مزایای کفپوش سنگی داخل خانه

مزایای کفپوش سنگی داخل خانه

کفپوش سنگ مرمر برای پذیرایی

علت استفاده از کفپوش سنگی داخل خانه

یکی از مهم ترین دلایلی که کفپوش سنگی داخل خانه استفاده می کنند جهت زیبایی و دکوراسیون خانه می باشد. با استفاده از آن می توانید تمامی نقض های کف ساختمان را پوشش دهید. از همین رو نزد مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد. توجه داشته باشید که کفپوش های سنگی انواع زیادی دارند. ما در این مقاله داریم به طور کامل با مزایای کفپوش سنگی داخل خانه شما را آشنا کنیم.

مزایای استفاده از کفپوش سنگی

حتما قبل از استفاده از کفپوش سنگی داخل خانه با مزایای آن آشنا شوید و بعد از اطلاعات کافی آن را خریداری کنید. در زیر به تمامی مزایای آنها اشاره شده است.

  • دوام بسیار بالا
  • انتقال حرارت و گرمای مناسب
  • تنوع فراوان در طرح و رنگ بندی
  • جلوگیری از مشکلات ریوی
  • بدون نیاز نگهداری
  • مقاوم در برابر هرگونه آسیب
  • تنوع در جنس
  • وجود آرامش کفپوش سنگی

دوام بسیار بالا کفپوش سنگی

یکی از مزایای کفپوش سنگی داخل خانه می توان به دوام بسیار بالای آن اشاره کرد. حتما توجه داشته باشید مقاومت کفپوش ها بسیار حائز اهمیت می باشد. البته ناگفته نماند که عمر کفپوش های سنگی از دیگر کفپوش ها بالاتر می باشد.

دوام بسیار بالا کفپوش سنگی

استفاده از کفپوش سنگ مرمر

انتقال حرارت و گرمای مناسب توسط کفپوش سنگی

یکی از بهترین مزایای کفپوش سنگی داخل خانه، رسانایی حرارتی آن است. این کفپوش قابلیت استفاده در هر منطقه ای از نظر آب و هوایی را دارند در فصل تابستان به دلیل جنس سنگی بودن آنها خنک و در زمستان به دلیل  تاسیساتی نظر لوله کشی شوفاژ ها گرم خواهد بود.

تنوع فراوان در طرح و رنگ

برای هماهنگی دکوراسیون خانه باید به نوع طرح و رنگ بندی آن بسیار اهمیت دهیم. از آنجایی که این کفپوش ها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند دیگر نیازی به شست و شو و مراقبت ندارد

جلوگیری از مشکلات ریوی به کمک کف پوش از نوع سنگی

از بهترین مزایای کفپوش سنگی داخل خانه می توان به سطح صاف و صیقلی آن ها اشاره داشت. از همین رو دیگر گرد و غباری بر سطح آن نمایان نمی شود و ذرات معلق که در فضای محوطه وجود دارد، جذب نخواهد شد. از همین رو بهترین انتخاب برای افرادی که حساسیت تنفسی دارند می باشد و به همین دلیل جزء مزایای کفپوش سنگی داخل خانه به حساب می آید.

عدم نیاز به نگهداری کف پوش

از دیگر ویژگی این کفپوش ها عدم نیاز به نگهداری آنها می باشد. از دیگر عواملی که باید در مورد کفپوش سنگی بدانید آن است که سطح کفپوش براق است که در استفاده طولانی مدت کمی کدر می شود و می توانید برای براق شدن مجدد آن از دستگاه ساب زن استفاده کنید.

مقاوم در برابر هرگونه آسیب

زمانی که نیرو ها در حال تولید این نوع از کفپوش هستند. زیرا آنها را با ضخامت بالایی تولید می کنند  که باعث استحکام بیشتر آن شده البته این احتمال وجود دارد که لب پر شوند

تنوع در جنس کف پوش

با توجه به نکته ای که در ابتدا مقاله بیان کردیم پی بردیم به دلیل اینکه برای دکوراسیون داخلی ساختمان از آن استفاده می شود در طرح های متنوعی تنوع تولید و به بازار عرضه می شود.

تنوع در جنس کف پوش

تنوع در طرح و رنگ بندی

وجود آرامش توسط کفپوش سنگی

بعضی آنها طرح های حالت طبیعی دارند که سبب آرامش برای فرد شده و اینگونه طرح ها جزء بهترین نوع می باشد و طرفداران زیادی دارد.

انواع کفپوش های سنگی

بهتر است قبل از خرید دسته از کفپوش با انواع آشنا شوید. که به شرح زیر می باشد.

انواع کفپوش های سنگی

طرح های مختلف کفپوش های سنگی

  1. سنگ کفپوش مرمر
  2. سنگ کف پوش گرانیت
  3. کف پوش سنگ تراورتن
  4. سنگ کفپوش لوح

مقایسه کلی کف پوش ها

به طور کلی کف پوش به سه دسته تقسیم بندی می شود. که شامل چوبی، سرامیکی و سنگی می باشد. ولی بهتر است که کف پوش سنگی را برای خرید انتخاب کنید زیرا مقاومت بالاتری نسبت به دیگر کفپوش ها دارد و در کف پوش ها باید حتما مراقبت را چندین برابر کنید و در صورت نیاز باید اقدام به تعویض کنید.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره مزایای کفپوش سنگی داخل خانه بیان شد. پی بردیم که مزایای زیاد آن باعث شده که جزء پرفروش کف پوش ها باشد. اگر قصد خرید آن را دارید می توانید به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱مزایای کفپوش سنگی داخل خانه چیست؟
مزایای نظیر تنوع در طرح،رنگ بندی، دوام بالا و… از مزایای آن می باشد.
۲انواع کفپوش های سنگی کدامند؟
انواع آن شامل کفپوش مرمر، گرانیت، تراورتن می باشد.
۳کفپوش ها به چند دسته تقسیم می شود؟
به سه دسته تقسیم بندی می شود که شامل سرامیکی، چوبی و سنگی است.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

کناف

سقف کاذب