سقف کشسان فیبر نوری

سقف کشسان فیبر نوری برای سالن بزرگ

منظور از سقف کشسان فیبر نوری چیست؟

یکی دیگر از انواع سقف های کشسان می توان به سقف کشسان فیبر نوری نیز اشاره کرد. با استفاده از این نوع سقف می توانیم زیبایی که برای محیط مورد نظر که می خواهیم از آن استفاده کنیم را چندین برابر کنیم. البته باید بگوییم که سقف کشسان جزء یکی از بهترین سقف کاذب به حساب می آید که دارای کاربرد و مزیت های زیادی می باشد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد سقف کشسان فیبر نوری به گفتگو بپردازیم.

مهم ترین ویژگی های سقف کشسان فیبر نوری چیست؟

توصیه میکنیم قبل از اینکه اقدام به خرید سقف کشسان فیبر نوری کنید ابتدا با ویژگی های آن آشنا شوید باید بگوییم اغلب طرح های این نوع سقف، آسمانی یا کهکشانی می باشد که با انجام نورپردازی بسیار زیبا و جذاب شود. در واقع شما با استفاده از سقف فیبر نوری می توانید به نوعی دکوراسیون محیط مورد نظر را تغییر دهید. هم چنین سقف کشسان فیبر نوری این قابلیت را دارند که در سایر وسایل تاسیسات را در پشت آن برای ظاهر زیبا تر پنهان کنید. یکی دیگر از ویژگی این سقف آن است که قیمت آن مقرون به صرفه می باشد و از همین رو بیشتر در پروژه های عمرانی از آن استفاده می کنند.

مهم ترین ویژگی های سقف کشسان فیبر نوری چیست؟

سقف کشسان فیبر نوری با طرح کهکشانی

مزایای استفاده از فیبر نوری در سقف کشسان

می توان گفت فیبر نوری یکی از جدید ترین ابزارهایی می باشد که برای نورپردازی نیز استفاده می شود. همانطورکه در بالا به آن اشاره شد پی بردیم که به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بیشتر بخش ها از آن استفاده می کنند. از مهم ترین مزایای آن می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد.

مزایای استفاده از فیبر نوری در سقف کشسان

سقف کشسان فیبر نوری برای استخر

  • زیبایی و جذابیت زیاد
  • طول عمر بالا
  • طراحی انعطاف پذیر
  • ایمنی بالا
  • قابلیت پخش نور و عمق دهی

یکی از مهم ترین مزیت های این نوع سقف کشسان فیبر نوری ایمن بودن سیستم برق کشی آن می باشد به همین دلیل است که از آن در محیط های مرطوب نیز هم استفاده می شود. که می توان به استخر، حمام، سونا نیز اشاره کرد. هم چنین لازم است بدانید که این نوع فیبر نوری سقف کشسان دارای یک منبع تغذیه می باشند تا توسط آن بتوانند نورپردازی را به راحتی انجام دهند.

اجرای سقف فیبر نوری

حتما می دانید که برای نصب آن نیاز به رشته و منبع تغذیه مناسب داریم. قبل از این که شروع به کار کنیم ابتدا باید سقف را به قسمت های مساوی تقسیم بندی کنیم تا با این روش بتوانیم از منبع تغذیه و پروژکتور به درستی نیز استفاده کنیم. بنابراین برای طول محل قرار گیری پروژکتور با اندازه سقف دسته بندی کنیم. در مرحله نصب باید دسته فیبر ها که از قبل آنها را اندازه گیری کرده ایم را روی سقف قرار دهیم. و هر دسته فیبر ها به سوکت مخصوص خود را به سقف متصل میکنیم و سپس آن را روشن میکنیم. برای نصب آن می توانید از نیروهای ماهر سایت رویا هوس کمک بگیرید.

از چه منابع نوری برای نورپردازی با فیبرنوری نیز استفاده می شود؟

از آنجایی که نورپردازی بسیار برای سقف کشسان مهم می باشد از همین رو ما در زیر به طور کامل منابع نور مخصوصی که برای سقف ها نیز استفاده می شود را در زیر به طور کامل اشاره کرده ایم.

از چه منابع نوری برای نورپردازی با فیبرنوری نیز استفاده می شود؟

نورپردازی سقف کسشان با پروژکتور

  • توانایی تولید افکت های مختلف
  • رنگ نور
  • توان لامپ

برای نورپردازی می توانید از لامپ های رنگی نیز استفاده کنید. مد نظر داشته باشید که در مدل های RGB و RGBW و تولید و روانه بازار نیز می شود. هم چنین وات لامپ های فیبر نوری که برای سقف کشسان نیز استفاده می شود بین ۱۵ تا ۴۵ وات نیز می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره سقف کشسان فیبر نوری بیان شد پی بردیم که این سقف دارای مزیت و کاربرد های زیادی می باشد از مهم ترین مزیت های آن می توان به طول عمر بالا، امنیت بالا، مقرون به صرفه بودن نیز اشاره کرد. با توجه به قابیلت هایی که دارد می توان از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد. برای خرید آن به سایت رویاهوس مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱از سقف کشسان فیبر نوری در چه مکان هایی استفاده می شود؟
از آنجایی که می توان از این نوع سقف برای خانه و محیط های اداری نیز استفاده کرد هم چنین از آن می توان در محیط های رطوبتی مانند استخر و سونا نیز استفاده نمود.
۲مهم ترین مزایای استفاده از سقف کشسان فیبر نوری چیست؟
از مهم ترین مزایای آن می توان به طول عمر بالا، ایمن بودن در برابر خطر برفتگی و مقرون به صرفه بودن آن نیز اشاره کرد.
۳نصب سقف کشسان فیبر نوری به چه صورت می باشد؟
نصب آن حتما باید توسط نیروهای متخصص انجام شود زیرا نورپردازی آناز فیبر نوری کمی تخصصی می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =

کناف

سقف کاذب