کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی کناف

این روزها دغدغه بسیاری از طراحان داخلی ساختمان این است که برای زیباسازی بخش های مختلف ساختمان بهتر است از چه مصالحی استفاده کنند که علاوه بر کیفیت بالایی که باید داشته باشند به زیبایی ساختمان هم بیافزایند.
برای طراحی دیوار و سقف ساختمان می توان از کاغذ دیواری، کناف، رنگ، سقف کناف، سقف های کشسان، کناف دیوار و… استفاده کرد. اما علاوه بر سقف و دیوار ساختمان بخش دیگری از ساختمان هم وجود دارد که زیبا سازی آن در طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار مهم می باشد و آن هم کف ساختمان است.
پوشش های مختلف برای کف ساختمان وجود دارند مانند سرامیک، پارکت و… که هر یک در جایگاه خود زیبایی خاصی به کف ساختمان شما می دهند. اما علاوه بر سرامیک و پارکت مصالح جدید دیگری هم وجود دارند که می توانید برای پوشش کف ساختمان از آن ها استفاده کنید. پوششی به نام کفپوش سه بعدی کناف که در ادامه بیشتر درباره این پوشش کف صحبت خواهیم کرد.

کفپوش سه بعدی کناف

کفپوش

کفپوش چیست؟

برای پوشش کف ساختمان این روزها به جای استفاده از سرامیک و سنگ از مصالح دیگری هم استفاده می شود که زیبایی ساختمان را بیشتر می کند. به این مصالح جدید برای طراحی کف ساختمان کفپوش گفته می شود.
کفپوش، پوشش زیبا و بهداشتی می باشد که بر روی کف ساختمان بنا می شود. البته برخی از زمین های ورزشی هم هستند که با استفاده از کفپوش طراحی می شوند. کفپوش ها انواع مختلفی دارند که متناسب با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند.

انواع کف پوش

  • کفپوش کاشی و سرامیک
  • کفپوش کاشی و سرامیک
  • کفپوش پارکت لمینت
  • کفپوش سه بعدی کناف
  • کفپوش وینیل
  • کفپوش بتنی
کفپوش سه بعدی کناف

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی کناف

استفاده از کفپوش های مختلف بسته به مکانی که قرار است از آن ها استفاده شود فرق می کند و باید مناسب با آن مکان انتخاب شوند.
کفپوش سه بعدی کناف تنها کفپوشی است که این کار را برای شما آسان کرده است و شما می توانید با خیال راحت از این کفپوش برای تمام بخش های ساختمان خود یا هر مکان دیگری که در نظر دارید استفاده کنید.
اجرای این کفپوش به راحتی و بدون دردسر می باشد از مزیت های مهمی که درباره کفپوش سه بعدی می توانیم به آن اشاره داشته باشیم متنوع بودن طرح های آن و ضدخش بودن آن است. لازم به ذکر است که خود این کفپوش نیز انواع مختلفی دارد.

انواع کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی اتاق کودک، کفپوش سه بعدی اتاق خواب، کفپوش سه بعدی حمام، کفپوش سه بعدی سرویس بهداشتی، کفپوش سه بعدی سالن، کفپوش سه بعدی پذیرایی، کفپوش سه بعدی لابی، کفپوش سه بعدی راپله، کفپوش سه بعدی آشپزخانه

کفپوش سه بعدی کناف

کفپوش کنفی

نصب و اجرای کفپوش سه بعدی

برای نصب و اجرای کفپوش سه بعدی ابتدا بخشی از ساختمان که قرار است کف آن را به کفپوش سه بعدی کناف پوشش دهید را اندازه گیری کرده و براساس پلنی که بدست آورده اید اندازه مناسب را مشخص کرده و طرح خود را ارئه می دهید. بعد از این کار باید از طرح خود پرینت بگیرید فراموش نکنید که پرینت شما باید از دقت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

مرحله سوم بعد از پرینت طرح آماده کردن مکان مورد نظر می باشد. برای زیرسازی و اجرای کفپوش بهترین زیرسازی که می توانید انتخاب کنید موزاییک یا سیمان کشی می باشد. اگرکف مکان مورد نظر سرامیک باشد باید آنها را به طور کامل بردارید و کف را برای زیرسازی آماده کنید تا بتوانید کفپوش سه بعدی خود را برای کف اجرا کنید.

در تمام مراحلی که برای اجرا و نصب کفپوش سه بعدی در متن بالا به آن ها اشاره کردیم باید از خشک بودن و تمیز بودن کف اطمینان داشته باشید. تا بتوانید کفپوش سه بعدی خود را به خوبی روی کف ساختمان پیاده سازی کنید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

کناف

سقف کاذب