انواع سقف کاذب مغازه

سقف کاذب مغازه

سقف کاذب

سقف کاذب نوعی سقف است که در زیر سقف اصلی ساختمان نصب می شود که برای هر نوع ساختمانی هم قابل استفاده است.

یکی از ویژگی های سقف های کاذب که باعث شده است طرفداران بسیاری را جذب نماید این است که سقف های کاذب زیبایی سقف اصلی را چندین برابر می کنند و محیط ساختمان و مغازه را در فصل های زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارند. همچنین سقف های کاذب منعکس کننده و پخش کننده نور نیز می باشند و نیازی نیست که شما محیط خانه و کار خود را به کمک نورهای مصنوعی و غیز ضروری پُر کنید.

سقف کاذب مغازه

سقف کاذب

سقف کاذب مغازه

همانطور که می دانید این روزها استفاده از سقف کناف و سقف کاذب کناف بسیار رایج شده است و در بسیاری از ساختمان ها برای زیبای داخلی ساختمان از این نوع سقف ها استفاده می شود.

اما تا به حال شده است که با سقف کاذب مغازه روبرو شده باشید و مغازه ای را مشاهده کرده باشید که برای دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه خود از سقف کاذب استفاده کرده باشد؟!

بسیاری از مشاغل و مغازه دارها برای زیباترجلوه دادن ساختمان خود از این نوع سقف ها استفاده می کنند و با نورپردازی هایی که درون این سقف ها انجام می دهند جلوه ویژه ای به مغازه خود می دهند.

اما برای استفاده از این نوع سقف در مغازه اول از هر چیز باید بدانید یکی از راهکارهای موجود در طراحی داخلی ساختمان  همان سقف کناف و سقف کاذب می باشد. این را همه می دانند که یک ساختمان بدون داشتن سقف کاملا ناقص است زیرا سقف مهم ترین و بلندترین بخش یک ساختمان به حساب می آید که می تواند ساختمان را از عناصری همچون: باد، باران، طوفان، حرارت کم و زیاد، نور خورشید و…. محافظت کند و علاوه بر تمام این موارد بخش زیرین سقف مکانی است که ساکنان ساختمان و مغازه می توانند با استفاده از پنل های سقفی جذاب، سقف کاذب مغازه را ایجاد کرده و حس زیبایی شناسی خود را به نمایش بگذارند.

سقف کاذب مغازه

اجرای سقف کاذب

سقف های کاذبی که برای مغازه مورد استفاده قرار می گیرند دارای مزیت های بسیاری می باشند که در ادامه بیشتر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی سقف کاذب مغازه

سقف کاذب مغازه برای پنهان کردن ظاهر زشت سیم‌های برق، چراغ و لامپ‌ها، مجراهای تهویه‌ی هوا و سایر لوازم جانبی که در سقف از آن ها استفاده شده است به کار می رود و می تواند آن ها را پنهان نماید. این نوع سقف های کاذب معمولا در چارچوبی از آلومینیوم قرار گرفته اند و در فاصله ۸ اینچی از سقف اصلی نصب می شوند.

سقف های کاذبی که برای مغازه مورد استفاده قرار می گیرند از جنس سه لا، تخته گچ و پی وی سی می باشند که انتخاب هر یک از آنها به کاربرد و طراحی سقف مغازه شما بستگی دارد.

انواع سقف کاذب مغازه

  •  گچ پاریس
  •  سقف کاذب گچی
  •  سقف کاذب چوب
  •  سقف کاذب فیبر
  •  سقف کاذب فلزی
  •  سقف کاذب شیشه‌ای
  •  سقف کاذب PVC
  •  سقف کاذب پارچه‌ای
  • سقف کاذب چرم مصنوعی
سقف کاذب

سقف کاذب مغازه

گچ پاریس، سنگ گچی می باشد که  از سولفات کلسیم تشکیل شده است دارای ماده‌ای صاف و مناسب که برای تنظیمات روشنایی در سقف کاذب مغازه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سقف کاذب مغازه از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و در هر نوع طرح و شکل قالبی می توان از آن استفاده کرد. این سقف کاذب تنها یک نقطه ضعف دارد و آن هم این است که دارای دوام بالایی نمی باشد و با گذر زمان رنگ طبیعی خود را از دست می دهد.

نوع دیگر سقف کاذب مغازه نوع گچی آن است که مادهای بسیار سبک وزن می باشد. در برابر آتش مقاومت بالایی داشته و یک عایق حرارتی بسیار مناسب برای سقف می باشد.

سقف های کاذب pvc هم از سقف های بادوام و ضد آب می باشند که هزینه نگهداری آن ها تقریبا صفر می باشد در این نوع از سقف های کاذب مغازه بخش های آلومینیومی به شکل T ثابت می باشند و در طرح ها و رنگ های بسیار جذابی طراحی شده اند.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

کناف

سقف کاذب