سقف کاذب ماربل شیت چیست؟

سقف کاذب ماربل شیت

سقف کاذب ماربل شیت و دیوارپوش ماربل شیت

یکی از بهترین و پرفروش ترین سقف های کاذب می توان به سقف کاذب ماربل شیت اشاره کرد. امروزه از آن در بسیار از واحدها استفاده می کنند. لازم است بدانید که جنس ورق های آن از پی وی سی می باشد. هم چنین تنوع در آنها بسیار زیاد می باشد این امکان وجود دارد که رنگ آن را توجه به دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. توصیه می کنیم برای خرید آن به سایت رویا هوس مراجعه کنید.

مزایای استفاده از سقف کاذب ماربل شیت

یکی از دلایلیی که سبب شده از سقف کاذب ماربل شیت استفاده شود. همچنین در این مقاله به طور کامل به آن اشاره شده است. باید بگوییم که مقاومت این نوع سقف ها بسیار بالا است و با نصب آن می توانید خیال خود را راحت کنید. از مهم ترین مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • قیمت مقرون به صرفه
  • نصب در مدت کوتاه
  • خاصیت آنتی باکتریالی که می توان از آن در محل های بهداشتی و درمانی استفاده کرد.
  • یک تکه  بدون درز بودن
  • مقاوم در برابر مواد شوینده
  • مقاومت بالا در برابر ضربه

کاربرد سقف کاذب ماربل شیت

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد پی بردیم که این نوع سقف دارای کاربرد فراوانی می باشد. از مهم ترین کاربرد آن می توانیم به استفاده از ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری اشاره کنیم. هم چنین می توان از برای فضای بین کابینتی استفاده کرد. شما با خرید این نوع سقف کاذب می توانید دکوراسیون خانه خود را به طور کلی تغییر دهید و آن را بسیار شیک کنید.

کاربرد سقف کاذب ماربل شیت

استفاده سقف کاذب ماربل شیت

انواع ماربل شیت

به طور کلی انواع سقف کاذب ماربل شیت به چهار دسته کلی تقسیم بندی می شود که شامل موارد زیر می باشد.

انواع ماربل شیت

طرح های مختلف سقف کاذب ماربل شیت

  • انواع ماربل شیت برای مراکز درمانی
  • انواع ماربل شیت برای منازل مسکونی
  • انواع ماربل شیت برای هتل ها و لابی ها
  • انواع ماربل شیت برای ساختمان های اداری و تجاری

قیمت سقف ماربل شیت

از آنجایی که این نوع سقف دارای طرح های مختلف و متنوعی می باشد از همین رو قیمت آن قیمت آن متفاوت می باشد. اگر می خواهید این سقف را با قیمت کم و مقرون به صرفه نصب کنید توصیه می کنیم از پوشش سنگی آن استفاده کنید. توصیه می کنیم برای خرید آن به سایت رویا هوس مراجعه کنید زیرا این فروشگاه تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند هم چنین میتوانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

موارد بکارگیری سقف کاذب ماربل شیت

در ابتدا باید بگوییم اگر قصد دارید که این سقف را نصب کنید باید حتما ساختمان تحمل وزن این سقف را داشته باشد. با استفاده از این نوع سقف می توانید عملیات نورپردازی را به خوبی انجام دهید. با انجام نورپردازی می توانید زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید. هم چنین می توانید برای نورپردازی از نور مخفی استفاده کنید. این امکان فراهم شده است که از سقف کاذب ماربل شیت در ساختمان بسیار لوکس استفاده شود.

نحوه نصب و اجرا سقف ماربل شیت

یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه به سراغ نصب سقف کاذب ماربل شیت می روند نصب آسان و راحت آن می باشد. علاوه بر راحتی نصب آن، طراحی آن بسیار دشوار می باشد. زیرا به تعادل ایجاد تصویر جذاب و نورپردازی باید با دقت بالایی انجام شود. بهتر است برای نصب آن از نیرو متخصص کمک بگیرید. تا نصب آن به درستی انجام شود. هم چنین با استفاده سقف کاذب ماربل شیت تاسیسات را به راحتی در فضای پشتی آن پوشش دهید.

نصب سقف کاذب ماربل شیت

استفاده از سقف کاذب ماربل شیت در ساختمان لوکس

آنچه باید در مورد سقف کاذب ماربل شیت بدانید

مواد تشکیل شده این نوع سقف از پودر سنگ و پی وی سی می باشد. ترکیب آن دو سبب شده که استحکام آن بالا برود. از دیگر مواردی که باید بدانید ضخامت آن می باشد که در این نوع سقف ضخامت آن ۴ میلیمتر می باشد و طول و عرض آن هم ۲۸۰ در ۱۲۲ می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مورد یکی از انواع سقف کاذب که شامل ماربل شیت می باشد بیان شد پی بردیم که دارای انواع و کاربرد زیادی می باشد هم چنین از مزایای ویژه ای برخوردار می باشد. هم چنین پیشنهاد میی کنیم برای خرید آن به سایت رویا هوس مراجعه کنید تا از کیفیت محصول خود مطمئن باشید.

سوالات متداول

۱از سقف ماربل شیت در چه مکان هایی استفاده می شود؟
در ساختمان های لوکس، درمانگاه، محیط های اداری، هتل ها استفاده می شود.
۲مزایای استفاده از سقف کاذب از نوع ماربل شیت شامل چیست؟
از مهم ترین مزایای آن می توان به نصب آسان، هزینه مقرون بصرفه و مقاومت بالا در برابر ضربه اشاره کرد.
۳سقف کاذب ماربل شیت چگونه طراحی و ساخته می شود؟
۳۰ درصد از پودر سنگ و ۷۰ درصد از پی وی سی استفاده می شود ترکیب آن دو باهم سبب استحکام بیشتر سقف می شود.
2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

کناف

سقف کاذب