کاربرد پروفیل U36

پروفیل U36 مستطیلی شکل

آنچه باید در مورد پروفیل U36 بدانید

برای نصب سقف کاذب باید از پروفیل U36 استفاده شود. تا زیر سازی سقف به طور درستی انجام گیرد. پروفیل U36 بیشتر برای سقف های کاذب پی وی سی مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت این پروفیل ها در سایت رویا هوس وجود دارد هم چنین می توانید آنها را به صورت اینترنتی خریداری کنید. اما ما در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با کاربرد پروفیل U36 آشنا کنیم.

کاربرد پروفیل U36

همانطور که میدانید برای زیر سازی سقف کاذب از آن استفاده می شود. این پروفیل ها از جنس فولاد گالوانیزه می باشد. از دیگر مواردی که باید راجب آن بدانید ضخامت آن می باشد که در ضخامت های مختلفی تولید می شود. از مهم ترین کاربرد پروفیل U36 در زیر به آنها اشاره شده است.

  • استفاده از آنها به عنوان سازه اصلی برای آویز سقف کاذب
  • کاربرد پروفیل U36 در سقف کاذب پی وی سی
  • استفاده از پروفیل یو ۳۶ به عنوان تکیه گاه برای سقف کاذب

خرید پروفیل U36

معمولا این نوع پروفیل ها برای سقف های برای سقف های با ارتفاع بیست متری استفاده می شود. لازم به ذکر است بگوییم که پروفیل U36 توسط دو عدد پیچ به سقف اصلی متصل می شود. از رانر U36 به عنوان جدیدترین محصولات ساختمان سازی یاد می شود. از مهم ترین دلایلی که از این پروفیل استفاده می شود آن است که سرعت بالایی در انجام نصب دارد و وزن سبکتری هم دارد.

خرید پروفیل U36

دو شاخه پروفیل یو ۳۶

قیمت پروفیل u36

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت پروفیل ها اثر می گذارد کیفیت آن می باشد. هم چنین این امکان وجود دارد که این قطعه را به طور آنلاین از سایت رویا هوس خریداری کنید. حتما می دانید که پروفیل ها انواع مختلفی دارند که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

انواع پروفیل ها

در ابتدا باید بگوییم که پروفیل ها به شکل های متفاوتی در بازار وجود دارد که هر کدام آنها در نوع باز و بسته قرار می گیرد و در زیر به طور کامل شرح داده شده است.

انواع پروفیل ها

مدل های مختلف پروفیل ساختمانی

استفاده از پروفیل بار

جنس پروفیل های که شکل باز دارند. ناگفته نماند که همین پروفیل های باز هم خود به شاخه هی دیگر تقسیم می شود.

  • انواع تیر آهن
  • ناودانی
  • پروفیل z

ولی پروفیل های بسته بیشتر در حوزه های ساخت و ساز  درب، کرکره برقی و پی وی سی استفاده میشود.

نکته های در مورد پروفیل های ساختمانی

معمولا پروفیل های که برای ساختمان به کار می رود به شکل مربعی یا مستطیلی هستند. و ضخامت آنها بین ۲ تا ۴ می باشد. از پروفیل های چهار گوش میتوان به ۵۰۷، ۵۰۸ و ۵۰۹ اشاره کرد.

نکات مهم در مورد پروفیل سپری

پروفیل های سپری که به شکل T هستند بیشتر برای در ساخت درب و پنجره به کار برده می شود. لذا طول آنها ۶ متر می باشد و ضخامت آنها بین ۱٫۰ تا ۲٫۵ می باشد.

نکات مهم در مورد پروفیل سپری

چند قطعه پروفیل سپری

کاربرد پروفیل های صنعتی

یکی از پرکاربرد ترین پروفیل ها، پروفیل صنعتی می باشد که از مقاومت بالاتری نسبت به پروفیل های ساختمانی دارد. اغلب پروفیل های صنعتی بین ۵ تا ۸ میلیمتری هستند. از این نوع پروفیل ها در پل ها بسیار استفاده می شود.

پروفیل Z شکل

از این نوع پروفیل ها برای ساخت سقف سوله یا کارخانه های بزرگ استفاده می شود. یکی از بهترین مزایای آن است که قیمت این نوع پروفیل با نوع ساختمانی برابری می کند. یکی از مهم ترین دلایلی که از این نوع پروفیل بسیار پرکاربرد می باشد آن است که استحکام بسیار بالایی دارد

دو نوع پروفیل هم وجود داد که بر اساس وزن آنها در قسمت های مختلف به کار برده می شود. از پروفیل سبک به دلیل وزن بسیار کمی که دارد در بخش های مختلف سقف ساختمان استفاده می شود. از پروفیل های سنگین به دلیل ضخامت بالایی که دارند در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

نتیجه گیری

با توجه نکاتی که در مقاله درباره کاربرد پروفیل U36 بیا ن شد دانستیم که برای نصب سقف کاذب و کناف باید از پروفیل U36  استفاده شود. هم چنین این امکان وجود دارد که آن را از سایت رویا هوس به طور آنلاین با بهترین کیفیت آن را خریداری کنید.

سوالات متداول

۱کاربرد پروفیل U36 چیست؟
برای نصب سقف کاذب ابتدا باید از این پروفیل ها برای آویز های آن استفاده کنیم.
۲چگونه می توانیم پروفیل های U36 را خریداری کنیم؟
می توانیم برای خرید آن به وب سایت رویا هوس مراجعه کنیم و آن را به صورت اینترنتی خریداری کنیم.
۳قیمت پروفیل های  U36 چقدر است؟
قیمت آن به کیفیت آن بستگی دارد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

کناف

سقف کاذب