نصب سقف کاذب کششی همراه با نورپردازی

سقف کاذب کششی

سقف کاذب کششی

سقف کششی یکی دیگر از سقف های کشسان می باشد که اندکی از سقف اصلی پایین تر نصب می شود. از طرفی این سقف دارای زیبایی های خاصی می باشد. از همین رو بیشتر در خانه و یا محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربرد ترین سقف های کششی، سقف پارچه ای کششی است. از سوی دیگر با توجه به نام این سقف می توان بیان کرد که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد. در زیر به طور کلی با سقف کاذب کششی آشنا خواهید شد.

روش نصب سقف کناف کششی

برای سقف کاذب کششی، ابتدا برای نصب باید از پروفیل های مخصوص آلومینیومی با فاصله استاندارد بر روی دیوار نصب گردد. در قسمت بعدی برای اجرای سقف باید چهار طرف سقف کششی با فاصله استاندارد با به کاربری از گیره به پروفیل ها متصل شوند. برای سقف های پارچه ای کششی توسط هیترهای مخصوصی گرمادهی متصل می شوند. زیرا علت این گرمادهی آن است، که پارچه های کششی به اندازه نصاب در بیابید و به راحتی در درون پروفیل ها نصب شود. نکته ای که قابل توجه می باشد آن است، که پیش از نصب سقف کششی نورپردازی را نصب کنید.

روش نصب سقف کاذب کششی

نحوه اجرا کردن سقف کاذب کشسان

مزایای سقف های کششی

به دلیل اینکه این نوع سقف کاذب بسیار پرکاربرد می باشد مزیت های زیدی را دارا می باشند و شامل موارد زیر می باشد.

  • تحمل وزن بالای ۱۵۰ کیلو گرم

    یکی از ویژگی های بارز این سقف سبک بودن وزن آن است به همین دلیل نصب آن وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. یکی از نکته هایی که باید بدانید این است که در هر زمانی که تصمیم داشته باشید خانه خود را عوض کنید، می توانید آن را بردارید و برای مکان دیگر استفاده کنید

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت

    به دلیل اینکه جنس پارچه pvc ها ضد آب هستند و هیچ رطوبتی به درون آن نفوذ نمی کند به همین دلیل در محیط های رطوبتی قابل استفاده می باشند.

  • قابلیت شستشو

    از آنجایی گرد و غبار ها توسط پارچه پی وی سی جذب شود،باید بگوییم آلودگی این محصول بسیار کم است.  حتی اگر نیاز به تعویض آن شد دیگر نیاز به تعویض کامل سقف کششی نیست. زیرا به راحتی می توانید، اتصالات پارچه pvc را باز کنید و در ادامه آن را بدون مواد شوینده و تنها با آب خالی بشوید.

  • نصب و اجرای سریع سقف کشش

    یکی از مهمترین مزیت های این محصول این است که این نوع از سقف وزنی ندارد  و به راحتی قابل اجرا می باشد.

  • قابلیت چاپ طرح و نقش های بسیار متنوع

    یکی از مواردی که باعث شده امروزه سقف های کششی بیشتر استفاده شود تنوع رنگ و قابلیت چاپ دلخواه آن است با توجه به خانه خود می توانید یک طرح زیبایی را انتخاب کنید و دکوراسیون خانه شما زیباتر شود.

  • طول عمر بالا و گارانتی ۱۲ ساله

    اکنون باید بگوییم عمر مفید سقف های کششی حدود ۲۰ سال است و دیگر نیازی نیست که آن را ترمیم یا تعویض کنید.

نکات مهم درباره  سقف کاذب کششی

برای نصب سقف کاذب کششی باید به یک سری از نکات توجه لازم را داشته باشید.

در گام اول باید برای نصب باید به ارتفاع سقف خانه خود توجه کنید زیرا این نوع سقف برای سقف های با ارتفاع کوتاه مناسب نیستند. زیرا به دلیل اینکه سقف کاذب باید از سقف اصلی پایین تر نصب شود از این رو سبب کوتاه تر شدن ارتفاع می شود.

در گام بعدی باید طرحی را انتخاب کنید که این طرح شامل آسمان آبی، آسمان شب پرستاره  و یا ساحلی باشد که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. معمولا این سقف ها به گونه ای طراحی شده اند، که با نصب آنها در محیط داخلی موجب آرامش می شود. هم چنین با نصب نورپردازی در سقف کششی می توان دکوراسیون زیبایی، برای خانه به ارمغان بیاورد.

در گام آخر باید برای نصب سقف کششی از یک نصاب حرفه ای کمک بگیرید، تا به بهترین روش سقف را برای شما نصب کند. به شما توصیه می کنیم، برای نصب این محصول از شرکت رویا هوس کمک بگیرید.

انواع سقف کشسان

برای سقف کاذب کششی بهتر است از تمامی انواع سقف کششی دیدن کنید. تا بهترین انتخاب را انجام دهید. بر انواع آن در زیر قید شده است.

انواع سقف کشسان

سقف کشسان ستاره ای

سقف کشسان آینه ای

این سقف به سقف براق یا لاکر معروف است. برای اجرای آن باید به نورپردازی بیشتر اهمیت بدهید، به دلیل آنکه دیگر امکان نورپردازی بعد از اجرا وجود ندارد. از طرفی این سقف مانند آینه عمل می کند و از این رو به سقف آینه ای معروف است.

سقف مات یا ساتین

این نوع سقف مانند سقف آینه ای هیچ طرح و تصویری ندارد و بسیار ساده است، ولی تفاوت اصلی بین آنها آن است که در ساتین عبور را از خود عبور می دهد.

سقف ستاره ای

برای ساخت سقف ستاره ای از کریستال و فیبر نوری بر روی سقف آینه ای استفاده می کنند. با این نوع ترکیب سقف ستاره ای ساخته می شود.

استفاده از سقف های کششی در محیط های نمناک

با اینکه وزن یا ضخامت این محصول چندان نیست هم رطوبتی به درون آن نفوذ نمی کند. با توجه به اینکه از پارچه های پی وی سی در آن به کار برده شده است، می توان از آن در محیط هایی زیر استفاده نمود.

  • استخر سرپوشیده
  • حمام
  • سونای خشک
  • گلخانه
  • خانه های در شمال کشور

قیمت سقف کشسان

یکی از مهم ترین موارد برای خرید این محصول قیمت آن می باشد. قیمت این گونه ها بسته به طرح و مدل هایی دارد که بر روی سقف انجام شده است. از طرفی به دلیل ویژگی های این سقف خرید آن برای همه افراد به نفع می باشد. چنانچه می توانید این سقف را هم به صورت اینترنتی خریداری کنید با مراجعه به سایت رویا هوس می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

نصب سقف کشسان برای پذیرایی

قیمت سقف کاذب کشسان

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله برای سقف کاذب کششی بیان شد، می توانیم به راحتی این سقف را نصب کنیم از طرفی این محصول دارای مزیت های خاصی می باشد، که با نصب آن دیگر خیالمان راحت می شود. لذا قیمت این سقف بسته به نوع طرح و ابعاد آن دارد.

سوالات متداول درباره سقف کاذب کششی

۱از سقف های کاذب کششی در چه محیط هایی استفاده می شود؟
از آنجایی این محصول ضد آب می باشد بیشتر در محیط های مانند استخرها، گلخانه ها و مناطق شمالی کشور استفاده می شود.
۲سقف کناف کششی چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی آن شامل قابلیت نصب سریع، تنوع در رنگ، طول عمر بالا و قابل شست و شو می باشد.
۳چگونه می توانیم سقف کاذب کشسان را خریداری کنیم؟
با مراجعه به وب سایت رویاهوس می توانیم به صورت اینترنتی این محصول را خریداری کنیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

کناف

سقف کاذب