چرا سقف کشسان بیشترین محبوبیت را دارد؟

سقف کشسان

چرا سقف کشسان بیشترین محبوبیت را دارد؟

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان فناوری جدید در پوشش های داخلی ساختمان  که اولین بار توسط شرکت باریسول تولید و ساخته شد. یکی از راهکارهای بسیار عالی، توجیه پذیر و اقتصادی برای پوشش های داخلی ساختمان های امروزی است. سقف کشسان مناسب ترین پوشش داخلی به لحاظ ویژگی های خاصی است که دارا می باشد این سقف از یک بخش یا ماده تکمیل کننده ساختمان به بخشی از چیدمان طراحان داخلی تبدیل شده است.

از پوشش سقف کشسان تنها برای سقف ها ساختمان ها استفاده نمی شود بلکه برای دیوار پوش و پوشش اشیاء و لوازم سه بعدی هم مورد استفاده قرار می گیرد. اما بیشترین کاربرد آن برای سطح های مسطح مخصوصا سقف ساختمان ها می باشد.

چرا سقف کشسان بیشترین محبوبیت را دارد؟

طراحی سقف کشسان

چرا سقف کشسان بیشترین محبوبیت را دارد؟

دلیل نام گذاری سقف کشسان

سقف های کشسان از نوعی پارچه pvc که دارای انعطاف پذیری بالا، کشش، پایداری و مقاومت عالی می باشد ساخته شده است. این نوع سقف کاذب به وسیله گیره های نگهدارنده  که از اطراف سقف  بر روی ریل های مخصوصی قرارمی گیرند می توانند جلوه خاصی به سقف ساختمان شما دهند.

پارچه های pvcتشکیل دهنده سقف کشسان از تغییر فرم آن جلوگیری کرده و در زمان نصب برای فرم دهی و صاف کردن آن بوسیله دستگاه های گرمازایی که در فاصله دو متری از سقف قرار دارند حرارات لازم را به پارچه منتقل می کنند. به همین خاطر است که با آنها سقف کشسان گفته می شود و دلیل اینکه چرا سقف کشسان از بیشترین محبوبیت را دارد؟ این است که شما می توانید هر طرحی را که می خواهید روی سقف ساختمان خود به وسیله سقف های کشسان پیاده کنید.

مشخصات پوشش سقف کشسان

سقف کشسان دارای ضخامتی از حداکثر ۰٫۸ تا ۱ میلی متر است که در هر متر مربع در حدود نیم کیلو گرم وزن دارد اما این قابلیت را دارد که تا ۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. پارچه به کار رفته در این نوع از سقف های کاذب کاملا ایمن، ضدحریق بوده که در مدل ها و طرح های مختلف شفاف، نیمه شفاف، مات، براق وجود دارد.

سقف کشسان قابلیت چاپ دارد و تنها نوع سقف کاذبی است که می توان از آن برای انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و تجاری به طور همزمان استفاده کرد.

دلیل نام گذاری سقف کشسان

محبوبیت سقف کشسان

سقف کشسان

یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد چرا سقف کشسان بیشترین محبوبیت را دارد؟ این است که از این سقف می توان در هر ابعاد و مساحتی که ساختمان شما دارد استفاده و نصب شود. این موضوع از برجسته ترین و حائز اهمیت ترین مواردی است که این نوع سقف ها نسبت به دیگر سقف های کناف و سقف کاذب دارا می باشند.

برای نصب سقف کشسان نگهدارنده خاصی تعبیه شده است. در اطراف محیط مورد نظر لبه های کناف و گچبری ریل های مخصوص نصب خواهد شد. روی ریل ها در فاصله های مشخص گیره هایی تحت عنوان گیره های نگهدارنده قرار خواهند گرفت که پارچه را از اطراف می کشند. معمولا برای انواع پوشش های کششی که بر روی دیوار یا سقف نصب می شود از همین روش استفاده می شود.

نورپردازی سقف کشسان

از دیگر برگ های برنده سقف های کشسان نورپردای هایی است که در این سقف ها انجام می شود. ما در مقاله های قبلی رویاهوس درباره نورپردزای سقف کشسان مطلبی را عنوان کرده ایم و برای شما عزیزان گفته ایم که چطور می توانید برای نورپردازی سقف کشسان ساختمان خود اقدام کنید و از چه طریقی این نورپردازی ها انجام می شود.

شما برای نورپردای سقف کشسان می توانید به خوبی نورطبیعی را از آن عبور داده و یک نورپردازی خاص را برای فضای ساختمان خود ایجاد کنید. برای نورپردازی مصنوعی هم لازم است بدانید که میزان عبور نور مصنوعی روی سقف کشسان بستگی به نوع پارچه ای دارد که برای این سقف استفاده شده است

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

کناف

سقف کاذب