سقف کاذب پلاستر پاریس

سقف پلاستر پارتس

یکی از بهترین و مدرن ترین سقف های کاذب که برای خانه ها، اداره جات یا هتل ها استفاده می شود سقف پلاستر است. می توانید با استفاده از نورپردازی مخفی زیبایی سقف کاذب پلاستر پاریس را چند برابر کنید. لذا برای زیبایی بیشتر این امکان را دارید تا از رنگ های متنوع و اشکال مختلف برای زیبا تر شدن استفاده کنید. از طرف دیگر قیمت این سقف مناسب می باشد و برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب است.

آنچه باید برای سقف کاذب پلاستر پاریس بدانید

همانطور که می دانیم این سقف بسیار پرکاربرد می باشد این سقف با گچ نرم شده و پودر به همراه آب به وجود می آید که ظاهری شیک دارد. لازم است که بدانید این سقف در برابر زلزله های سنگین از مقاومت خوبی برخوردار است.

مزایای سقف کاذب پلاستر پاریس

  • زیبا بودن سقف کاذب پلاستر در هر شکل و حالتی
  • استفاده از سقف کاذب پلاستر برای دکوراسیون داخلی ساختمان
  • اجرای آن سبب ایجاد نور مصنوعی می شود.
خرید سقف کاذب پلاستر پاریس

سقف کاذب پلاستر

علت استفاده از سقف کاذب پلاستر

یکی از مهم ترین علت هایی که از سقف کاذب پلاستر پاریس استفاده می کنند ویژگی های آن است که به طور کامل ذکر شده است.

استفاده از نور

شما با نصب سقف کاذب پلاستر پاریس می توانید نور خوبی را در محیط پخش کنید. با اجرا کردن این نوع سقف می توانید لامپ های کم مصرف را در تمامی قسمت های سقف استفاده کنید. زیرا با این عمل می توانید نور را به طور یکسانی در همه نقاط خانه داشته باشید.

ایجاد عایق

با نصب سقف کاذب پلاستر می توانید عایق خوبی را ایجاد کنید. اگر قصد دارید سقف خود را در برابر حرارت عایق کنید بهتر است از سقف کاذب استفاده کنید.

خرید عایق سقف کاذب

عایق سقف

استفاده از سقف کاذب جهت سیم کشی

با استفاده از این نوع سقف می توانید سیم کشی برق را انجام داده و به راحتی این امکان فراهم شده که سیم ها توسط سقف کاذب پوشش دهید.

معایب سقف کاذب پلاستر

  1. پر درد سر بودن بودن این نوع سقف و نیاز به تمیز کاری
  2. بخش بزرگی از سقف در زمان نصب به هدر می رود.
  3. احتمال ترک خوردن در سقف کاذب پلاستر وجود دارد.

توجه به چند نکته مهم برای انواع سقف کاذب

حتما باید به نکته های که ذکر می شود در زیر توجه لازمه را داشته باشید زیرا این نکات فقط توسط متخصص ماهر ذکر شده است

استفاده از سقف کاذب برای کاهش هزینه

همان طور که در بالا قید شد یکی از مهم ترین کاربرد سقف های کاذب عایق بودن آنها می باشد. با نصب این سقف دیگر نیاز به تهویه برای فضا نیاز ندارید.

استفاده از تخته پلاستر برای تولید سقف های کاذب

امروزه برای تولید انواع بیشتر سقف های کاذب گچی از پلاستر ها استفاده می شود. به دلیل اینکه هزینه سنگ گچ بیشتر است. اغلب تولید کنندگان این گونه سقف ها به نوعی این سقف ها را می سازند که تفاوتی بین سقف کاذب گچی و سقف پلاستر باشد. لازم به ذکر است با نصب سقف کاذب گچی می توانید آن را به راحتی نصب کنید

نداشتن ارتفاع استاندارد در همه انواع سقف کاذب

برای همه افراد بسیار سوال شده است که این نوع سقف ها در چه ارتفاعی قرار بگیرید بنا به گفته متخصصان نصب سقف کاذب باید ارتفاع استاندارد آن از سقف اصلی ۱۸ سانت باشد با این مقدار فاصله می توانید به راحتی عملیات نورپردازی را انجام دهید.

استفاده از ال باکس

این امکان وجود دارد برای سقف خود از ال باکس استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید ال باکس شباهت زیادی به سقف کاذب دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که ال باکس استفاده می کنند آن است که فضای کمتری را اشغال می کند و چون برای ال باکس از مواد کمی برای ساخت آن استفاده شده است قیمت کمتری دارد در نتیجه می توان بگوییم قیمت سقف کاذب پلاستر پاریس بیشتر از ال باکس است.

استفاده از سقف کاذب در قسمت های مرطوب

با استفاده از سقف کاذب می توانید برای قسمت های رطوبتی استفاده کنید زیرا سقف های کاذب همگی در برابر آب مقاومت بالایی دارند.

دسترسی آسان برای تعمیر سقف های کاذب

یکی دیگر از ویژگی های مهم سقف کاذب تعمیر آسان می باشد شما می توانید در بهترین زمان ممکن است به تعمیر کردن آن اقدام کنید. لازم است بدانید که سقف کاذب به گونه ای طراحی شده است که می توانید به آسانی قسمت که نیاز به تعمیر دارد را از سقف جدا کنید و در نهایت تعمیر آن را انجام دهید.

خرید سقف کاذب ارزان

سقف کاذب

نتیجه گیری

در پاسخ برای سقف کاذب پلاستر پاریس باید بگوییم یکی از بهترین سقف کاذب های به شمار می آید معمولا از این سقف کاذب در اداره جات، هتل ها و رستوران ها استفاده می شود و دارای مزیت هایی از جمله قابلیت تبدیل به هر شکل و حالتی و استفاده برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.

سوالات متداول
۱از سقف کاذب پلاستر پاریس برای چه مکان هایی استفاده می شود؟
از این نوع سقف می توان برای فضای داخلی خانه ها، هتل، رستوران و… استفاده کرد.
۲ویژگی سقف کاذب پلاستر پاریس چیست؟
یکی از مهم ترین ویژگی های این سقف زیبا بودن آن و قابلیت تبدیل شدن به هر شکل و حالتی را دارد.
۳برای نصب سقف کاذب پلاستر باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟
باید حتما برای نصب آن از نیرو های ماهر آن کمک بگیریم تا به طور کامل دقیق و منظم نصب شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

کناف

سقف کاذب