سقف کاذب مخصوص آسانسور

سقف کاذب همراه با نورپردازی

سقف کاذب مخصوص آسانسور

سقف کابین آسانسور

سقف کابین آسانسور به منظور ایمنی برای آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا قیمت سقف کابین آسانسور ها با توجه به تزئینات داخلی که انجام می شود محاسبه می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های سقف کاذب برای آسانسور، باعث زیبایی بیشتر محیط داخلی آسانسور می شود. در ادامه انواع سقف کاذب مخصوص آسانسور را مشاهده خواهید کرد.

قیمت سقف کابین آسانسور

از آنجایی که برای سقف کابین آسانسور انواع مختلفی برای تزیین وجود دارد. می توان از آنها استفاده نمود. هم چنین لازم به ذکر است، قیمت سقف کابین آسانسور بسته به نوع تزئینات که در آن اعمال شده است. برای سقف کاذب آسانسور باید عمل نورپردازی را بر روی سقف اعمال کنید، با انجام این کار به آسانسور زیبایی می بخشید. کابین های آسانسور در طرح های مختلفی تولید می شوند که شامل کابین آسانسور پاناروما، کابین آسانسور نیمه استیل، کابین آسانسور ام دی اف می باشد.

قیمت سقف کاذب در آسانسور

سقف کابین با تزئین جدید

نحوه تزئینات سقف آسانسور

سقف آسانسور که یکی از بخش های مهم آسانسور به شمار می رود. باید به شکلی تزئینات سقف کاذب آسانسور انجام شود، که فضایی دل نشین را ایجاد کند. بهتر است برای سقف کاذب آسانسور از طرح های متنوع و با کیفیت بالایی استفاده کنید.

سقف آسانسور که به عنوان زیبایی آسانسور محسوب می شود به همین دلیل نوع تزئین آن بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا به دلیل اینکه آسانسور اولین جایی است که به عنوان قسمتی از منزل شما در معرض دیدن قرار می گیرد. نکته ای که قابل توجه می باشد جدا از زیبایی سقف کاذب، جنس آن هم امری مهم می باشد برای تزئین سقف کابین از اجناس مختلفی استفاده می گردد ولی به شما پیشنهاد می کنیم از ورقه های استیل ضد خش استفاده کنید. لذا استفاده از آیینه کاری در سقف می تواند زیبایی آسانسور را چندین برابر کند.

نقش سقف کاذب آسانسور

در سقف کاذب آسانسور اولین امری که مهم می باشد زیبایی و جذابیت آن است. مورد دیگری که می توان به آن اشاره سبک تر بودن وزن آسانسور اشاره نمود. یکی دیگر از نقش سقف کاذب در آسانسور این سقف ها در برابر حریق مقاوم بوده اند.

نقش سقف کاذب آسانسور

سقف کاذب با جدید طرح همراه با نور پردازی

نکاتی مهم درباره سقف کابین آسانسور

با توجه به توضیحاتی که درباره سقف کابین گفته شد در نتیجه سقف کاذب از اهمیت بالایی برخوردار است یکی از نکات مهمی باید در کابین آسانسور رعایت شود، روشنایی مناسب روی سقف کابین است. نورپردازی در سقف و قسمت های مختلف کابین آسانسور باعث زیبایی بیشتر کابین در آسانسور می گردد. در زمان ساخت کابین باید حتما از پیچ و مهره های مهار یوک و ستون های عمودی، سربکسل ها، سقف کابین و پیچ های نگهدارنده فلکه های هرزگرد از آنها مطمئن شوید.

نکاتی مهم درباره سقف کابین آسانسور

موارد مهم درباره سقف کابین آسانسور

استحکام سقف کابین

در سقف کابین مخصوص آسانسور برای ساخت از متریال مناسب و به قطر ۲ میلی استفاده می شود. در ادامه باید درب خروج اضطراری در مواقع نبود برق از باز و بسته شدن آن اطمینان کامل را داشته باشیم، چون سقف کابین نقش مهمی در ایمنی آسانسور دارد و در صورت نقض آن باید اقدام به تعویض آن کرد و به طور ماهانه سایر قطعات آسانسور به عنوان مثال موتور آسانسور آلبرتو ساسی را چک کنید.

نکات مهم در اجرای سقف آسانسور

سقف آسانسور نسبت به دیواره های آسانسور از اهمیت بالاتری برخوردار است و باید برای اجرای و نصب آن باید نکات ایمنی و اصول فنی به نکاتی توجه کنید این نکات شامل موارد زیر است.

  • سقف کابین آسانسور باید با ورق ۲ میلی ساخته شود.
  • ایجاد روشنایی مناسب به وسیله لامپ های کاربردی در کابین آسانسور
  • در صورت لزوم استفاده از روشنایی سیار
  • حتما درب خروج اضطراری بر روی سقف کابین آسانسور حتما از باز و بسته شدن آن اطمینان حاصل کنید.
  • چک کردن سایر قطعات آسانسور مانند پیچ و مهرها، سربکسل ها، آچارکشی پیچ های شل شده الزامیست.
  • طرح مورد نظر در مرکز سقف آسانسور قرار بگیرد.
  • دقت کنید که وزن سقف کابین بیشتر از وزن کابین نشود
  • در صورت لزوم برای رنگ زدن قسمت های زنگ زده هر چه سریعتر اقدام کنید.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه سقف کاذب مخصوص آسانسور از مزیت های بسیار مهمی برخوردار هستند به طور مثال انواع طرح های مختلف مقاوم بودن در برابر حریق از مزیت های آن بشمار می روند.

سوالات متداول

۱در نصب سقف کابین آسانسور باید به نکاتی توجه داشته باشیم؟
باید در هنگام اجرای سقف کابین به پیچ مهره ها، سربکسل ها و … توجه کافی داشته باشیم.
۲ویژگی مهم سقف آسانسور چیست؟
از ویژگی های مهم سقف آسانسور نوع طرح و تزئین آن، استفاده از ورق های دو میلی از مهم ترین ویژگی سقف آسانسور می باشد.
۳هزینه سقف های کابین آسانسور به چه عواملی بستگی دارد؟
بستگی به نوع طرح و تزئینات سقف کابین، ابعاد کابین بستگی دارد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =

کناف

سقف کاذب