سقف کاذب نسوز چیست؟

نصب سقف کاذب نسوز

منظور از سقف کاذب نسوز چیست؟

از آنجایی که سقف های کاذب و کناف امروزه بسیار استفاده می شوند دارای کاربرد فراوانی می باشند. توصیه می کنیم که از این سقف حتما در خانه خود استفاده کنید. هم چنین این سقف ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل در مورد سقف کاذب نسوز چیست؟ به گفتگو بپردازیم. از دیگر مواردی که باید در مورد سقف کاذب نسوز بدانید مزیت های آن می باشد که در مقاله به طور کامل به آنها اشاره شده است.

آنچه باید در مورد سقف کاذب نسوز بدانید

ابتدا ترکیبات سقف کاذب نسوز بسیار حائز اهمیت می باشد باید بگوییم که این سقف از ترکیباتی نظیر گچ، پی وی سی، طلق و شیشه استفاده می شود وجود همه این ترکیبات سبب شده که در برابر حریق و آتش مقاومت بالایی داشته باشد. ناگفته نماند که یکی دیگر از الیافی که بسیار سبب این ویژگی شده است که نسوز و مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش داشته باشد استفاده از الیاف معدنی نسوز می باشد.

کاربرد سقف کاذب نسوز

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید سقف کاذب ضد حریق مد نظر داشته باشید کاربرد آن می باشد که در زیر به طور کامل به آن اشاره شده است.

کاربرد سقف کاذب نسوز

سقف کاذب همراه با نورپردازی

  • اتاق سرور و دیتا سنتر
  • اتاق برق
  • بیمارستانها و آزمایشگاه
  • راهروهای سازمانهای اداری
  • کارخانه و شرکت های صنعتی

مزایا استفاده از سقف کاذب ضد حریق

حتما مزایای استفاده از سقف کاذب ضد حریق را در نظر بگیرید. از مهم ترین مزایای آن به شرح زیر می باشد

  1. نصب آسان و سریع
  2. جلوگیری از نفوذ آتش به صورت مرحله ای
  3. شستشوی آسان
  4. حمل و نقل آسان
  5. عایق در برابر صوت

نحوه اجرای سقف کاذب نسوز

برای نصب سقف کاذب نسوز باید به یک سری نکات توجه لازم را داشته باشید. اینکه زیر سازی آن حتما به درستی انجام شود. با استفاده از سقف کاذب نسوز می توانید تمامی تاسیسات ساختمان را از آن عبور دهید. به این نکته توجه داشته باشید که برای نصب آن از نیروی ماهر استفاده کنید تا کار به درستی و نحو احسن انجام شود. نکته دیگر آن است ابعاد تایل های سقف کاذب نسوز ۶۰ در ۶۰ می باشند. علاوه بر نصب می توانید برای زیبایی و تغییر دکوراسیون هم از آن همراه به کمک نورپردازی جذابیت آن را چندین برابر کنید.

نحوه اجرای سقف کاذب نسوز

روش نصب سقف کاذب نسوز

قیمت سقف کاذب نسوز یا ضد حریق

قیمت آن به متراژی که در اختیار دارید بستگی دارد ناگفته نماند که کیفیت و جنس آن بسیار در قیمت سقف موثر می باشد. توصیه می کنیم که آن را از شرکت رویا هوس خریداری کنید زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست مشتریان میرساند. این امکان هم برای مشتریان عزیز فراهم شده است که سقف را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انواع سقف کاذب

از آنجایی که سقف کاذب دارای انواع زیادی می باشد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • سقف رابیتس
  • سقف کناف
  • سقف گریلیوم
  • سقف چوبی

توصیه می کنیم از سقف رابیتس هم برای محیطی که در اختیار دارید استفاده کنید. زیرا از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. هم چنین دارای مزیت های زیادی است. به طور کلی سقف رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح تولید می شود. برای نصب آن حتما از نیروهای ماهر کمک بگیرید.

سقف کناف

امروزه که سیار از سقف کناف استفاده می شود این پنل ها به صورت گچی نصب می شود. سقف کناف را به دو صورت می توان نصب کرد که شامل سقف کناف یکپارچه و سقف کناف مشبک می باشد. از مهم ترین مزایای آن میتوان به عدم نیاز سقف کناف اشاره کرد.

سقف گریلیوم

این سقف جزء سقف های تزئینی می باشد که جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ می باشد. حفره ای این سقف به شکل مربعی می باشد.

سقف چوبی

با استفاده از سقف کاذب چوبی می توانید دکوراسیون خانه خود به راحتی تغییر دهید. برای نصب آن باید حتما قبل از نصب لمبه کوبی، کلاف کشی و تراز سقف با چهار تراش چوبی مناسب در دور  تا دور را انجام دهید.

سقف چوبی

استفاده از سقف کاذب چوبی

نتیجه گیری

از آنجایی که سقف کاذب دارای انواع زیادی می باشد. یکی از پرکاربردترین آنها سقف کاذب نسوز می باشد که دارای مزایای زیادی می باشد. که در مقاله به آنها اشاره شده است. برای خرید آن می توانید به سایت رویا هوس مراجعه کنید. زیرا این امکان فراهم شده است آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

سوالات متداول

۱سقف کاذب نسوز چیست؟
از آنجایی که این سقف مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش دارد به سقف کاذب نسوز یا ضد حریق معروف می باشد.
۲سقف کاذب نسوز چه مزایایی دارد؟
از مهم ترین مزایای می توان به مقاومت بالا در برابر آتش، صوت، نصب آسان و سریع آن اشاره کرد.
۳چگونه می توانیم سقف کاذب ضد حریق را خریداری کنیم؟
شرکت هایی زیادی سقف کاذب را تولید و به فروش می رساند اما یکی از شرکت هایی معتبر، رویا هوس می باشد زیرا این سایت تمامی محصولات خود را یا بهترین کیفیت به فروش می رساند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =

کناف

سقف کاذب