سقف کناف در مغازه

کناف سقف مغازه

تا اینجا و دیگر مقالات پیج در مورد کناف برای سقف و دیوار صحبت کرده ایم و برای کسب اطلاعات در این مورد بد نیست سری به این مقالات بزنید.

در این مطلب سعی داریم اجرای کناف برای سقف و دیوار مغازه و فروشگاه ها را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که میدانید زیبایی و شکیل بودن مغازه برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مهم است و همه ما ترجیح میدهیم از فروشگاه هایی خرید کنیم که ظاهری زیبا و متفاوت دارند. به همین دلیل طراحی کناف مغازه بسیار مهم است.

سئوالات پر تکرار

1بهتر است برای کناف سقف مغازه از چه نوع صفحه گچی استفاده شود؟
کناف سقف مغازه صرفا جهت تزئینی دارد و لازم نیست نوع عایق دار صفحات گچی کناف را انتخاب کنید. زیرا استفاده از این صفحات گچی هزینه بالایی دارد و شما را متحمل هزینه اضافی میکند. البته اگر نوع کالای ارائه شده شما خاص است و یا در منطقه ای خاص مانند شمال کشور قرار دارید بهتر است از صفحات عایق دار استفاده کنید تا خیال شما راحت تر باشد.
2بهترین طرح کناف سقف مغازه چیست؟
بهترین طراحی برای سقف کناف مغازه و فروشگاه استفاده از طرح های ساده و خلوت است چرا که فضاء شما را بزرگ تر نشان میدهند و بر شلوغی مغازه شما نمی افزایند. طرح هایی که به صورت دایره ای متمرکز در مرکز و یا مستطیل هستند بهترین انتخاب برای سقف کناف مغازه هستند.
3آیا می توان از دیوار کناف به عنوان ویترین مغازه استفاده کرد؟
استفاده از دیوار کناف برای داخل مغازه، و قرار دادن اجناس لوکس و کم وزن داخل آن ایرادی ندارد و ایده ای بسیار خاص است. اما برای طراحی ویترین مغازه ایده ها و طرح های بهتری وجود دارد و ما استفاده از کناف را برای ویتریم مغازه مناسب نمیدانی. البته این موضوع بستگی به سلیقه و نوع انتخاب شما دارد.
نور پردازی با سقف کناف

کناف سقف با نور

کناف چرا و چگونه؟

شاید این سوال در ذهن شما صورت بگیرد که چرا استفاده از کناف چند سالی است که بسیار رواج یافته و در اکثر مکان ها از این نوع طراحی استفاده میشود.

شاید اصلی ترین و مهم ترین دلیل استفاده چشمگیر از کناف راحتی در نصب این متریال است. طراحی به سلیقه مشتری یکی دیگر از مزیت های استفاده از کناف است. به صورتی که هر طرحی که مطابق با سلیقه شما باشد قابل طراحی و پیاده سازی است، و از این حیث می تواند بسیار جذاب و قابل توجه باشد.

صفحه های کناف از پیش ساخته شده هستند و طبق طراحی مورد نظر شما برش داده میشوند. این برش در محل شما انجام میشود و این تصور که صفحه ها در کارگاه برش داده میشوند اشتباه است. زیرا اگر برش ها در کارگاه صورت بگیرد ممکن است در طی حمل و نقل شکسته شود و ترک بر دارد و دیگر قابل استفاده نباشد.

کناف مغازه

امروزه طراحی سبک متفاوت و خاص مغازه و فروشگاه ها باعث میشود خریداران بیشتر به سمت این مراکز سوق پیدا کنند و می توان از این مورد به عنوان یک حقه تبلیغاتی نام برد. چرا که خریدار جذب سبک خاص دکوراسیون مغازه شما میشود و به همین جهت ترغیب میشود از فروشگاه شما دیدن کند. و در این بین شما می توانید کالای مورد نظر خود را به مشتری بفروشید.

طراحی کناف مغازه بسیار تخصصی و حساس است، چرا که باید با نوع کالایی که شما ارائه میدهید هم خوانی داشته باشد به عنوان مثال اگر شما فروشگاه فروش کیف و کفش دارید، بهتر است به جای کناف سقف از کناف دیوار استفاده کنید.

شما می توانید طراحی کناف دیوار را طوری انتخاب کنید که بتواند برخی مدل های خاص و لاکچری کیف و کفش را داخل کناف دیوار قرار دهید و از نور پردازی های متفاوت برای آن ها استفاده کنید. مطمئن باشید این ویوو هر مشتری مشکل پسندی را جذب میکند.

کناف دیوار مغازه

دکور دیوار مغازه

سقف کناف مغازه

یکی از نکاتی که باعث میشود مغازه شما بیشتر به چشم مشتری بیاید نور پردازی حرفه ای و خاص است. برای این امر شما می توانید از سقف کناف و اجرای نور پردازی در آن استفاده کنید به این ترتیب مغاز و فروشگاه شما دارای نوری خوب و جذاب میشود و همچنین سقف محیط شما به بهترین شکل دکور شده است.

در انتخاب کناف سقف مغازه دقت کنید که طرح انتخابی شما شلوغ و به عبارتی پر نقش و نگار نباشد. چرا که به دلیل وجود انواع مختلفی از اجناس در فروشگاه ها بهتر است سقف و دیوار ها ساده باشند.

انواع صفحات کناف

صفحات کناف در انواع مختلفی از نظر جنس و نوع ساخته میشوند. استفاده از این نوع کناف ها بستگی به نوع کاربرد شما دارد. بعضی صفحات عایق رطوبت، برخی عایق حرارت و برخی دیگر طوری ساخته شده اند که عایق هر دو باشند. اما در این بین صفحاتی از انواع کناف نیز هستند که فقط جنبه تزئینی دارند.

با توجه به محیط و فضاء شما و همچنین منطقه ای که در آن واقع شده اید، طراح اقدام به خرید نوع خاصی از صفحات گچی کناف میکند.

برای اجرای کناف در مغازه معمولا سفحات ساده کناف مورد استفاده قرار میگیرد. چرا که استفاده از این متریال صرفا برای زیبایی است و برای تزئین مغازه و فروشگاه است.

کناف سقف فروشگاه

کناف سقف فروشگاه بزرگ

رنگ پذیری کناف

برخی فروشگاه ها به دلیل اینکه نمایندگی برند هستند مجبوراند از یک طیف رنگ خاص استفاده کنند. یکی از ویژگی های اصلی و بسیار خوب کناف رنگ پذیری آن است. شما می توانید هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید و بر روی کناف اجرا کنید. کناف به سرعت رنگ را می پذیرد و خشک میشود و شما از نتیجه کار حیرت زده خواهید شد.

سخن آخر

اجراء کناف برای هر فضا و محیطی ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان برای اجراء کناف قانون کلی داد. بهتر است شما در ابتدا مشخص کنید برای چه محلی قصد دارید از کناف استفاده کنید و سپس به کمک طراح یا معمار دکوراسیون داخلی طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مغازه یکی از مکان هایی است که زیبایی آن در میزان فروش شما بسیار موثر است. استفاده از کناف می تواند زیبایی مغازه شما را چند برابر کند.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

کناف

سقف کاذب