کناف سقف پذیرایی کلاسیک

سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی کلاسیک

بیشتر افراد حساسیت زیادی بر روی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و کاربردی، نوع کفپوش و رنگ دیوارهای خانه خود دارند و اگر همین حساسیت در مورد طراحی سقف قسمت های مختلف منزل نیز لحاظ شود، طراحی داخلی منزل زیباتر و متفاوت تر نمایان خواهد شد.

حال اگر به دنبال خرید مدل های کناف سقف پذیرایی کلاسیک برای منزل خود هستید این مقاله را دنبال نمایید چرا که قصد داریم در این مقاله به برخی مدل های کناف سقف پذیرایی کلاسیک و مدرن بپردازیم.

کناف سقف

سقف پذیرایی

نکاتی در مورد انتخاب، خرید و اجرای کناف سقف پذیرایی کلاسیک

قبل از انتخاب، خرید و اجرای مدل کناف سقف پذیرایی کلاسیک باید به نکاتی مهم در جهت رسیدن به نتیجه ای مطلوب تر توجه داشت:

اولین موضوع، مشخص کردن فضایی است که می خواهید سقف آن را تزیین نمایید. مثلا ممکن است طرحی که برای اتاق خواب استفاده می شود مناسب حمام، اتاق نشیمن، پذیرایی و… نباشد.

مورد دوم دقت به نوع سبک موجود در دکوراسیون منزل است، مثلا در طراحی داخلی مدرن استفاده از کناف های خطوط صاف و گوشه دار بسیار مناسب است.

ارتفاع سقف نکته دیگری است که باید به آن توجه شود. مثلا اگر سقف منزل کوتاه باشد استفاده از سقف کاذب امکان پذیر نیست ولی با تزئین سقف توسط رنگ روشن، می توان به نتیجه ای مطلوب تر و زیباتری نسبت به کناف رسید.

اگر سقف متوسط باشد در این صورت میتوان از کناف استفاده کرد ولی اگر سقف بلند باشد گزینه های کاربردی دیگر نیز وجود دارد.

ایده برای طراحی سقف کلاسیک

یکی از ایده های جذاب در خرید و اجرای مدل سقف کناف پذیرایی کلاسیک استفاده از اشکال گوناگون با رنگ های متفاوت است، به طوری که حتی می توان سبک های گوناگون را با هم ترکیب کرده و سقفی کاملا امروزی طراحی کرد.

مثلا در کنار استفاده از طرح های مستطیلی معرف به سبک مدرن می توان از کناف های گرد و دایره ای استفاده کرد که ظاهری لطیف و خواستنی به سقف منزل داده می شود.

نکته دیگر انتخاب رنگ و نورپردازی بر اساس رنگ های موجود در منزل است و این نکته در طراحی و خرید سقف پذیرایی کلاسیک بسیار مهم است.

زیرا تاثیرگذاری فراوانی بروی دکوراسیون داخلی دارد. برای سقف های بزرگتر استفاده از رنگ های تیره مناسب تر است و برای اتاق های کوچک تر معمولا از رنگ روشن استفاده می شود تا فضا را بزرگ تر جلوه دهد.

مزایای خرید و استفاده از کناف در سقف پذیرایی کلاسیک

  • کناف از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است چرا که از عبور حرارت و صدا به طبقات فوقانی جلوگیری می کند
  • در محدوده کناف سقف پذیرایی کلاسیک محل مناسبی برای انتقال تاسیسات الکتریکی و … وجود دارد.
  • اجرای کناف کاملا اصولی و با رعایت نظم است.
  • بعد از اجرای کناف به آسانی می توان از کاغذ دیواری یا مصالح دیگری استفاده کرد.
  • سازه های کناف بسیار سبک بوده و مبانی امنیتی در آنها لحاظ شده است.
  • کناف دارای اشکال بسیار زیبا است و این اشکال احساس آرامش و طراوت روحی به مخاطب منتقل می کنند و برای رفع افسردگی بسیار موثرند.
  • در مدل های جدید کناف سقف پذیرایی کلاسیک می توان از نورپردازی بسیار عالی به روش تاکیدی بهره مند شد که ظاهر معماری در این نورپردازی دو برابر خواهد شد.
  • با استفاده از کناف می توان فضاسازی عالی را در منزل خود ایجاد کنید و محدوده سقف را بلندتر از آنچه که هست نشان داد.
سقف پذیرایی کلاسیک

کناف

برخی مدل های کناف سقف پذیرایی کلاسیک

  1. اولین مدل کناف سقف پذیرایی با طراحی کلاسیک و رنگ سفید یاسی است که این رنگ مورد علاقه بانوان جوان می باشد.
  2. مدل ساده کناف سقف پذیرایی که نورپردازی مناسب در جهت نمایش هرچه بهتر متریال ها استفاده می شود و انعکاس نور بر روی سطح پنل های سه بعدی، جذابیت آن را دوچندان کرده و پرده های طلایی توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.
  3. مدل دیگر کناف سقف پذیرایی کلاسیک با ایده ی خطوط منحنی است که استفاده از لوسترهای بلوری، زیبایی های این دکوراسیون مدرن را کامل می کند.
  4. استفاده از فرم دایره مرکزی ایده جدید دیگری در طراحی و خرید سقف پذیرایی کلاسیک است که در آن از تکنولوژی کناف و رابیتس استفاده می شود.
  5. استفاده از خطوط مواج در طراحی کناف سقف پذیرایی، فضای داخلی راپویا و با انرژی می کند.
  6. یک مدل کناف سقف پذیرایی کلاسیک با طراحی پیچیده و خاص است که در این مدل و در طراحی دکوراسیون داخلی، از کناف بخش دیوار و سقف به صورت ترکیبی استفاده می شود.
  7. یکی از نکات مهم در طراحی سقف پذیرایی کلاسیک، وجود یک ستون در وسط حال و پذیرایی است که مهندس معمار با ایده خطوط گرد و سیال تلاش می کند تا ستون را محوربازی مدرنیته قرار دهد و با استفاده از رنگ بنفش با ترکیب فرمی دیوار و سقف فضای بی نظیری را ایجاد کند.
  8. طراحی چند وجهی کناف سقف پذیرایی
  9. بعضی مواقع استفاده از تقارن در طراحی کناف سقف پذیرایی کلاسیک، ایده آرامش بخشی را به پذیرایی شما می دهد.
  10. بهره گیری از نورمخفی در طراحی کناف سقف پذیرایی کلاسیک بسیار خیره کننده و زیباست.
  11. استفاده از خطوط سیال در کنار شومینه، نور مخفی و کف سازی در طراحی کناف سقف پذیرایی کلاسیک، حس گرمابخشی را به فضا منتقل می کند.
  12. طراحی کناف سقف پذیرایی کلاسیک با استفاده از چوب و PVC
خرید کناف

نمونه کناف سقف

انتخاب و خرید کناف سقف پذیرایی

انتخاب و خرید کناف سقف مناسب با معماری ساختمان بسیار مهم است. مثلا اگر منزل شما مدرن است باید از کناف دارای خطوط صاف، مربع و مستطیل استفاده شود تا بتوانید چراغ های مناسبی را در آنها جایگذاری نمایید.

حال اگر پذیرایی منزل شما کلاسیک است می توانید از کناف های دایره ای و منحنی استفاده کنید ولی باید به این نکته هم توجه داشت که به جهت ظرافت بیشتر در تهیه این نوع سقف ها هزینه های زیادی را نیز باید بپردازید. اگر هم به طراحی ویلا کلاسیک علاقه مند هستید می توانید اقدام کنید.

انتخاب کناف برای پذیرایی های بزرگ آسان تر است زیرا می توان از چند مدل آن استفاده کرد اما انتخاب طرح برای پذیرایی های کوچک بسیار مهم است.

برای استفاده از این نوع سقف ها، بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص امری ضروری است تا با نهایت دقت و سلیقه کار را انجام دهند و از وجود ترک، عدم توازن و… نیز جلوگیری شود.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =

کناف

سقف کاذب