نصب سقف کاذب در خانه

روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک

امروزه قصد داریم که در مورد روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک با شما عزیزان صحبت کنیم، اما اول بگذارید یک توضیح در مورد اینکه اصلا سقف کاذب مشبک چیست و چه کاربردی دارد به شما توضیح بدهیم سپس به سمت این که چگونه سقف کاذب مشبک را نصب کنیم با شما عزیزان بپردازیم، با ما همراه باشید.

سقف کاذب مشبک چیست

امروزه سقف کاذب مشبک تبدیل شده است به یکی از بهترین سقف های کاذب ممکن، شاید برایتان سوال پیش بی آید که به چه علت می گوید سقف کاذب مشبک سقف مناسبی برای نسب در خانه ها می باشد؟ بزارید جواب سوال را در یک جمله که اصلی ترین آن می باشد اما در نظر بگیرید که در ادامه مزایای این نوع سقف را نیز مورد برسی قرار می دهیم، نصب سریع و آسان این سقف که نسبت به سقف های کاذب امروزی کامل کم زمان تر و کم وقت تر می باشد، همین دلیل باعث شده است که این نوع سقف کاذب به یکی از بهترین سقف های کاذب موجود تبدیل شود، در ادامه به دنبال این هستیم که کار نصب این نوع سقف ها را با شما عزیزان مورد برسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

سقف کاذب

سقف کاذب مشبک چیست

روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک

برای نصب این نوع سقف کاذب باید این را در نظر بگیرید که امروزه این نوع سقف ها دارای سایز های ۶۰ در ۶۰ یا ۳۰ در ۳۰ می باشد، بنابراین قبل اینکه بخواهید کار نصب را شروع کنید موظف می باشید که حتما سایز های لازم را برسی کنید. یک توصیه که می توانیم به شما بکنیم این است که فقط از سقف کاذب مشبک به صورت خالی استفاده نکنید بلکه از چندین نوع سقف کاذب می توانید در کار استفاده کنید، در نظر بگیرید که خود سقف کاذب مشبک نیز زیبایی خاصی را می تواند برای خانه شما به ارمغان بی آورد. سازه سقف کاذب مشبک از جنس گالوانیزه تشکیل شده است، شاید برایتان سوال پیش بی آید که آیا این نوع سقف کاذب دارای اتصال آویز نیز می باشد؟ باید در جواب بگویم بله، به این صورت که دارای اتصال آویز فنری و مفتول گالوانیزه می باشد.

 مرحله نصب این نوع سقف کاذب مشبک

  1.  برای نصب نبشی های که مربوط به سقف کاذب می باشد می توانید از پیچ ها رول پلاک ها و میخ های چاشنی استفاده کنید.
  2. بعد از اینکه نبشی ها به صورت کامل نصب شد حال نوبت این می رسد که شما کار قرار گیری آویز ها را انجام دهید، در نظر بگیرید که این کار باید توسط یک نصاب ماهر انجام شود و قرار گیری آویز ها باید با توجه به قرار گیری سپری های اصلی باشد، شاید برایتان سوال پیش بی آید که آویز ها اصلا باید برای چه دلیلی نصب شود؟ ببینید به صورت جامع و خلاصه کار اینکه آویز ها نصب می شود این است که وزن سقف کاذب مشبکی که شما می خواهید نصب کنید در بر می گیرد.
  3. اصلی ترین بخشی که شما باید در نظر بگیرید این است که فاصله بین سقف اصلی و سقف کاذب مشبک را در نظر بگیرید، به این صورت که اگر فاصله بین این دو یک متر بیشتر باشد شما موظف هستید که برای نصب آویز های که در نظر دارید یک سری قوطی کشی استفاده کنید و بعد از آن آویز های خود را نصب کنید. در نظر بگیرید که تمامی این کار ها بر عهده نصاب سقف کاذب می باشد.
  4. در آخر به این مرحله می رسیم که بعد از اینکه کامل نصب انجام گرفت و دیگر مرحله ای وجود نداشت حال نوبت نصب تایل های که دارای نور پردازی می باشد صورت می گیرد، در نظر بگیرید اگر یه وقت خواستید یک سری لوستر های سنگین وزن را برای این نوع سقف کاذب مشبک در نظر بگیرید حتما باید بدانید که کار نصب آویز ها را از سقف اصلی نصب کنید تا توان حمل این نوع لوستر های سنگین وزن را داشته باشید.
  5. آخرین کار شما نصب هالوژن ها می باشد، ببینید طبق دانسته های من نصب هالوژن یک چیز شخصی می باشد و بستگی به فرد دارد که آیا دوست دارد هالوژن نصب کند یا نه ؟ اگر نه که می تواند این مرحله را در نظر نگیرد ولی اگر می خواهید هالوژن نصب کنید بدانید که باید به نصاب بگوید و هالوژن های ۶۰ در ۶۰ را برای شما نصب کند.
هالوژن در سقف کاذب

نصب هالوژن در سقف

در بالا تمامی مواردی که برای روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک لازم بود را با شما عزیزان مورد برسی قرار دادیم اما حال برسیم به مزایای نصب سقف کاذب مشبک، با ما همراه باشید.

مزایای نصب سقف کاذب مشبک

امروزه نصب سقف کاذب مشبک یک سری مزایا دارد که قرار است با شما عزیزان آن ها در میان بگذاریم.

  • نصب آسان، همان طور که در اول متن گفته شد اصلی ترین مزایای روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک آسان بودن و سریع راه اندازی شدن آن می باشد.
  • در قرار دادن تایل ها شما دیگر موظف نیستید که هزاران پیچ و درز گیری و رنگ آمیزی را انجام دهید تا وقت شما هم بیشتر گرفته نشود.
  • شما با کمترین نیروی نصاب می توانید کار نصب را انجام بدهید که از دید من یک نکته یا پوهن مثبت برای این نوع سقف می باشد.
  • تعمیر آسان نسبت به سایر سقف های کاذب، امروزه یکی از دلایلی که باعث شده است این نوع سقف مورد اهمیت قرار گیرد تعمیر آسان آن می باشد.

تمامی مواردی که در بالا گفته شد اصلی ترین کاربرد های یک سقف کاذب مشبک بود، اگر به دنبال راحتی در کار خود می باشید کافی است که این نوع سقف ها را خریداری کرده و به نصاب بسپارید.

سقف کاذب مشبک در خانه

مزایای سقف مشبک

نتیجه گیری روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک

در آخر به این جمع بندی می رسیم که امروز سقف کاذب مشبک یکی از بهترین سقف ها برای زیبای و از طرفی دیگر سقفی مناسب برای نصب می باشد، از این لحاظ که کار نصب در این نوع سقف ها آسان بوده است و آن تیمی که کار نصب این نوع سقف را دارد می تواند با استفاده از کم ترین نیرو های انسانی کار نصب را به پایان برساند، بازم تاکید می کنیم که اگر به دنبال نصب لوستر های سنگین بودید حتما لازم است که کار آویز های خود را به سقف اصلی نصب کنید.

سوالات متداول روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک

1آیا می توان به تنهایی نصب سقف کاذب مشبک را انجام داد؟
خیر زیرا که کار نصب سقف مشبک نیاز به یک تیم حرفه ای می باشد و هر فردی به تنهای نمی تواند کار نصب را انجام دهد مگر اینکه خود نیز یک نصاب سقف کاذب مشبک باشد.
2آیا کیفیت آویز ها در نصب سقف کاذب مشبک تاثیر گذار است؟
بله اگر به دنبال این هستید که بهترین کیفیت برای شما صورت گیرد حتما نیاز است که از بهترین کیفیت در لوازم خود مخصوصا آویز ها استفاده کنید.
3از کجا می توان سقف کاذب مشبک خریداری کرد؟
کافی است به بازار های که کار نصب و تولید سقف کاذب را انجام می دهند مراجعه کنید از این صورت می توانید سقف کاذب مشبک با کیفیت را خریداری کنید، اما از طرفی دیگر نیز شما می توانید به کار خانه های که این نوع سقف کاذب را تولید و طراحی می کنند مراجعه کنید برای خرید.
4آیا سقف کاذب مشبک امکان دارد بدون نور پردازی نصب شود؟
بله همان طور که گفتیم این بستگی به سلیقه شما دارد که آیا می خواهید در سقف کاذب مشبک که کار نصب را انجام می دهید کار نصب هالوژن و نور پردازی صورت گیرد یا خیر.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

کناف

سقف کاذب