طرح جدید کناف

کناف سقف جدید

تصور کنید در فصل گرم تابستان در منزل زیر کولر نشسته اید، لیوانی از یخ و شربت جلوی شماست و مشغول گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی هستید تا کالای مورد نظرتان را پیدا کنید. آیا شما از این تصور به وجد نمی آید؟

مسلما شما نیز علاقه ای ندارید در هوای گرم تابستان از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروید و در آخر بدون نتیجه به منزل برگردید و فقط خستگی برای شما مانده باشد.

چند ماه اخیر به علت شیوع ویروس کرونا اکثر کسب و کار ها به فروش اینترنتی محصولات خود روی آورده اند تا بتوانند مخاطبین خود را راضی نگه دارند و میزان فروش محصولات خودشان را در سطح قابل قبولی نگه دارند.

جالب است بدانید که خرید اینترنتی کناف یکی از راه های جدید برای تغییر دکوراسیون منزل یا دفتر کار شماست.

سئوالات شما

1با اجرای کناف سقف چند سانتی متر کوتاه تر میشود؟
در بهترین حالت از ارتفاع سقف شما ۱۰-۱۲ سانتی متر کم میشود. البته این اندازه به طرحی که شما انتخاب میکنید بستگی دارد و می تواند حتی اجرای کناف می تواند تا ۲۰ سانتی متر از سقف اصلی شما پایین تر آید.
2آیا میشود روی دیوار کناف از سرامیک استفاده کرد؟
بله این کار امکان پذیر است اما باید توجه کنید که از نصب سرامیک به روش چسباندن استفاده کنید و همچنین پنل کنافی که می خواهید روی آن سرامیک کار کنید عایق رطوبت باشد. وگرنه به سرع کار شما خراب میشود و نیاز به باز سازی خواهد داشت.
3آیا صفحات گچی کناف در کارگاه برش داده میشوند و در محل فقط نصب میشوند؟
پاسخ به این سوال منفی است. توجه کنید که صفحات کناف با صفحاتی مثل ام دی اف تفاوت دارند و پانل گچی کناف باید در محل مورد نظر بریده و نصب شوند.
نصب صفحات کناف

نصب آسان کناف

چرا کناف؟

یکی از راه هایی که شما می توانید توسط آن به راحتی دکوراسیون منزل یا محل های دیگر را تغییر دهید استفاده از کناف است. صفحات آماده کناف بر روی سازه های پیچ شده بر روی سقف به سرعت نصب میشوند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما می توانید دکوراسیون منزل را تغییر دهید.

علاوه بر سرعت بالای نصب کناف، طرح های متنوع یکی دیگر از دلایل محبوبیت کناف است. در انتخاب طرح کناف محدودیتی برای شما وجود ندارد و شما می توانید هر طرحی را انتخاب کنید و از طراح بخواهید دقیقا همان طرح را برای شما پیاده سازی کند.

همچنین می توانید در ساختار کناف از نور پردازی های مختلف استفاده کنید و زیبایی طرح کناف خود را چند برابر کنید. شاید جالب باشد بدانید کناف ها بجز کاربرد زیبایی می توانند عایق حرارت، رطوبت و صدا باشند. به این ترتیب شما با یک تیر چند نشان زده اید و هم دکوراسیون منزل را تغییر داده اید و هم فضا را به نحوی عایق بندی کرده اید.

خرید اینترنتی کناف

با گسترش محبوبیت کسب و کار ها در فضای مجازی، شما می توانید از سایت رویا هوس سقف کناف مورد نظرتان را با کمک طراحان ما انتخاب کنید و سفارش دهید، و در کوتاه ترین زمان ممکن دکوراسیون فضا مورد نظرتان را تغییر دهید.

دقت کنید در هنگام انتخاب طرح مورد نظرتان تمام جزیئات را برای کارشناسان ما شرح دهید تا بتوانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. در انتخاب طرح کناف به صورت مجازی نهایت دقت را به خرج دهید چرا که پس از برش صفحات و آماده سازی، دیگر امکان تغییر وجود ندارد.

انتخاب طرح کناف

انتخاب کناف

انتخاب کناف

برای انتخاب طرح کناف شما باید به موارد زیادی توجه کنید. اول از همه باید به ارتفاع سقف محلی که می خواهید برایش کناف انتخاب کنید توجه کنید. چرا که صفحات کناف باعث میشوند مقداری سقف از حالت عادی کوتاه تر شود. برای سقف های کوتاه بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که صفحات کناف در دور فضا قرار میگیرد و وسط خالی می ماند. اما برای سقف های بلند محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید هر طرح و مدلی را انتخاب کنید.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید جنس صفحه کناف است. حتما شما در مقالات مختلفی که در اینترنت مطالعه کرده اید، خوانده اید که جنس صفحات از پیش ساخته شده کناف از گچ است. درست است که بیس صفحات کناف از گچ است ولی روی این صفحات گچی معمولا روکشی از عایق های مختلف قرار می گیرد. هر کدام از این عایق های برای استفاده در فضایی خاص بکار میرود. به عنوان مثال صفحات گچی با روکش مقاوم در برابر رطوبت برای مناطقی مانند شمال کشور بسیار مناسب است و باعث میشود رطوبت به ساختار کناف آسیب نرساند.

طرح دایره کناف

اجرای کناف دایره

انواع صفحات کناف

  • صفحات گچی معمولی: از این صفحات گچی که بدون روکش عایق هستند در اکثر مکان ها میتوان استفاده کرد و محدودیتی ندارد. از طرف دیگر عایق هم نیستند.
  • صفحات با روکش مقاوم در برابر رطوبت: همانطور که در بالا گفتیم این صفحات در برابر رطوبت مقاوم هستند و در مناطقی که رطوبت بالایی دارند بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.
  • صفحات مقاوم در برابر حریق: این صفحات با روکش مقاوم به حرارت و حریق پوشیده شده اند. در هنگام آتش سوزی مانع از شعله کشیدن حریق به سایر نقاط ساختمان میشود.
  • صفحات مقاوم به رطوبت و حرارت: می توان گفت این نوع صفحات بهترین نوع صفحات کناف است و کناف شما همزمان هم عایق رطوبت است و هم عایق حرارت.
نتیجه گیری

صفحات کناف جزء پر طرفدار ترین متریال در طراحی دکوراسیون داخلی است. صفحات کناف انواع مختلفی دارند که با توجه به محل استفاده معماران داخلی اقدام به استفاده از آن میکنند. خرید اینترنتی کناف یکی از جدید ترین امکاناتی است که سایت رویا هوس به مشتریان خود ارائه میدهد.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

مقایسه سقف کناف و سقف PVC

 

کناف سقف اتاق عمل

 

اجرای کناف دیوار پوش

 

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

کناف

سقف کاذب