سقف کی پلاس

سقف کاذب کی پلاس

سقف کاذب کی پلاس چیست؟

برند کی پلاس یک برند المانی است که در زمینه تولید محصولات ساختمانی فعالیت می‌کند و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می‌نماید، این شرکت آلمانی فعالیت خود را در سال  ۱۳۹۹ شمسی شروع کرده است و در حال حاضر یکی از شرکت‌های معتبر در زمبنه ساخت محصولات ساختمانی می‌باشد. یکی از محصولات بسیار ارزشمند و مورد توجه این شرکت سقف کاذب کی پلاس می‌باشد که در ادامه مطلب به طور کامل درباره سقف ‌های این شرکت می‌‍پردازیم.

علامت تجاری این شرکت به شکل K+ است که معنی آن نیز کی پلاس است، بهتر است بدانید که شرکت کناف همان شرکت کی پلاس است که در سال ۱۳۹۹ نام خود را به کی پلاس تغییر داد.

سقف کاذب کی پلاس

سقف کاذب کی پلاس چیست؟

معرفی محصولات کی پلاس

شرکت کی پلاس در طول سال حدود ۳۹ میلیون مترمربع صفحات روکش دار گچی و سقف کاذب کی پلاس تولید و عرضه می‌کند، این شرکت جایگاه بزرگترین تولید کننده سیستم‌های خشک ساخت و ساز را کسب کرده که این امر می‌تواند دارای اهمیت بسیار زیادی در پیشرفت این شرکت داشته باشد.

شرکت کی پلاس سالانه محصولات بسیاری زیادی را تولید می‌کند که در ادامه چند مورد از آن‌ها را به شما معرفی کرده و آن‌ها را شرح داده ایم:

صفحه مقاوم ضد رطوبت گچی کی پلاس

صفحات مفاوم در برابر رطوبت یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت کی پلاس می‌باشد که می‌توان از این صفحات به راحتی در سقف سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده کرد. هسته گچی این صفحات دارای مقاومت بسیار زیادی می‌باشند و از فایبر گلاس ذتشکیل شده است، اکثرا این صفحات به رنگ سبز تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

صفحه کی پلاس ساده گچی

صفحات کچی ساده کی پلاس همان پانل‌های گچی ساده می‌باشند که معمولا این صفحات در سقف و دیوار‌های ساختمان بکار برده می‌شود، از نمونه‌های این پانل گچی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سقف‌های دکوراکتیو
  • سقف های کاذب ساده
  • دیوار‌های کنافی
  • سیستم کناف پارتیشن
کی پلاس ساده گچی

صفحه کی پلاس ساده گچی

پانل گچی عایق در برابر آتش

در ساخت و تولید پانل‌های گچی از فایبر گلاس یا همان الیاف شیشه استفاده شده است که همین امر باعث عایق سازی این صفحات گچی می‌باشد. اکثرا این صفحات به رنگ صورتی تولید می‌شوند و یک عایق مناسب در برابر آتش سوزی به حساب می‌آیند.

آکوستیک کردن فضا با سقف کی پلاس

سقف های کی پلاس دارای ضخامت بسیار خوب و مطلوبی می‌باشند و یک عایق مناسب برای جلوگیری کردن از ایجاد سر و صدا نیز هستند، آکوستیک بودن سقف کی پلاس به معنای عایق بودن آن در برابر صدا است.

مزایای استفاده از سقف کاذب کی پلاس

سقف‌های کاذب کی پلاس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها فواید بسیار زیادی  دارند که در ادامه این فواید را برای شما شرح داده ایم:

  • قیمت مناسب و ارزان
  • ضد حریق و زلزله بودتن سقف کاذب کی پلاس
  • عایق صوتی مناسب
  • بالا بودن تنوع طرح و رنگ
  • دسترسی آسان به تاسیسات سقف اصلی
  • اجرای آسان
  • سرعت نصب بالا
  • سبک بودن سقف کی پلاس
  • بالا بودن دقت اجرا
  • انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت تعویض آسان سقف
مزایای سقف کاذب کی پلاس

مزایای استفاده از سقف کاذب کی پلاس

قیمت سقف کاذب کی پلاس

سقف‌های کی پلاس دارای تنوع قیمتی بسیار زیادی می‌باشند و به طور کلی قیمت این نوع سقف‌های کاذب بسیار مناسب و به صرفه است، برای کسب کردن اطلاعات کافی از قیمت سقف کی پلاس می‌توانید با کارشناسان سایت ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کافی را کسب نمایید.

نحوه نصب سقف پلاس

نحوه نصب سقف کاذب کی پلاس بسیار آسان و راحت می‌باشد و می‌توان در مدت زمان بسیار کمی این سقف کاذب را نصب و راه اندازی کرد، با استفاده از سقف کی پلاس دیگر نیازی به جوشکاری کردن سقف خانه نمی‌باشد و می‌توان تاثیر بسزایی در کاهش نخاله‌های ساختمانی نیز مشاهده کرد.

برای نصب کردن سقف‌های کی پلاس بهتر از متخصصات این زمینه کمک بگیرید تا سقف شما را به زیبا ترین شکل نصب نمایند.

گچ کاری بهتر است یا سقف کی پلاس؟

سقف کاذب کی پلاس نسب به سقف گچی بسیار پرکاربرد تر است و قیمت آن نیز نسبت به سقف های دیگر بسیار مناسب تر می‌باشد. برای نصب و اجرای سقف گچی باید جوشکاری، میلگرد گذاری و رابیتس کاری انجام بشود که همین امر تاثیر بسیار زیادی در افزایش پیدا کردن هزینه‌های تعمیر سقف دارد و باعث سنگین شدن وزن سقف ساختمان نیز می‌شود.

گچ کاری یا سقف کی پلاس

گچ کاری بهتر است یا سقف کی پلاس؟

سخن پایانی

به طور کلی برند کی پلاس یک برند آلملنی بوده است که در حال حاضر نمایندگان بسیار زیادی از این برند در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند و سالانه حدود ۳۹ میلیون مترمربع صفحات گچی روکش دار تولید و عرضه میکنند. صفحت کی پلاس عایق‌های مناسبی در برابر رطوبت، آتش سوزی و سر و صدا هستند که در این متن به طور کامل در مورد انواع پانل‌های سقف کاذب کی پلاس پرداخته ایم.

سوالات متداول سقف کاذب کی پلاس

۱سقف کی پلاس چیست؟
۲سقف کاذب کی پلاس چه مزایایی دارد؟
از مزیت های سقف کی پلاس می‌توان به تعویض آسان سقف کی پلاس، بالا بودن تنوع رنگ و طرح این سقف، انعطاف پذیری بالا، بالا بودن سرعت نصب، عایق مناسب در برابر صدا، ضد زلزله بودن سقف کی پلاس، وزن مناسب، عایق مناسب در برابر زلزله و دسترسی آسان به تاسیسات اشاره کرد.
۳محصولاتی سقف کی پلاس چه می‌باشد؟
صفعات عایق مناسب در برابر زلزله، پانل های ضد رطوبت، صفحات معمولی کی پلاس و صفحات ضد صدا از جلمه محصولات سقف کاذب کی پلاس می‌باشند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

کناف

سقف کاذب