کاربرد پنل جی برد چیست؟

کاربرد پنل جی برد

کاربرد پنل جی برد چیست؟

آنچه باید در مورد پنل جی برد بدانید:

یکی از محصولات شرکت رویا هوس، پنل جی برد می باشد که امروزه بسیار از آن استفاده می شود. البته ناگفته نماند که رویه آن توسط کاغذ های مخصوصی پوشیده می شود. یکی از دلایلی که برای رویه آنها از کاغذ های مخصوص استفاده می شود، آن است که مقاومت الکتریکی را افزایش دهند. باید بیان کنیم شرکت رویا هوس تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. هم چنین این امکان وجود دارد که تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما ما بیشتر قصد داریم در این مقاله از پنل جی برد که شما را با کاربرد پنل جی برد آشنا سازیم.

پنل جی برد

انواع پنل جی برد

انواع پنل جی برد

در مورد کاربرد پنل جی برد باید ابتدا بگوییم لازم است اول انواع آن را بدانید که در زیر به طور کامل به آنها اشاره شده است.

  • پنل جی برد معمولی
     معمولا از این نوع پنل بیشتر در محیط های خشک استفاده میشود و اغلب برای کاغذ آن از رنگ کرم استفاده می گردد.
  • پنل جی برد مقاومت بالا در برابر رطوبت
    یک مورد دیگر از کاربرد پنل جی برد این است که از آن برای محیط های مرطوب استفاده کرد.
  • پنل مناسب برای استفاده در محیط های خطرناک حریق
    بعضی دیگر از پنل های جی برد در برابر حریق بسیار مقاومت بالایی دارند.

ضخامت و ابعاد گچ برگ یا پنل جی برد

بهتر است در هنگام خرید پنل جی برد به ابعاد و ضخامت آنها بسیار دقت لازم را داشته باشید. در رابطه در مورد ابعاد آن بگوییم بین ۲ متر و ۴۰ سانتی متر و هم چنین ۱ متر در ۲۰ سانتی می باشد. اما ضخامت آن که بسیار حائز اهمیت می باشد معمولا این محصول با ضخامت های ۶، ۱۵ و ۱۸ میلیمتری تولید و به بازار عرضه می شود.

نکات مهم در نصب گچ برگ

در مورد کاربرد پنل جی برد لازم به ذکر است بگوییم پیش از نصب سقف را به طور کامل بررسی کنید تا در زمان نصب با مشکلی مواجه نشوید منظور از بررسی سقف این است که به دلیل تاسیسات زیادی برای کابل برق و لوله ها انجام می شود توجه لازم را داشته باشید. از دیگر مواردی که باید قبل از نصب پنل مد نظر داشته باشیم زاویه های سقف می باشد که در زیر سازی بسیار حائز اهمیت می باشد. از دیگر مواردی که قبل از نصب توجه داشته باشیم نصب آویزها می باشد که حتما در این قسمت لازم است.

کاربرد پنل جی برد

جدا از کاربرد پنل برد جی باید به مزیت های این پنل ها میرسیم که به شرح زیر می باشد.

  1. قابلیت اجرای کاغذ دیواری
  2. سبک بودن وزن آن
  3. مقرون به صرفه بودن
  4. مقاوم در برابر زلزله
  5. نصب بسیار آسان
جی برد

پنل جی برد

قیمت پانل جی برد

از مهم ترین موارد در مورد پنل جی برد به قیمت آن باید توجه کنیم. لازم به ذکر است بگوییم قیمت آن به چندین موارد بستگی دارد که شامل ابعاد و ضخامت آن می شود. از روی دیگر کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت می باشد.

خرید پانل جی برد

برای خرید این محصول ابتدا باید اندازه سقف را به طور کامل و دقیق داشته باشیم. توصیه ما به شما این است که از شرکت رویا هوس این محصول را خریداری کنید. از سوی دیگر از آنجایی که این پنل دارای انواع مختلفی می باشد می توانید انواع آن را در این سایت مشاهده کنید. از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید مد داشته باشید آن است حتما شرایط آب و هوایی مکانی که قصد دارید از پنل برای آن استفاده کنید. زیرا اگر به این مورد توجه نداشته باشیم سریعا از بین میرد.

جی برد

پنل جی برد

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله در مورد کاربرد پنل جی برد بیان شد. دانستیم که این پنل دارای انواعی می باشد که بسیار مورد استفاده می گیرد. هم چنین این پنل در ابعاد و ضخامت تولید می شود. همانطور که در بالا بیان کردیم می توانید این محصول را از شرکت رویا هوس خریداری کنید.

سوالات متداول درباره کاربرد پنل جی برد

۱انواع پنل جی برد چیست؟
انواع شامل معمولی، پنل مقاومت در برابر رطوبت، حریق می باشد.
۲قیمت پنل جی برد به چه صورت می باشد؟
قیمت آن به نوع و ابعاد و ضخامت آن بستگی دارد.
۳چگونه می توانیم این محصول را خریداری کنیم؟
می توانیم این محصول از سایت رویا هوس خریداری کنیم زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفت =

کناف

سقف کاذب