بررسی سقف فلزی

سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی

در این چند سال اخیر سقف کاذب یکی از پرطرفدار ترین سقف‌های موجود در بازار شده است و افراد زیادی به این نوع سقف، علاقه مند شده اند. سقف کاذب فلزی یکی از سقف های کاذب محبوب و پر استفاده می‌باشد زیرا از این سقف در حمام ها، رستوران‌ها، و مکان های صنعتی بسیار استفاده می‌شود.

استفاده از سقف فلزی دارای مزایای بسیار یاید می‌باشد زیرا این سقف از مقاومت بسیار زیادی مخصوصا در برابر آب برخوردار است و می‌توان این سقف کاذب را در مدل های متنوع و مختلف تهیه و یافت کرد.

سقف کاذب فلزی از انواع فلزات ضد زنگ مانند فولاد گالوانیزه ساخته شده است که همین ویژگی باعث شده تا از این سقف در شهر های شمالی و مکان های مرطوب مانند استخر و حمام های عمومی استفاده شود.

سقف کاذب فلزی از عمر بالایی برخوردار می‌باشد و علاوه بر عمر بالا از مقاومت بسیار زیادی در برابر گرما و آتش سوزی برخوردار است، مقاوم بودن این سقف کاذب در برابر گرما باعث شده تا از این سقف به راحتی در دما های بالا استفاده کرد و با هیچگونه مشکلی مواجه نشد.

بررسی سقف کاذب فلزی

سقف فلزی

انواع سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی دارای مدل های مختلف می‌باشد و این ویژگی باعث شده تا از این نوع سقف در هر مکانی و با هر سبکی استفاده کرد. در ادامه به معرفی سه نوع سقف فلزی می‌پردازیم.

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم یکی از انواع سقف کاذب فلزی می‌باشد، این سقف کاذب به صورت شبکه‌ای طراحی شده است. از این سقف کاذب معمولا در مکان‌هایی که نیاز به تهویه هوا مناسب می‌باشد، استفاده می‌شود تا به راحتی تهویه هوا انجام بشود.

بررسی سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم

تایل سقفی فلزی

برای استفاده از این تایل فلزی حتما باید زیرسازی سقف صورت بگیرد، این سقف فلزی به صورت تایل‌های هم سایز طراحی و ساخته شده است. تایل سقفی فلزی از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار می‌باشد و اگر یکی از تایل‌های این سقف کاذب فلزی آسیب ببیند می‌توانید به راحتی تایل آسیب دیده را جایگزین یک تایل جدید کنید.

بررسی تایل سقفی فلزی

تایل سقفی فلزی

پنل ریلی فلزی

پنل ریلی فلزی به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، یکی از مزایای این پنل این است که می‌توان به راحتی تاسیسات را از پشت این سقف کاذب عبور داد و آن‌ها را پنهان کرد.

تنوع در پنل ریلی فلزی بسیار پایین می‌باشد ولی باید در نظر داشته باشید استفاده از این سقف کاذب می‌تواند دکوراسیون مدرک و جذابی را برای فضای مد نظر شما فراهم سازد.

بررسی پنل ریلی فلزی

پنل ریلی فلزی

مزایای استفاده از سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و همین مزایا باعث شده تا این سقف کاذب از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

در ادامه به مزایای این سقف کاذب  می‌بپردازیم.

  1. نصب آسان سقف کاذب فلزی
  2. قابل شستشو بودن سقف فلزی
  3. عایق صوتی مناسب
  4. دارای تنوع بسیار زیاد در تنوع طرح و رنگ
  5. ضد آب بودن و قابل استفاده در مکان‌های مرطوب
  6. عایق مناسب در برابر آتش سوزی
  7. دارای آیینه مات و نیمه مات
  8. زیبا بودن سقف کاذب فلزی

معایب سقف کاذب فلزی

  • جدا از مزایای بسیار زیاد سقف کاذب فلزی، این سقف کاذب از معایبی نیز برخوردار می‌باشد.
  • یکی از معایب اصلی این سقف کاذب، قیمت بالای این سقف می‌باشد. ولی باید کیفیت این سقف را در برابر قیمت بالای آن مقایسه نمایید.
  • یکی دیگر از معایب این سقف کاذب، سازگار نبودن آن با تمامی دکوراسیون‌ها می‌باشد.
  • ولی مزایای بسیار زیاد این سقف کاذب باعث شده تا معایب این سقف پوشیده بشود.

کارایی سقف کاذب فلزی

سقف کاذب فلزی یکی از پر کاربرد ترین سقف‌های کاذب می‌باشد، معمولا از این نوع سقف در مکان هایی که در ادامه نام برده شده است استفاده می‌شود:

  1. یمارستان‌ها
  2. حمام های صنتی
  3. استخرها
  4. راه آهن
  5. مترو
  6. ادارات و بیمارستان‌ها
  7. مکان‌های عمومی مرطوب
  8. دکوراسیون مدرن خانه

نحوه اجرای سقف کاذب فلزی

برای اجرا کردن سقف کاذب در مکان‌های عمومی و یا حتی منازل، باید حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید. تا بتواند به خوبی این سقف کاذب فلزی را نصب و اجرا نماید. برای نصب کردن این سقف کاذب باید حتما از زیر سازی در سقف اصلی استفاده شود. سپس این سقف کاذب را نصب و اجرا کنند.

نصب کردن این سقف کاذب بسیار راحت می‌باشد و بهتر است دست یک قرد کاربلد این کار انجام بشود.

نحوه اجرای سقف کاذب فلزی

اجرای سقف کاذب فلزی

نتیجه گیری استفاده از سقف کاذب فلزی

یکی از سقف های پر طرفدار و محبوب در بازار سقف کاذب فلزی می‌باشد، این سقف کاذب از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و می‌توان از آن در مکان‌های مرطوب و گرم استفاده کرد. این سقف کاذب یک عایق خوب در برابر صدا و آتش سوزی می‌باشد. تنوع این سقف کاذب توانسته است تا افراد زیادی را به خود جذب نماید.

سوالات متداول سقف کاذب فلزی

۱سقف کاذب فلزی چیست؟
سقف فلزی یکی از سقف های کاذب موجود در بازار می‌باشد، این سقف فلزی از فلزات ضد زنگ مانند فولاد گالوانیزه ساخته شده است. سقف فلزی یک عایق خوب و مناسب در برابر رطوبت، آتش سوزی و صدا است که همین ویژگی‌های این سقف باعث شده تا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود.
۲سقف کاذب فلزی چه مزایایی دارد؟
سقف کاذب فلزی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد، از مزایای این سقف می‌توان به نسب آسان سقف فلزی، شستشوی آسان و راحت، عایق مناسب در برابر آتش سوزی، تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ، عایق در برابر صدا، ضد زنگ بودن و … اشاره کرد.
۳از سقف فلزی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟
سقف کاذب فلزی یک عایق خوب در برابر رطوبت، صدا و آتش سوزی می‌باشد که معمولا از این نوع سقف کاذب در مکان هایی همچون بیمارستان‌ها، دکوراسیون خانه، مترو، راه آهن، حمام های عمومی، استخرها، مکان های صنتی و … استفاده می‌شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

کناف

سقف کاذب