کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت

تایل وینیل گرانیت

استفاده از کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت

یکی از پرکاربرد کف پوش ها،کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت می باشد که در واقع جزء پرفروش ترین کفپوش به حساب می آید. امروزه از کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت به دلیل زیبایی از آنها برای تغییر دکوراسیون خانه ها استفاده می کنند. برای نصب این گونه کفپوش ها باید یک سری نکات را توجه داشته باشید. که در مقاله به آنها اشاره است. از مهم ترین موادی که باید در مورد تایل وینیل گرانیت بدانید ابعاد آن می باشد که شامل ۲۵ در ۲۵، ۵۰ در ۵۰، ۶۰ در ۶۰ تولید می شوند و جنس آنها از پی وی سی می باشد.

کاربرد های کفپوش وینیل گرانیت

از این نوع دیوارپوش برای اتاق ها و دیگر بخش های خانه استفاده می شود. از آنجایی که در این نوع کفپوش ها رنگ بندی های متنوعی وجود دارد و بنا به دکوراسیون داخلی خانه طرح مورد نظر را انتخاب می کنیم. بهتر است قبل از خرید کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت ابتدا به کیفیت آن توجه داشته باشیم. زیرا کیفیت بهتر باعث دوام بیشتر آن خواهد شد. توصیه می کنیم حتما این کفپوش را از سایت رویا هوس خریداری کنید. البته ناگفته نماند که از آنها در درمانگاه، کافه ها، رستوران ها و سالن های بزرگ استفاده می شود.

کاربرد های کفپوش وینیل گرانیت

استفاده از تایل وینیل گرانیت برای آشپزخانه

ویژگی های کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت

یکی دلایلی که باعث شده کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت و پرفروش باشند. ویژگی های است که داراست، که در زیر به طور کامل به آنها اشاره شده است.

  • مقاومت بالا
  • ضد خش و ضد سایش
  • رنگ بندی متنوع
  • مقاومت بالا در برابر حریق
  • نصب آسان و راحت آن
  • سبک وزن بودن کفپوش ها

نکاتی که باید در هنگام خرید تایل وینیل گرانیت بدانیم

همانطور که میدانید انتخاب کفپوش یک معیار بزرگی می خواد. از طرفی چون امروزه دیگر از کفپوش هایی مانند سرامیک، لمینت و پارکت استفاده می شود. بنابراین یک سری نکات اصلی وجود دارد که باید به طور کامل به آنها اهمیت دهیم که شامل موارد زیر می باشد.

نکاتی که باید در هنگام خرید تایل وینیل گرانیت بدانیم

استفاده از تایل گرانیت در پذیرایی

دوام کفپوش

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید این گونه کفپوش ها توجه داشته باشیم دوام آنها می باشد به عنوان مثال اینکه دوام آنها در برابر آتش سوزی و ضربه چقدر می باشد. توجه داشته باشید که مرغوبیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت تایل وینیل گرانیت

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب تایل وینیل گرانیت مد نظر داشتن قیمت آنها می باشد توصیه ما به شما مشتریان عزیز آن است که این نوع کف پوش را از وب سایت رویا هوس خریداری کنید. زیرا شرکت رویا هوس یکی از بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و انواع تابل ها  می باشد.

زیر سازی تایل وینیل گرانیت

کیفیت تایل را می توان از زیر سازی آن به خوبی متوجه شد. حتما برای زیر سازی کف پوش ها از پی وی سی استفاده میکنند، که بسیار در کیفیت آن تاثیر گذار می باشد.

قابل شست و شو بودن آن

حتما در زمان خرید مد نظر داشته باشید که کفپوشی را که قصد خرید آن را دارید قابل شست و شو است. زیرا در غیر این صورت ارزش چندانی نخواهد داشت.

چگونه کفپوش های گرانیتی را نصب کنیم؟

همانطور که در ابتدای مقاله درباره کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت بیان کردیم که  تایل های آن به صورت تکه ای و در سایز های مختلف عرضه می شود. توصیه می کنیم برای متراژ های بزرگ از تایل با ابعاد بزرگتر استفاده کنید. اما اگر محیط کوچک بهتر است از تایل های با سایز کوچک تر استفاده کنید.

چگونه کفپوش های گرانیتی را نصب کنیم؟

زیر سازی کفپوش گرانیتی

عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی در تولید کفپوش وینیل گرانیت

بسیاری از افراد بر این باورند که برای ساخت این نوع تایل ها از ترکیبات شیمیایی مضر استفاده می شود. در صورتی که این طور نیست. چنانچه به گونه ای تولید و بسته بندی شده اند که در آن هیچ گونه ماده شیمیایی مضری که باعث صدمه به افراد می شود استفاده نشده است.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره کفپوش های پر کاربرد تایل وینیل گرانیت بیان شد پی بردیم که اینگونه کفپوش ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. هم چنین در مورد قیمت آن باید بگوییم که بستگی اندازه و ابعاد تایل دارد. برای خرید آن هم می توانیم به وب سایت رویا هوس مراجعه کنیم.

سوالات متداول

۱به چه دلایلی تایل وینیل گرانیت جزء تایل های پرفروش به حساب می آید؟
زیرا به دلیل اینکه دارای طرح های مختلفی می باشد که امروزه برای تغییر دکوراسیون از آنها بسیار استفاده می شود.
۲مهم ترین مزیت تایل وینیل گرانیت چیست؟
از مهم ترین مزایای آن می توان به مقاومت بالا، ضدخش و ضد سایش بودن آن اشاره کرد.
۳قیمت تایل وینیل گرانیت به چه صورت می باشد؟
قیمت آن به اندازه و ابعاد تایل بستگی دارد هم چنین کیفیت آن در قیمت آن موثر می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 3 =

کناف

سقف کاذب