نصب تایل بین کابینتی

تایل بین کابینتی

تایل بین کابینتی

یکی از جدیدترین پوشش ها برای زیبایی بیشتر آشپزخانه ها استفاده از تایل بین کابینتی است. شما با نصب تایل بین کابینتی می توانید دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید. شما برای انتخاب تایل بین کابینتی محدود نیستید زیرا این نوع تایل در طرح های جدید و متنوع و با قیمت مناسب تولید می شود. نکته ای که قابل توجه می باشد، آن است که می توانید این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

نحوه نصب تایل بین کابینتی

اگر نصب تایل بین کابینتی را به خوبی اجرا کنید همه افراد در خانه متحول این نوع نصب زیبا می شوند معمولا تایل های کابینتی از جنس سرامیک، سنگ و… می باشند. ابتدا برای نصب تایل بین کابینتی باید از امتداد عمودی پشت سینک شروع کنیم تا با این عمل بتوانیم از پاشیده شدن مواد بر روی دیوار محافظ کنیم. یکی از نکاتی که باید درباره نصب تایل بین کابینتی بدانید آن است که سرامیک یا کاشی ها بر روی یک توری نصب می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی قابل نصب و جداسازی هستند. یکی دیگر از مواردی که باید درباره این کاشی ها بدانید آن است که سطح کاشی ها برجسته هستند.

چگونه تایل بین کابینتی را نصب کنیم؟

نحوه نصب تایل بین کابینتی

نصب تایل بین کابینتی از جنس کاشی

برای آموزش نصب این نوع تایل از جنس کاشی به موارد زیر توجه کنید.

  • تمیز کردن محدوده

    ابتدا برای نصب کاشی ها باید محل نصب آنها تمیز باشد و باید هر گونه آلودگی را از دیوار مابین پاک کنید و ممکن است گاهی اوقات نیاز به سمباده هم داشته باشید تا سطح دیوار به طور کامل صاف شود.

  • تراز کردن کاشی ها

    از مهم ترین قسمت آموزش تراز کردن کاشی ها می باشد زیرا باید برای تنظیم کاشی ها از یک تراز استفاده کنید و باید برای مشاهده تراز آن از یک سطح صاف کمک بگیرید.

  • استفاده از چسب

    باید از چسب متناسب با نوع کاشی ای که خریداری کرده اید استفاده کنید حتما باید در مراحل نصب و چسب کاری از دستورات پیروی کنید به عنوان مثال اغلب سرامیک ها به ملات قیری نیاز دارند ولی در حالی که کاشی های سنگی نیاز به ملات سفید دارند. توجه داشته باشید چسب را باید در پشت کاشی ها بزنید و آنها را در جای خود قرار دهید. حتما به تراز بودن کاشی ها دقت کنید و برای فاصله های ایجاد شده بین کاشی میتوانید از دوغاب استفاده کنید.

    نصب تایل بین کابینتی چگونه است؟

    نصب تایل بین کابینتی با جنس کاشی

آنچه باید درباره نصب تایل بین کابینتی بدانید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای شما زیبایی و آرامش را به ارمغان آورده ایم. از طرف دیگر به دلیل اینکه بیشتر اعضای خانواده با آشپزخانه سر و کار دارند، دکوراسیون فضای آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد در این زمان به شما تایل بین کابینتی را پیشنهاد می کنیم.

قیمت تایل بین کابینتی

اگر تصمیم به خرید تایل بین کابینتی دارید به شما توصیه می کنیم از فروشگاه اینترنتی رویا هوس خرید خود را انجام دهید زیرا با مراجعه به سایت رویا هوس می توانید انواع طرح و نقش های مختلف این تایل را مشاهده کنید. قبل از خرید تایل بین کابینتی باید در ابتدا طول و عرض فضای بین کابینت را اندازه بگیرید

مزایا و ویژگی های تایل بین کابینتی

باید بگوییم نصب تایل بین کابینتی همراه با مزایایی می باشد. از مهم ترین ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

طرح متنوع در نقش و رنگ تایل کابینتی

یکی از مهم ترین دلایل نصب تایل بین کابینتی تنوع در طرح و نقش آن است به همین علت طرح های زیادی در بازار وجود دارد و شما به سلیقه خود می توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید.

محافظ دیوار بین کابینت های هوایی و زمینی

یکی دیگر از علت های نصب تایل بین کابینتی محافظت از دیوار ما بین آنها می باشد زیرا وجود این تایل از حرارت، رطوبت و گرما، سرما و آلودگی جلوگیری می کند. و هم چنین مقاومت بالایی در برابر دما و حرارت دارد.

قابل شستشو بدون تایل بین کابینت ها

از مهم ترین مزیت های این نوع تایل می توان به قابل شست و شو بودن آن اشاره کرد. لازم است بدانید این نوع تایل بین کابینتی در برابر آب مقاوم است و هیچ نوع آبی در آن نفوذ نمی کند و شما به راحتی قادر هستید این محصول را با آب بشویید و تمیز کنید.

زیباتر شدن فضای داخل آشپزخانه

معمولا بیشتر آپارتمان ها دارای فضای کوچکی هستند از همین رو بیشتر مردم دنبال راه کاری برای دلباز تر کردن فضای خانه خود هستند. نکته قابل توجه آن است که با انتخاب رنگ مناسب کابینت ها و کاشی ها می تواند فضای خانه و آشپزخانه خود را دلباز تر کنید.

تایل بین کابینتی لاکچری

تایل بین کابینتی شیک

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که درباره نصب تایل بین کابینتی گفته شد میتوان با نصب آن فضای آشپزخانه را جذاب تر و دل باز تر کرد. لذا باید بدانید این تایل دارای ویژگی های می باشد از جمله ویژگی های آن می توان به قابل شست و شو بودن اشاره کرد. یکی از نکاتی که در مقاله بیان شد باید نصب مطابق دستورالعمل پیش برود.

سوالات متداول

۱تایل بین کابینتی چه مزایای دارد؟
دارای مزایای همچون طرح های متفاوت، قابل شست و شو بودن، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت است.
۲برای نصب تایل بین کابینتی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
باید حتما کاشی را تراز کنیم، از چسب مخصوص خود همان کاشی استفاده کنیم و برای فاصله ایجاد شده بین کاشی از دوغاب استفاده کنیم.
۳به چه علت از تایل بین کاشی استفاده می کنند؟
زیرا با نصب می توان فضای آشپزخانه را باز تر کرد و دکوراسیون خانه را تغییر داد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

کناف

سقف کاذب