نصب تایل معرق چوبی با نورپردازی

سقف کاذب معرق چوبی

تایل معرق چوبی

دیگر از دیگر سقف کاذب، تایل معرق می باشد که از ورق های از جنس پی وی سی ساخته شده اند. این نوع تایل ها را با دستگاه برش لزیری طراحی می کنند. از همین رو دارای طرح های متنوعی می باشند. هم چنین بسیار پرکاربرد می باشد. معمولا افرادی که تایل معرق چوبی را خریداری می کنند. صرفا جهت زیبا سازی و تغییر در دکوراسیون استفاده می نمایند. برای قیمت تایل معرق چوبی مطالب زیر را به دقت بخوانید.

ترکیب تایل معرق و قیمت تایل معرق چوبی

در پاسخ برای قیمت تایل معرق چوبی باید بگوییم که این سقف کاذب دارای مزیت و کاربرد فراوانی می باشد. امروزه با تشریف علم توانسته اند که ترکیبی از تایل معرق و کاغذ دیواری سه بعدی جهت زیبایی بیشتر استفاده کنند.

کاربرد تایل معرق چوبی

از مهم ترین کاربرد آن استفاده میتوان به عنوان دکوراسیون اشاره کرد. از طرفی دیگر تایل معرق چوبی برای اغلب محیط ها جذاب و مناسب می باشد و لازم به ذکر است که بگوییم برای محیط های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

تایل معرق در راه پله

تایل معرق چوبی مربعی شکل

  • سقف آشپزخانه
  • سقف راهرو ها
  • سقف سرویس حمام

از کاربرد های دیگر این سقف می توان برای نورپردازی استفاده کرد زیرا باید عملیات نورپردازی پشت تایل انجام شود

تایل pvc و تایل معرق چوبی

لازم به ذکر است بدانید که تمامی تایل ها، جنس متریال ها با هم متفاوت می باشد که می توان آنها را به سه دسته تقسیم کرد. شامل پی وی سی، ام دی اف و مولتی استایل می باشد و اغلب آنها در دو ضخامت ۳ میل و ۶ میل تولید و به بازار عرضه می شود.

از دیگر نکاتی که باید راجب تایل معرق چوبی بدانید رنگ آن می باشد اصولا در این نوع سقف کاذب بیشتر از قهوه ای و قهوه ای سوخته استفاده می گردد. البته ابعاد متریال ها هم حائز اهمیت می باشد. که در ابعاد ۱۸۰*۱۲۰ و ۱۲۰*۶۰ سانتی متر است.

یکی از مواردی که قیمت تایل معرق چوبی را تعیین می کند نوع و مدل تایل می باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید مطالب زیر را به دقت بخوانید.

  • تایل معرق مولتی استایل نقره ای
    برای ساخت این نوع سقف کاذب از ورق های مولتی استایل با ضخامت سه میل استفاده شده است. البته قابل شست و شو هم می باشند و در ابعاد ۶۰ در ۶۰ یا ۱۲۰ در ۶۰ تولید می شوند.
  • تایل مولتی استایل طلایی
    در سقف کاذب مولتی استایل طلایی همانند استایل نقره ای می باشد و هیچ فرقی بین آن دو نیست.
  • تایل معرق mdf
    از آنجایی که اسم آن پیداست جنس آن از ام دی اف بوده و ب ضخامت های ۳ و ۶ میل تولید می شود یکی از مزیت های مهم این تایل قابل شست و شو بودن آن است و در ابعاد ۶۰ *۶۰ یا ۱۸۰*۶۰ تولید می گردد.
  • تایل معرق پی وی سی
    متریال های آن از جنس پی وی سی بوده و مانند تایل ام دی اف در ضخامت های بین ۳ و ۶ میل تولید و به بازار عرضه می گردد

علت استفاده از تایل معرق

با استفاده از سقف معرق چوبی این امکان وجود دارد که برای همه محیط ها استفاده شود و یکی از مهم ترین دلایلی که از آن استفاده می شود آن است زشتی مصالح ساختمانی را پوشش می دهد. نصب آن سبب می شود زیبایی محیط چند برابر شود.

نحوه نصب سقف معرق چوبی

اگر قصد دارید از سقف معرق استفاده کنید ابتدا باید طول و عرض محیطی که قصد دارید تایل نصب شود را مشخص کنید و با مراجعه به سایت رویا هوس می توانید انواع طرح های سقف معرق را مشاهده کنید و به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و  در نهایت برای شما ارسال کنند برای نصب سقف باید حتما از نصاب های ماهر کمک بگیرید تا به درستی نصب سقف انجام شود.

نصب سقف کاذب تایل معرق چوبی

نحوه اجرا تایل معرق چوبی

انتخاب رنگ تایل معرق

یکی از عواملی که در قیمت تایل معرق چوبی موثر است رنگ محصول می باشد. اغلب بیشتر مشتریان رنگ سفید را انتخاب می کنند. زیرا رنگ سفید باعث می شود نورپردازی بهتر انجام شود. از دیگر رنگ ها می توان به رنگ قهوه ای اشاره کرد و اکثرا از این رنگ بیشتر در کافه ها و یا سالن پذیرایی استفاده می کند

نتیجه گیری

در پاسخ برای قیمت تایل معرق چوبی می توان با توجه به نکات بالا گفت عواملی نظیر جنس متریال، ابعاد و رنگ تاثیر گذار است و این امکان از سوی شرکت رویا هوس فراهم شده و به صورت آنلاین میتوانید محصولات خود را سفارش دهید. یکی از نکاتی باید توجه داشته باشید حتما باید برای نصب آن از نیروهای ماهر کمک بگیرید.

سوالات متداول

۱چرا امروزه از تایل معرق چوبی با کاغذ دیواری سه بعدی به صورت ترکیبی استفاده می کنند؟
جهت زیبایی بیشتر این امکان وجود دارد به صورت ترکیبی استفاده کنند.
۲به چه دلایلی از سقف معرق چوبی استفاده می کنند؟
دلایلی مانند سبک بودن وزن سقف، مقاومت در برابر رطوبت و عایق مناسبی در برابر صوت سبب شده بسیار مورد استفاده قرار بگیرد
۳برای خرید سقف معرق چوبی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
قبل از خرید باید برای محیطی که قصد داریم از تایل معرق چوبی استفاده کنیم باید ابعاد و اندازه های آن را در نظر بگیریم و نهایت تایل را سفارش دهیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =

کناف

سقف کاذب