نصب سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی به همراه نورپردازی

سقف کاذب ترکیبی

یکی دیگر از سقف های کاذب، سقف کاذب ترکیبی می باشد همان طور که از اسم آن پیداست این سقف از چند سقف کاذب ساخته شده است. معمولا برای محیط داخلی و خاص جهت زیبایی بیشتر استفاده می شود. از طرفی با نصب سقف کاذب ترکیبی می توان زیبایی بیشتری را برای محیط انتخابی شما به عمل آورد.

سقف کاذب ترکیبی چیست؟

سقف کاذب ترکیبی به دو یا چند نوع سقف که با هم ترکیب می شوند گفته می شود. یکی دیگر از مسائلی که باید در این نوع سقف رعایت کنیم نحوه اجرا سقف کاذب ترکیبی می باشد که به طرح های هندسی می توان آنها را بر روی سقف پیاده کرد. یکی از نکاتی که باید بدانید در اجرای سقف کاذب ترکیبی از بهترین و زیباترین متریالها برای اجرای سقف کاذب ترکیبی استفاده می شود. نکته ای که حائز اهمیت می باشد آن است که برای اجرا کردن این گونه سقف ها باید از نیروهای ماهر کمک بگیریم تا با این عمل بتوانیم بهترین چیدمان را طراحی کنیم.

برای نصب سقف کاذب ترکیبی معمولا از زیرسازی های مشخصی استفاده می کنند. هم چنین باید در هنگام اجرای آن بسیار دقت داشته باشید. با انجام نورپردازی می توان زیبایی سقف های ترکیبی را چندین برابر کرد.

هزینه سقف کاذب ترکیبی

یکی از عواملی که باید در نصب سقف کاذب ترکیبی مد نظر قرار دهیم هزینه سقف می باشد. به دلیل اینکه این نوع سقف از چندین سقف کاذب با زیرسازی های مناسب استفاده شده است و از همین رو برای نصب به یک نیرو ماهر نیاز داریم.

انواع سقف کاذب ترکیبی

همانطور که می دانید سقف کاذب ترکیبی دارای مزیت و ویژگی های خاصی می باشد ابتدا برای نصب سقف ترکیبی باید یک زیرسازی مناسب انجام شود. نوع سقف کاذب ترکیبی را براساس شرایط آب و هوایی، میزان رطوبت و میزان نور ورودی انتخاب می نمایند. هم چنین انواع آن در زیر اشاره شده است.

انواع سقف کاذب ترکیبی

مدل های مختلف سقف کاذب ترکیبی

سقف کاذب ترکیبی از کناف و چوب

یکی از بهترین و پرطرفدارترین سقف ترکیبی است که با چوب و کناف ساخته شده است البته به این نکته توجه داشته باشید باید از چوب های به رنگ روشن استفاده کنید و برای کناف ها از ترکیب رنگ سفید با چوب تیره استفاده کنید زیرا این نوع ترکیب چشمگیر می شود. هم چنین می توانید با ایجاد نورپردازی فضای را بسیار شیک جلوه دهید.

سقف کاذب ثابت معرق با ترکیب کناف

یکی از پرطرفدارترین سقف های کاذب ترکیب این نوع می باشد که در آن از تایل های ام دی اف یا پی وی سی و کناف ساخته شده اند. در این سقف ترکیبی از تایل های بزرگ استفاده می شود و با اجرا یک نورپردازی مخفی می تواند بسیار چشمگیر شود.

ترکیب سقف کاذب با سقف کاذب چوبی

در این ترکیب از چوب رنگ عسلی استفاده می شود. اما در وسط سقف کاذب از لامپ برای زیبایی بیشتر استفاده می شود که بسیار خاص و چشم گیر است و بسیار مد نظر مشتریان قرار گرفته است.

ترکیب سقف کاذب با سقف کاذب چوبی

استفاده از سقف کاذب چوبی

ترکیب سقف کاذب حبابی با سقف کاذب طلقی

از این نوع ترکیب بیشتر برای پاسیو و یا حیاط خلوت استفاده می شود. هم چنین به عنوان زیبا کردن نمای سقف هم به کار می رود.

ترکیب سقف کاذب طلقی با سقف کاذب حصیری

یکی از مدرن ترین سقف های کاذب که امروزه بیشتر در محیط های شرکتی، درمانی و اداره ها استفاده می شود سقف کاذب طلقی می باشد هم چنین می توانید برای جذابیت بیشتر از سقف کاذب حصیری استفاده کنید.

مزایای سقف کاذب ترکیبی

  • دسترسی آسان به مصالح مورد نیاز
  • اجرای سریع در نصب
  • عایق بودن در برابر دما و صوت
  • مقاومت در برابر زلزله

دلیل استفاده از سقف کاذب ترکیبی مدرن

اولین دلیلی که بسیار امروزه از این نوع سقف کاذب استفاده می کنند به علت زیبایی و جهت دکوراسیون منزل می باشد. یکی دیگر علت هایی که از آن استفاده می شود آن است که قابلیت تعویض هم دارد و می توان به راحتی آن را جایگزین کرد.

خرید سقف کاذب ترکیبی

اگر تصمیم دارید این نوع سقف را خریداری کنید می توانید به صورت اینترنتی این سقف را خریداری کنید و با استفاده از نیروهای نصاب شرکت رویا هوس آن را اجرا و نصب کنید.

خرید سقف کاذب ترکیبی

خرید و فروش سقف کاذب ترکیبی

نتیجه گیری

آنچه باید برای نصب سقف کاذب ترکیبی بدانید آن است که ابتدا متراژ محیطی که می خواهید را در نظر بگیرید هم چنین با استفاده از این نوع سقف می توانید دکوراسیون را به راحتی تغییر دهید.

سوالات متداول

  1. انواع سقف کاذب ترکیبی شامل چه سقف هایی می باشد؟
    شامل ترکیب سقف های چوبی، سقف طلقی وحصیری می باشد.
  2. برای نصب سقف کاذب ترکیبی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
    ابتدا برای نصب آن باید از نیروهای ماهر کمک بگیریم و باید نصب آن به دقت انجام شود.
  3. چگونه می توانیم سقف کاذب ترکیبی را خریداری کنیم؟
    می توانیم برای خرید به یکی از شرکت های معتبر مانند رویا هوس مراجعه کنیم و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =

کناف

سقف کاذب