قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت

قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت

سقف های کناف ضد حریق

کناف ضد حریق و ضد رطوبت

سقف های کناف امروزه به دلیل مورد استفاده قرار می گیرند از طرفی دارای مزیت های ویژه ای می باشد. سقف های کناف به صورت تایل های با ابعاد و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند. با انعطاف پذیری بالایی که دارند در بخش های استفاده می شود. قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت با توجه به مزایایی که دارند، قیمت گذاری می شوند.

سقف های کناف ضد آب

نوع دیگر از سقف کناف ضد آب مانند الیاف عمل می کند. معمولا سقف های کناف ضد آب برای مکان هایی مورد استفاده می گیرد، که در آن مکان رطوبت وجود دارد. کناف ها پس از انجام نصب، عایق گذاری می شود. در نهایت درز ها را به وسیله بتونه پر می کنند. با این روش دیگر رطوبت به هیچ عنوان اتفاق نمی افتند. یکی از مهم ترین ویژگی های کناف آن است که می توان آن را پس از چندین سال از نصب را به سادگی ترمیم کرد. از طرفی با نصب سقف های کناف دکوراسیون زیبایی برای منزل خودتان به ارمغان می آورید.

قیمت کناف ضد آب

لازم است بدانید که این نوع سقف، قیمت نسبتا پایینی دارند از آنجایی از سقف های کناف برای طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود، از این رو برای مشتریان حائز اهمیت می باشد. از طرفی قیمت کناف ضد حریق و ضد رطوبت به نوع جنس، کیفیت و ویژگی هایی که دارد و با توجه تقاضای کاربران برای تولید این سقف افزایش یافته است.

مزایای سقف های کناف

یکی از مهم ترین مزایای تایل کناف تولید سریع آن است. با اندازه گیری ابعاد سقف می توانید با کم ترین هزینه فضاهای داخلی خانه یا ادرات و فروشگاه استفاده شود. بهتر است برای دوام بیشتر سقف های کناف به شما توصیه می کنیم، روی سقف کناف گچ کاری انجام شود در این صورت بسیار مستحکم می شود. البته لازم به ذکر است، این نوع سقف به دلیل داشتن گچ در گسترش آتش مانع می شود.

کناف ضد آب که پانل ام ار نامیده می شود به عنوان ضد آب شناخته می شود. لذا موادی به این کناف ها اضافه می شود، که در برابر رطوبت و حرارت مقاوم می باشد. این گونه سقف ها به راحتی در دسترس شما قرار دارد. بیشتر از گونه ها سقف در محیط های که رطوبت دارند مانند حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه استفاده می شود. هم چنین با توجه به مزایای که قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت دارد قیمت گذاری می شوند.

ویژگی های سقف کناف

انواع مختلف سقف های کناف

مزایای کناف ضد آب

  • سرعت بالا در اجرا و نصب
  • در هنگام نصب باید دقت کنید تمام درزها باقی مانده توسط بتن پر کنید
  • در نصب و اجرایی سقف کناف فقط کمی با گرد و غبار همراه است.
  • قابلیت فرم پذیری بالا
  • رنگ پذیری و چسب پذیری
  • کاهش نیروی انسانی مورد نیاز
  • صرفه جویی در مصالح کلی ساختمان
  • مشخصات کلی سقف های کناف MR
  • معمولا این سقف در ابعاد ۱۲۰ در ۲۴۰ سانت توزیع می کرد. هم چنین ضخامت پانل سقف کناف در دو تیپ ۹/۵ و ۱۲/۵ دسته بندی می شود.

موارد استفاده از سقف کناف ضد آب

  • فضاهای صنعتی
  • سقف پایانه
  • سقف محیط های بیمارستانی
کاربرد سقف کناف در بخش های مختلف

موارد استفاده از سقف های کناف ضد آب

انواع سقف کناف

همان طور که در بالا اشاره کردیم، از این سقف بیشتر برای کم تر هزینه کردن و دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود. با نصب این سقف می توانید، بهترین دکوراسیون به منزل خود به ارمغان بیاورید. باید بیان کنیم قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت بستگی به انواع دارد.

مدل های مختلف پانل گچی

انواع سقف کناف

پنل گچی ساده

پانل های گچی معمولی برای محیط های خشک و بدون خطر آتش سوزی استفاده می شود. صفحات پنل گچی دارای روکش کرم رنگ دارند.

پنل گچی MR مقاوم در برابر رطوبت

در این نوع از سقف های عایق پشم سنگ به صورت رولی در بازار توزیع می شود و دارای انعطاف پذیری می باشد. پشم سنگ در انواع مختلفی بدون روکش و با روکش آلومینیومی تولید و عرضه می گردد. از سوی این سقف برای عایق کاری سقف ساختمان ها، سوله ها و برای کانال های تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

پانل گچی FR مقاوم در برابر آتش

در صفحه های گچی از الیاف شیشه ای استفاده شده است. به همین دلیل در برابر حریق مقاوم بوده است. معمولا از سقف گچی اف ار در مناطقی که نیاز به محافظت از آتش دارند، می توان استفاده نمود.

سقف کناف گچی FM مقاوم در برابر رطوبت و حریق

یکی از پرکاربرد ترین سقف کناف MR می باشد این سقف همانند پانل گچی FR در صفحات گچ آن الیاف شیشه ای قرار داده می شود. از این پانل گچی می توان برای مناطق رطوبتی استفاده کرد.

برای خرید سقف کناف به نکات زیر توجه کنید.

برای قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت مبتوان با مراجعه به سایت رویا هوس انواع سقف ها را مشاهده کنید و طبق نیاز خود سقف را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

  1. برای خرید این نوع باید تمام محصولات مشابه را مورد بررسی قرار دهید.
  2. قیمت های درج شده توسط تولیدکنندگان باشد
  3. برای قیمت سقف های کناف به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید.

نتیجه گیری

برای قیمت سقف کناف ضد حریق و ضد رطوبت به عوامل زیادی بستگی دارد. این عامل ها عبارتند از: جنس، مواد تشکیل دهنده کناف و موجودی بازار بستگی دارد.

سوالات متداول

۱چگونه می توانیم قیمت سقف های کناف ضد حریق و ضد رطوبت خریداری کنیم؟
می توانیم به وب سایت رویا هوس مراجعه کنیم با اینکه با کارشناسان پشتیبانی تصمیم بگیریم.
۲مزایای سقف های کناف چیست؟
یکی از مهم ترین مزایا نصب سریع و اجرایی آن، به صرفه بودن در برابر استفاده از مصالح ساختمانی، رنگ پذیری و چسب پذیری از مزایای آن به شمار می رود.
۳انواع سقف کناف کدامند؟
شامل پنل گچی ساده، پانل گچی MR، پانل گچی FR می شود.
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفت =

کناف

سقف کاذب