سقف کناف برای خانه های ایرانی

سقف کناف

سقف کناف برای خانه های ایرانی

 سقف کناف برای خانه های ایرانی

همانطور که می دانید کناف از ویژگی های تزیینی بسیار عالی در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در دنیای امروز می باشد که این روزها بسیاری از افراد در طراحی و دکوراسیون ساختمان های خود آن را اعمال می کنند.

سقف کناف از موارد تزیینی می باشد که گامی فراتر از گچبری های ساده را در پیش گرفته است و کاری می کند که فضای ساختمان شما بسیار مجلل  و شیک جلوه دهد.

در مقاله امروز می خواهیم به سقف کناف برای خانه های ایرانی بپردازیم.

سقف کناف برای خانه های ایرانی

سقف کناف مدرن

انواع طرح جذاب و مدرن سقف کناف

در تمامی دکوراسیون ها سقف نقش قابل توجهی را بر عهده دارد که می تواند در چیدمان فضای داخلی ساختمان شما نیز تاثیر گذار باشد. بسیاری از اتاق ها برای طراحی سقف تزیینی چندانی ندارند و در نهایت به یک طراحی ساده ختم می شوند.

کناف سقف  نیز یکی از تزیینات پیچیده و متفاوت برای دکوراسیون سقف محسوب می شود.

 سقف کناف برای خانه های ایرانی بسیار متنوع و بسته به  سلیقه افراد می باشد. در سبک مدرن از سقف کناف از طرح های با خطوط صاف و گوشه دار مانند مستطیل استفاده می شود و در سبک های کلاسیک از شکل های منحنی مانند دایره استفاده می شود.

مزیت سقف کناف

در مقاله های قبلی بارها به مزیت هاییی که سقف های کناف دارا می باشند اشاره کرده ایم. قصد داریم در این مقاله که درباره سقف کناف برای خانه های ایرانی  می باشد برای یادآوری بار دیگر مزیت های سقف کناف را با همدیگر مرور کنیم.

از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه است زیرا مانع از انتقال حرارت و سر و صدا به طبقات بالای ساختمان می شود.

در طرح های کناف محل مناسبی برای عبور دادن تاسیسات الکتریکی در نظر گرفته شده است

شما بعد از اینکه از کناف های مورد نظر برای طراحی سقف ساختمان استفاده کردید به راحتی می توانید از کاغذ دیواری نیز استفاده کنید.

ساختار کناف بسیار سبک بوده و مبانی امنیتی زلزله در آن ها تعبیه شده است

کناف سقف در طرح ها و شکل های فوق العاده بسیار ارائه شده است که مناسب با هر نوع سلیقه ای می باشد

در کناف سقف می توانید از نورپردازی عالی استفاده کنید

سقف کناف

سقف کناف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

پذیرایی خانه ها ایرانی به شکل های مختلفی می باشد. اشکال مختلفی همچون مربع، مستطیل و گاهی به شکل هندسی. اما در بسیاری از مواقع افراد از طرح مستطیلی سقف کناف برای خانه های ایرانی استفاده می کنندو می توان گفت این طرح از سقف کناف برای طراحی سقف پذیرایی طرفداران بسیاری دارد.

در حیطه تخصصی ما نیست که بخواهیم به شما دوستان بگوییم  دکوراسیون پذیرایی  به چه شکلی باشد تا پذیرایی ساختمان شما زیباتر به نظر برسد اما درباره طراحی سقف سالن پذیرایی برایتان پیشنهاداتی داریم.

اگر سقف سالن پذیرایی را به شکل اتوبوسی همراه با نور مخفی و نورپردازی مناسب  طراحی کنید می توانید یک فضای کاملا زیبا به منزل خود بدهید. شما می توانید از سقف کناف برای سالن پذیرایی خود استفاده کنید. زیرا سالن پذیرای بیشترین نمود را در هر ساختمان دارا می باشد.

به خاطر داشته باشید که اجرای کناف حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود در غیر این صورت هر گونه نقصان مانند ترک، عدم توازن و هم ترازی و… ممکن است به وجود آید که همگی این موارد به علت تحمل وزن کناف می باشد.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

کناف

سقف کاذب