کاربرد پروفیل L25

کاربرد پروفیل L25 مستطیلی شکل

استفاده از کاربرد پروفیل L25

یکی از مهم ترین قطعاتی که باید برای نصب سقف کناف یا کاذب استفاده شود. پروفیل L25 می باشد. نقش اصلی این پروفیل برای متصل شدن دیوار با سقف استفاده می شود. هم چنین یکی دیگر از کاربرد پروفیل L25 برای قسمت هایی از سقف کاذب شکسته شده است بسیار استفاده می گردد. همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد پروفیل L25 موارد زیر را کامل مطالعه کنید.

استفاده از کاربرد پروفیل L25

کاربرد پروفیل L25

دلایل استفاده از پروفیل L25

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم کاربرد پروفیل L25 به دلیل مزیت هایی دارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد هم چنین کاربرد آن به شرح می باشد.

  • استفاده به عنوان عایق بندی صوتی
  • به کار گیری در محل های شکسته شده سقف
  • رابط برای اتصال بین دیوار و سقف

آنچه باید در مورد پروفیل L25 بدانید

از مهمترین مواردی که باید در مورد پروفیل L25 بدانید جنس آنها است. باید بگوییم که جنس آنها از فولاد گالوانیزه می باشد و به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار میشود. اگر دیگر مواردی که باید راجب پروفیل L25 بدانید ضخامت آن است که بسیار در استفاده و کاربرد حائز اهمیت می باشد.

خرید و قیمت پروفیل L25

برای بسیاری افراد قیمت و خرید پروفیل L25 حائز اهمیت می باشد. از آنجایی که استحکام پروفیل برای همه مشتریان حائز اهمیت می باشد پس بهتر است برای خرید این پروفیل به وب سایت رویا هوس مراجعه کنند. زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا این محصول را از شرکت رویا هوس به صورت اینترنتی خریداری کنند.

خرید و قیمت پروفیل L25

پروفیل L25 باز

به چه علت به پروفیل L25 گالوانیزه گفته می شود؟

منظور گالوانیزه آن است که آن پروفیل با یک فرآیند شیمیایی و الکتریکی با استفاده از آهن فولادی ساخته شده باشد که بتواند مقاومت خوبی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد.

مزیت پروفیل های گالوانیزه

یکی علت و دلایلی که امروزه بیشتر از پروفیل های گالوانیزه استفاده میشود بخاطر مزیت های آن می باشد. که در زیر این مزیت ها قید شده است.

  1. وزن سبک پروفیل ها
  2. پروفیل های با وزن نیمه سنگین به علت استفاده از ورق های فولاد
  3. پروفیل های سنگین به علت نورد گرم بودن آنها

نحوه تولید پروفیل L25

امروزه برای تولید این نوع پروفیل ها از دستگاه پرس استفاده می کنند. این دستگاه دارای چهار نوع مختلف می باشد که شامل دستی، مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیک می باشد. لازم است بدانید که در دستگاه های تولید پروفیل مهم ترین قسمت آن پرس می باشد که بخش بیشتر تولید به قسمت پرس می می باشد.

نحوه تولید پروفیل L25

تولید پروفیل L25 در ابعاد یکسان

اجزای تشکیل دهنده پروفیل L25 چیست؟

حتما تا به حال اجزای تشکیل دهنده این پروفیل به گوشتان خورده است. برای نصب این پروفیل به یکسری سازنده نیاز داریم. حتما باید از تمامی سازه ها استفاده شود در غیر این صورت ممکن است با خسارات مالی رو به رو شوید.

  1. اتصالات پیچ و مهره
  2. عایق های حرارتی و صوتی
  3. استفاده از ترکیبات گچی
  4. صفحات با روکش سیمانی

نحوه نصب پروفیل برای سقف کناف

در زمان شروع کار باید ابتدا همه چیز تراز باشد. برای اینکه بتوانیم همه چیز را تراز کنیم باید از پروفیل L25 استفاده کنیم. با استفاده از این پروفیل L25 می توان آن را به سقف کاذب پیچ کرد. در گام بعدی باید باید سازه آویز یعنی همان پروفیل ال ۲۵ را به سقف پیچ کند. در مرحله بعد باید با استفاده از براکت، سازه آویز را نصب کنند. بعد از انجام تمامی مراحل باید اقدام به درزگیری کنیم با استفاده از نوار درزگیر روی محل مورد نظر تمامی درز ها را پوشش دهیم. حتما در زمان نصب به ابعاد پروفیل ها توجه کنید اینکه چه ابعادی برای این بخش لازم می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره کاربرد پروفیل L25 بیان شد دانستیم که این قطعه یکی از مهم ترین سازه ها برای نصب سقف کاذب می باشد. هم چنین توصیه می کنیم این قطعه را از شرکت رویا هوس خریداری کنید. زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را با ضمانت به مشتری تحویل خواهد داد.

سوالات متداول

۱مهمترین اجزای تشکیل دهنده پروفیل ها برای سقف کاذب چیست؟
شامل پیچ مهره، عایق حرارتی، دارای ترکیبات گیجی و صفحاتی با روکش سیمانی از اجزای آن می باشد.
۲به چه دلیل از پروفیل های ال ۲۵ استفاده می شود؟
زیرا این قطعه یکی از اصلی ترین قطعات برای نصب سقف کاذب به شمار می آید.
۳یک پروفیل ال ۲۵ باید چه ویژگی های داشته باشد؟
باید از استحکام خوبی برخوردار باشد و اینکه به عنوان یک عایق صوتی مورد استفاده واقع شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =

کناف

سقف کاذب