پنل سه بعدی

خرید پنل سه بعدی

دیوار پوش یا پنل سه بعدی

یکی دیگر از انواع دیوارپوش ها می باشد. که جهت دکوراتیو و پارتیشن بعدی استفاده می شود. باید حتما در هنگام خرید پنل سه بعدی به فضای محیط که قصد داریم آن را بر روی آن اجرا کنیم مد نظر توجه کنیم. درباره خرید پنل سه بعدی به طور کامل توضیح داده شده است. برای خرید پنل سه بعدی باید بدانید که چه نوع پنلی می خواهید خریداری کنید زیرا پنل های سه بعدی از جنس پلاستیکی و گچی هستند. حتما باید برای خرید پنل سه بعدی باید به طرح های آن توجه داشته باشید. تا با فضای محیط داخلی شما همخوانی داشته باشد.

کاربرد پنل سه بعدی

یکی از مهم ترین دلیل خرید پنل سه بعدی، کاربرد آن است از مهم ترین کاربرد های میتوان به جلوگیری از هدر رفتن انرژی اشاره کرد.

ویژگی های پنل های سه بعدی

یکی از دلایلی امروزه بیشتر افراد برای خرید پنل سه بعدی اقدام می کنند ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد برای اطلاعات از ویژگی آن در زیر اشاره شده است.

  • وزن سبک
  • عایق صوتی و حرارتی
  • استحکام بالا
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بالا در برابر زلزله
قیمت پنل های سه بعدی

انعطاف پذیری بالا پنل های سه بعدی

انواع پانل های سه بعدی

هم چنین باید بگوییم پنل های سه بعدی دارای انواعی می باشد و حتما باید در هنگام خرید پنل سه بعدی به آن توجه داشت. پانل های سه بعدی دیواری به دسته زیر تقسیم می شوند.

پنل سه بعدی دیواری

  1. پانل سه بعدی دیواری باربر

    از این نوع پنل در دیوارهای سوله، ساختمان های صنعتی و ساختمان های بدون استفاده از سازهای فلزی استفاده می شود.

  2. پنل سه بعدی دیواری غیر باری

    از این نوع پوشش برای دیوارهای خارجی و داخلی استفاده می شود و می توان از آن برای ساختمان هایی که دارای سازه اسکلت فلزی یا بتنی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پنل دیواری

پنل دیواری

پانل سه بعدی سقفی

یکی از نکاتی که درباره خرید پنل سه بعدی باید به آن اهمیت داد عرض پانل های سقفی می باشد. عرض این پانل ها ۸۰ تا ۱۰۰ است و ضخامت که برای آن استاندارد است بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر محاسبه شده است.

آنچه باید در مورد پنل های سه بعدی بدانید

در مرحله اول ابتدا باید از یک نیروی ماهر کمک بگیرید تا کار شما به درستی انجام شود. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید. تعویض آسان آن می باشد. هم چنین این امکان فراهم شده که شما بتوانید به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید و پنل مورد نظر خود را به بهترین قیمت ممکن و با کیفیت عالی خریداری کنید. نصب متریال پنل ها بسیار سریع بوده و شما می توانید در کمترین زمان شاهد تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود باشید. از بهترین محصولات پنل سه بعدی، دیوارپوش سه بعدی برجسته می باشد که قیمت آنها بر اساس جنس و زیبایی قیمت گذاری می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید انواع دیوارپوش های سه بعدی زیر را با دقت مطالعه کنید

دیوارپوش سه بعدی چرمی و فومی

در ابتدا باید درباره ورق های آن توضیح دهیم. دیوارپوش چرمی  که ورق های الان ۱۲۰* ۲۸۰ و با ضخامت های بین ۱٫۵ تا ۳ میلی متری تولید و به بازار عرضه می شود جنس همه این ورقه ها از چوب پلاست بوده و روکش آنها از چرم مصنوعی می باشد. البته باید گفت ورق روکش چرم  به گونه ای ساخته شده که نور می تواند از آن به راحتی عبور کند به همین دلیل بسیار پرکاربرد می باشد. یکی دیگر از مزایای این دیوارپوش، مقاومت بالایی در برابر تمام شرایط محیطی دارد.

مزایای پنل دیوارپوش سه بعدی چرمی

با توجه به نکاتی که در بالا خرید پنل سه بعدی گفته شد از این پنل برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. یکی از مهم ترین مزیت های آن عایق بودن در برابر صدا می باشد و به دلیل سه بعدی بودن بسیار مشتری پسند می باشد. یکی از مهم ترین امکانات آن این است که به راحتی می توانید پنل سه بعدی را از هم جدا کنید و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید و با این امکان قادر هستیم از فضای پشت دیوار جهت عبور سیم کشی و تاسیسات استفاده نماییم.

دیوارپوش سه بعدی چرمی

دیوارپوش سه بعدی چرمی و فومی

رعایت نکات ایمنی برای نصب دیوارپوش برجسته

یکی از مهم ترین نکاتی که باید درباره پنل ها بدانید آن است این پنل ها در برابر حریق به کندی سوزانده می شوند و دود کمی دارد و به دلیل سبک بودن و نرم بودن متریال های پنل در صورت سقوط کردن، خطری برای افراد ایجاد نمی کند. به همین دلیل بیشتر برای محیط های مهد کودک و اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از علت هایی که از این نوع پنل استفاده می شود، انعطاف پذیری بالا می باشد از همین رو بیشتر برای مناطقی از فضا که به نیاز به کمی قوس دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید پنل سه بعدی را دارید بهتر است این محصول را از سایت رویا هوس خریداری کنید زیرا شرکت رویا هوس تمامی محصولات خود را به بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می کند.

سوالات متداول

۱پانل های سه بعدی به چند دسته تقسیم می شود؟
پانل ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند که شامل پنل دیواری و سقفی می باشند.
۲پنل دیوارپوش سه بعدی چرمی چه مزیت هایی دارد؟
از مهم ترین مزیت های آن می توان به سبک بودن و نصب سریع آن اشاره کرد و از دیگر مزیت های آن می توان به مقاومت در برابر حریق اشاره کرد.
۳از پنل های سه بعدی برای چه محیط هایی استفاده می شود؟
به دلیل سبک بودن پنل ها بیشتر در مهد کودک ها، ساختمان صنعتی و… مورد استفاده قرار می گیرند
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =

کناف

سقف کاذب