سقف کاذب الیاف معدنی

سقف کاذب معدنی

سقف الیاف معدنی

از دیگر محصولات سقف کاذب، سقف الیاف معدنی می باشد که طریق آویزهای تنظیم شونده به سقف اصلی متصل می شود. مواد اولیه تشکیل شده سقف کاذب الیاف معدنی از پشم سنگ، خاک رس و پرلیت می باشد. از این سقف برای دکوراتیو کردن استفاده می شود. شرکت رویا هوس سقف کاذب الیاف معدنی را در ابعاد و رنگ های متنوعی تولید می کند و به بازار عرضه می کند.

ویژگی های سقف الیاف معدنی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این سقف ویژگی های آن می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • مقاومت بالا در برابر حریق
  • عایق بودن در برابر دما و صوت
  • سبک بودن وزن تایل
  • تعویض و نگهداری آسان
  • صرفه جویی در مصرف مصرف
  • اجرا و نصب سریع
  • به صرفه بودن تایل های معدنی
سقف الیاف معدنی چه وِیژگی دارد؟

سقف الیاف معدنی

آنچه باید درباره سقف کاذب الیاف معدنی بدانید

سقف کاذب الیاف معدنی دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از سقف کاذب متحرک، دکوراتیو و بسته. سقف کاذب الیاف معدنی دارای شیار و سطوحی با خطوط مربع و مستطیل است. هم چنین برای جلوگیری از صدا آن را با الیاف معدنی و مواد گچی پر می کنند. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این نوع سقف بدانید ابعاد آن است که در ابعاد ۶۰*۶۰ و با ضخامت ۱۲ و ۱۵ تولید می شود. شرکت رویا هوس یکی از تولید کننده های برتر تایل معدنی صداگیر در ایران است. شما می توانید سقف کاذب الیاف معدنی را به صورت اینترنتی خریداری کنید و با کمک گیری از نیرو های ماهر این شرکت به نصب و اجرا آن اقدام کنید. لازم است بدانید که این محصول دارای ضمانت می باشد.

قیمت تایل معدنی صداگیر

با توجه به نکته های بالا دانستیم که تایل معدنی دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آنها مزیت های خاص خود را دارد. هم چنین دارای رنگ بندی مختلف و طرح های متنوعی می باشد. شرکت رویا هوس این تایل ها را نسبت به دیگر شرکت ها ارزان تر عرضه می کند و استحکام و مقاومت بالایی دارند. چنانچه شما می توانید برای قیمت این تایل با کارشناسان رویا هوس تماس حاصل کنید.

قیمت خرید تایل معدنی صداگیر

تایل معدنی صداگیر

کاربرد سقف کاذب الیاف معدنی

از مهم ترین کاربرد های سقف کاذب الیاف معدنی می توان به عایق بودن در برابر صوت اشاره کرد. در ضمن این سقف صدا اطراف را به خود جذب می کند و بیشتر برای محیط های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. استفاده از تایل معدنی برای مجتمع های مسکونی
  2. برج های مرتفع
  3. مکان های اداری و  آموزشی
  4. ساختمان های تجاری
  5. بیمارستان ها
  6. سالن های کنسرت
  7. استودیو هنری

انواع تایل های AMF

از تایل ای ام اف برای محیط های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد و در زیر به آنها اشاره شده است.

ویژگی تایل AMF چیست؟

انواع تایل AMF

استفاده از تایل AMF برای محیط های تمیز

با به کار گیری از این نوع تایل دیگر امکان رشد، تکثیر میکروب ها و باکتری ها وجود ندارد به همین دلیل برای بیمارستانها، مراکز درمانی، کارخانجات و داروسازی توصیه می شود.

به کارگیری از تایل های هایژن

این نوع تایل مانند تایل ای ام اف در محیط های از جمله بیمارستان، آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. یکی از نکاتی که لازم است بدانید آن است، که هر کدام از انواع تایل های معدنی به صورت های مختلفی نصب می شود. اجرا و نصب تایل معدنی به سه دسته تقسیم بندی می شود و در زیر به طور کامل شرح داده شده است.

  • برخی از تایل معدنی که فقط باید بر روی سقف نصب شود.
  • نوعی از تایل معدنی که قابلیت نصب، را بر روی دیوار دارند.
  • بعضی از تایل های معدنی با به کارگیری از شبکه در ارتفاع مناسب از سقف اصلی آویزان می شوند.

نتیجه گیری

درباره سقف کاذب الیاف معدنی می توان گفت در این سقف ها از تایل معدنی استفاده می شود و بسیار مقاوم در برابر صدا می باشد و از آن بیشتر در محیط های شلوغ مانند بیمارستانها، سینما و تئاتر ها استفاده می شود.

سوالات متداول

۱از سقف کاذب الیاف معدنی در چه مکان هایی استفاده می شود؟
چون که این سقف در برابر صوت بسیار مقاوم است از آن برای محیط های شلوغ مانند بیمارستانها، سینما و آزمایشگاها استفاده می شود.
۲مزایای سقف کاذب الیاف معدنی چیست؟
مزایای آن شامل نصب آسان و سریع، صرفه جویی در مصرف برق، عایق بودن در برابر رطوبت و… می باشد.
۳تایل های معدنی چگونه قیمت گذاری می شوند؟
از آنجایی که تایل های معدنی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آنها کاربرد مختلفی دارند و قیمت ها هم به کیفیت آنها به بستگی دارد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

کناف

سقف کاذب