سقف کناف

مزایای سقف کناف

یکی از عناصر جالب در فضای داخلی منزل های مسکونی و محیط کارها سقف آن محل می باشد و آن هم به خاطر ایده های متنوع و متفاوتی می باشد که بر روی مصالح ساختمانی به خصوص گچبری های ساختمانی انجام می شود.

اکثر افراد ترجیح می دهند که با کنده کاری بر روی سقف منزل و یا محل کار خود یک طرح جذاب و زیبایی را در دکوراسیون منزل و محل کار خود به کار بگیرند. علاوه بر نقاشی و گچبری کار دیگری که می توان در دکوراسیون و طراحی سقف از آن ها استفاده کرد کناف می باشد که در طرح ها و رنگ های متنوع بسیاری برای بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اما تمام مواردی که می توان از آن ها برای طراحی و دکوراسیون های داخلی استفاده کرد دارای مزایا و معایب متفاوتی می باشند مثلا برخی از ما از رنگ آمیزی کردن سقف و اتاق های منزل و محل کار خود خودداری می کنیم تنها به این دلیل که در زمان هایی که بسیار کثیف می شوند نمی توانیم آن ها را مجدد به تمیزی روز اولشان تبدیل کرده و یا بعد از مدتی که رنگ ها چرک مرد می شوند دیگر برایمان هیچگونه جذابیتی به همراه ندارند.

سقف کناف نیز مانند کاغذ دیواری و رنگ دارای مزایا و معایبی می باشد که می تواند در طراحی و دکوراسیون منزل و محل کار شما تاثیر گذار باشد که ما در این مقاله تنها قصد داریم درباره مزایای سقف کناف برایتان صحبت کنیم.

مزایای سقف کناف

سقف کناف

سقف کناف

سقف کناف در واقع نوعی سقف کاذب می باشد که به صورت تایل های ۶۰۰*۶۰ سانتی متری و به صورت یکپارچه در بازار عرضه می شود.

سقف کناف از شیوه های جدید طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که این روزها طرفداران بسیاری دارد و به جرات می توان گفت که روز به روز بر تعداد آن ها نیز افزوده می شود.

این روزها در میان ایرانیان که به کار دکوراسیون داخلی و ساخت و ساز ساختمانی مشغول می باشند افراد بسیاری هستند که از سقف کناف برای زیباتر شدن و جذابیت ساختمان خود استفاده می کنند و برای بخش های مختلف از کناف های متنوع و مخصوص استفاده می کنند.

بدون شک این موضوع را بخوبی می دانید که از زیباترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در هر ساختمان می توان به آن اشاره کرد سقف آن می باشد شما با استفاده از کناف می توانید یک سقف زیبا و مدرن را برای ساختمان خود به وجود آورید.

اگر تمایل دارید که سقف ساختمان خود را به زیباترین سقف هایی که در دنیای مد امروز وجود دارد تبدیل کنید و می خواهید برای این کار از کناف و سقف کناف استفاده نمایید قبل از هر چیز کمی درباره مزایای سقف کناف بدانید بد نیست.

مزایای سقف کناف

از جمله مزایای سقف کناف می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم.

مقاوم در برابر زلزله:

سقف کناف به دلیل حجم سبکی که دارد انعطاف پذیری بالایی داشته  و همین موضوع باعث شده است که در برابر زلزله مقاوم باشد

سرعت اجرایی بالا:

سقف کناف به خاطر شرایط طبیعی که دارد نسبت به سقف های سنتی ۴ برابر سریع تر قابل اجرا می باشد  و این سرعت بالای اجرایی به این خاطر است که این مدل سقف ها نیازی به جوشکاری و خشک شدن ندارند

مزایای سقف کناف

ترمیم سقف کناف

مقرون به صرفه بودن:

یکی دیگر از مزایای سقف کناف مقرون به صرفه بودن آن می باشد . سقف های کناف به خاطر ساختاری که دارند حجم بسیار کمی را به خود اختصاص داده اند و همین کاهش وزن موجب شده است که در صورت محاسبه برای اسکلت سازی ۲۵ درصد سبک تر از دیگر مصالح ساختمانی باشد  و همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه برای مهندسین و افرادی که در کار ساخت و ساز فعالیت دارند شده است

عایق حرارتی مناسب:

سقف کناف در صورت اجرا به شدت عایق حرارت می باشد و در صورت نیاز می توان از سقف کناف با عایق های ایزوله شده مناسب استفاده کرد

ترمیم پذیری آسان:

با گذشت عمر ساختمان شما ممکن است تخریب های موضعی بسیاری را در بر داشته باشد که این مشکلات برای سقف کناف چندان هم تاثیر گذار نمی باشد. شما در سقف های کنافی که برای طراحی و دکوراسیون منزل و محل کار خود استفاده می نمایید به راحتی می توانید از چراغ های سقفی برای ایجاد نور مورد نیاز استفاده نمایید همچنین با استفاده از سقف کناف پر کردن گرد بر های قدیمی و بلا استفاده نیز به راحتی برایتان میسر است .

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 11 =

کناف

سقف کاذب