوه نصب سقف کاذب apply

قیمت سقف کاذب کشان apply

باید بگوییم که قیمت آن بر حسب نوع پارچه و نحوه اجرا قیمت گذاری می شود. هم چنین نوع پارچه عامل اصلی در هزینه و قیمت سقف به حساب می آید. در واقع اگر از سقف ساده استفاده کنید هزینه هم کم می باشد اما اگر بخواهید از طرح های سه بعدی و جدید استفاده کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. علاوه بر این موارد هزینه تجهیزات برای اجرای سقف هم بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره سقف کشسان اپلای بیان شد پی بردیم که این سقف جزء جدیدترین سقف های کاذب به شمار می آید. علاوه بر آن در محیط های اداری، سالن پذیرایی، اتاق کودک نیز استفاده می شود. اگر می خواهید سقف apply را خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت ما آن را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

سوالات متداول

۱سقف apply در چه مکان های استفاده می شود؟
از جمله در محیط های اداری، سالن پذیرایی، اتاق خواب یا اتاق کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
۲ویژگی سقف اپلای چیست؟
از مهم ترین ویژگی آن می توانیم به جلوگیری از اتلاف دما، سازگاری با اغلب محیط ها، طرح و تنوع فراوان اشاره کرد.
۳قیمت سقف کشسان apply به چه صورت می باشد؟
در واقع باید بگوییم عوامل زیادی وجود دارد که باعث تاثیر گذاری بر قیمت سقف می شود. از جمله میتوان گفت که این نوع سقف دارای طرح زیادی می باشد که خود باعث افزایش قیمت در هزینه سقف می شود. علاوه بر آن تجهیزات که باید برای نصب آن به کار رود بر قیمت خود سقف افزوده می شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

کناف

سقف کاذب