اجرای سقف کاذب

نحوه اجرای سقف کاذب

نحوه اجرای سقف کاذب

سقف کاذب را می توانید برای ایجاد یک سقف دوم و ایجاد یک فضای خالی بین سقف اصلی و سقف کاذب به کار ببرید. برای اجرای سقف کاذب می بایست به یک تیم مجرب مراجعه کنید تا آنها این کار را برایتان انجام دهند. برای اجرای این کار آنها با استفاده از ورقه های رابیتس تمام سقف را می پوشانند.

ورقه های رابیتس چیزی شبیه به توری های فلزی می باشند که در اندازه های مختلف وجود دارند. اجرا کنندگان سقف های کاذب این ورقه های رابیتس را به توسط سیم یه یکدیگر متصل می کنند و از اینکه این سیم ها محکم گره خورده اند اطمینان حاصل میکنند.

بعد از این که تمام سقف از این ورقه های پوشانده شد میتوانید هر موادی که میخواهید مانند گچ را به ورقه ها بزنید و یک سقف داشته باشید و علاوه بر اینکه می توان از گچ استفاده کرد می توانید از چوب و مواد دیگر هم استفاده کنید.

برای اینکه ورقه ها را بتوانید نصب کنید می بایست میلگردهایی در سقف کار گذاری کنید تا این ورقه ها را به آنها متصل کنید. انواع دیگر سقف کاذب با اجرا های متفاوت نیز وجود دارند که هر کدام از آنها روش های خاص خود را برای اجرا دارند.

بیشتر سقف های کاذب اجرایشان شبیه به هم می باشد. یعنی باید میلگرد یا ستون های کوچک را به صورت عمودی به سقف اصلی متصل کنید و سپس بعد از این که این ستون ها و میلگرد ها را نصب کردید می توانید ستون های افقی را نصب کنید. حالا می توانید انواع سقف کاذب را اجرا کنید و به این ستون ها نصب کنید.

نحوه اجرای سقف کاذب

اجرا سقف کاذب

چرا از سقف کاذب استفاده کنیم؟

استفاده از سقف کاذب بسیار کار آمد است. گاهی اوقات نمای داخلی خوب نیست و می خواهید آن را تغییر دهید بنابراین می توانید از انواع سقف های کاذب استفاده کنید. در گاهی دیگر از اوقات می‌خواهید تاسیسات را به گونه ای رد کنید که دیده نشوند و در این صورت می توانید از سقف کاذب استفاده کنید.

اگر برای تغییر نما می خواهید از آن استفاده کنید بهتر است که از رابیتس و شبیه به آن استفاده کنید اما اگر برای تاسیسات می خواهید استفاده کنید بهتر است که از سقف کاذب pvc مشبک استفاده کنید.

مزیت های سقف کاذب چیست؟

با استفاده از سقف کاذب می توانید نمایی زیبا تر داشته باشید. یعنی با استفاده از این سقف ها می توانید هر طراحی که دلتان میخواهد به سقف بدهید و این امر به زیبایی آن محل بسیار کمک می کند.

  • هزینه آن بسیار پایین است و نیازی نیست هزینه های بسیار زیاد بپردازید.
  • این کار در سریع ترین زمان ممکن در حد یک روز برای یک خانه با متراژ ۱۰۰ متر اجرا می شود.
  • هرگاه بخواهید می توانید سقف کاذب را بردارید.
  • دسترسی راحت به تاسیسات

از دیگر مزیت های آن سقف ها می توان به هزینه پایین آنها اشاره کرد. این سقف ها با مواد و مصالح ارزان ساخته می شوند و هزینه بسیار پایین تری نسبت به گچ کاری دارند و به همین دلیل می توانید از آن برای زیر سقف هایی که طراحی نشده اند استفاده کنید.
با استفاده از این سقف ها می‌توانید زیر سقف های شیروانی استفاده کنید که هزینه های شما را بسیار پایین می آورد. این سقف ها عایق بسیار خوبی هستند چرا که بین آن ها هواجریان دارد و هوا بهترین عایق است.

مزیت سقف کاذب

مزایای سقف کاذب

از کجا بدانیم که به سقف کاذب نیاز داریم؟

خانه هایی که دارای سقف های گچ کاری نشده اند و تازه میخواهند آن هارا گچ بزنند اداره جات یا مراکز تجاری که تازه تاسیس شده اند و میخواهند لوله های تاسیساتی را رد کنند و یا اینکه اگر می خواهید هزینه های شما پایین بیاید قطعا باید از سقف کاذب استفاده کنید.

در واقع این سقف ها بسیار کار آمد می باشند و در هر شرایطی می توانید از آن ها استفاده کنید، اگر میخواهید که ساختمان شما سبک ساخت باشد یکی از راه های همین سقف کاذب می باشد.

نحوه انتخاب سقف کاذب

انتخاب سقف کاذب

هزینه نصب سقف کاذب چقدر است؟

اجرای سقف های کاذب هزینه های متفاوتی در بر دارد این هزینه بستگی به نوع سقف و همچنین طراحی هزینه متفاوتی خواهد داشت، متراژ هم بسیار در بحث هزینه مهم می باشد و باید این را هم در هزینه در نظر بگیرید.

هزینه اجرای سقف کاذب به عواملی همچون مواد و مصالح نیز وابسته است واگر از بهترین مواد و مصالح برای یک خانه معمولی استفاده کنید هزینه آن ممکن است به ۳ تا ۴ میلیون برسد.

سخن آخر

در نهایت باید بگویم که می توانید با استفاده از سقف های کاذب به راحتی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و همچنین می توانید با استفاد از این سقف ها هر طرحی که دلتان می خواهد به سقف بدهید. بنابر این می توان گفت یکی از راه های بسیار  راحت و کم هزینه برای طراحی داخلی همین سقف های کاذب هستند.

این سقف ها از بهترین مصالح ساخته می شوند و دارای مقاومت بالایی هستند. با استفاده از این سقف ها می تواند مقدار زیادی از نیرو انرژی را ذخیره کرد چرا که خود آنها عایق محسوب می شوند و می توان لوله های تاسیساتی را از سقف کاذب مشبک عبور داد.

سوالات متداول نحوه اجرای سقف کاذب

۱چگونه سقف کاذب را انتخاب کنیم؟
برای انتخاب کردن سقف مناسب در ابتدا باید به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود، سبک مکان مد نظر، جنس، رنگ و … توجه نمایید. برای انتخاب سقف کاذب مد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها کمک بگیرید.
۲بهترین سقف کاذب کدام است؟
نمی توان گفت که کدام سقف بهتر است چرا که هر کدام از آنها کاربردی متفاوت دارند.
۳هزینه اجرای سقف کاذب چقدر است؟
هزینه اجرای سقف بستگی به متراژ، نوع سقف، نوع مواد و مصالح و …. دارد و برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

کناف

سقف کاذب