سقف کاذب آسمان مجازی

انواع سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی چیست؟

سقف کاذب آسمان مجازی یکی از سقف‌های کاذب پر کاربرد و زیبا می‌باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است، سقف آسمان مجازی در طرح‌ها و اشکال متفاوتی طراحی و تولید می‌شود و یکی از سقف‌های پر استفاده در بازار نیز همین سقف است.

تنوع بسیار زیاد سقف کاذب آسمان مجازی باعث شده تا افراد بتوانند با توجه به طراحی دکوراسیون منازل و یا دفاتر کار خود این سقف را انتخاب و خریداری نمایند. جنس سقف آسمان مجازی به دو دسته‌ی استیکری و چاپی تقسیم می‌شود که در ادامه در مورد ویژگی‌های این سقف کاذب می‌پردازیم.

سقف آسمان مجازی

معرفی سقف کاذب آسمان مجازی

مزایای استفاده از سقف آسمان مجازی

سقف آسمان مجازی یکی از سقف‌های جذاب موجود در بازار است که می‌تواند زیبایی چشمگیری را در محیط نمایان سازد، این سقف کاذب امکان عبور نور را برای افراد ایجاد کرده است که در ادامه چند مورد از ویژگی‌های سقف آسمان مجازی را برای شما به طور کامل شرح داده ایم:

ابعاد سقف آسمان مجازی

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب سقف آسمان مجازی امکان سفارش این سقف در ابعاد مختلف می‌باشد، به طور کلی سقف آسمان مجازی را می‌توان در ابعاد ۱۰ ۱۰ تا ۱۸۰ ۱۲۰ در بازار یافت و خریداری کرد.

جنس طلق سقف مجازی

جنس طلق سقف آسمان مجازی می‌تواند در کیفیت آن تاثیر بسزایی داشته باشد، همانطور که گفته شد سقف طلقی و سقف استیکری از  جلمه جنس‌های سقف کاذب آسمان مجازی می‌باشند که جنس استیکری این سقف کاذب نسبت به جنس طلقی دارای کیفیت و قیمت پایین تری است.

انواع طرح های سقف آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی دارای طرح و مدل‌های بسیار متنوع و جذابی می‌باشد که می‌توان با توجه به سلیقه خود طرح و مدل مدنظرمان را بر روی این سقف کاذب پیاده سازی نماییم، طرح‌های بسیار محبوب در سقف آسمان مجازی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • طرح درخت آسمان مجازی
  • سقف آسمان مجازی طرح گل(کهکشانی)
  • طرح کارتونی سقف کاذب آسمان مجازی
  • آکواریوم طرح سقف آسممان مجازی
  • طرح سقف آسمان مجازی پاییزی
  • سقف آسمان مجازی با طرح اسلیمی

(باید توجه داشته باشید که امکان پیاده سازی تمام طرح‌هایی که مد نظر شما است در سقف کاذب مجازی امکان پذیر است)

طرح های سقف کاذب آسمان مجازی

طرح های سقف آسمان مجازی

اجرای آسان سقف کاذب آسمان مجازی

پیاده سازی و نصب آسان این سقف کاذب یک ویژگی بسیار خوب این سقف به حساب می‌آید و می‌توان این سقف بسیار زیبا را در کمترین زمان و با سرعت بالا نصب و اجرا کرد.

نورپردازی سقف آسمان مجازی

نورپردازی سقف کاذب آسمان مجازی مجازی یکی از مزیت‌های بسیار مهم این سقف به حساب می‌آید، به طور کلی در این سقف کاذب به دلیل طلقی بودن آن امکان انتقال پیدا کردن نور وجود دارد.

با استفاده از سقف آسمان مجازی می‌توان نورپردازی بسیار زیبا و جذابی را در مکان مورد نظرمان ایجاد نماییم و منظره‌ای نچندان دیدنی را نمایان سازیم.

ماندگاری و کیفیت سقف آسمان مجازی

کیفیت بالا و ماندگاری سقف آسمان مجازی باعث شده تا این سقف در میان مخاطبان دارای طرفداران بسیار زیادی بشود، این سقف کاذب را می‌توان به راحتی با آب شستشو کرد زیرا مقاومت آن در برابر رطوبت بسیار بالا است.

نحوه نصب سقف کاذب مجازی

همانطور که در متن اشاره شد نحوه نصب این سقف کاذب بسیار آسان می‌باشد و می‌توان در مدت زمان بسیار کمی به نصب این سقف کاذب پرداخت. ببرای نصب این سقف کاذب در ابتدا باید به شبکه بندی کرن سقف اصلی مکان مدنظرتان بپردازید و سپس بعد از انجام این کار و چاپ کردن طرح دلخواه شما، باید تایل‌های سقف آسمان مجازی به طور دقیق و در جایگاه مشخص شده خود قرار بگیرد.

نصب سقف آسمان مجازی

نحوه اجرای سقف کاذب مجازی

هزینه سقف کاذب آسمان مجازی

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی به صورت متری محاسبه می‌شود و به دلیل نوسانات قیمت این سقف کاذب شما می‌توانید با کارشناسان سایت ما تماس حاصل فرمایید و از اطلاعات دقیق در مورد قیمت این سقف کاذب بسیار زیبا اطلاعات کافی را بدست آورید و برای انتخاب طرح مورد نظر خود با کارشناسان ما مشورت نمایید.

سقف کاذب آسمان مجازی برای چه مکان هایی مناسب است؟

استفاده از سقف بسیار زیبا و رویایی آسمان مجازی در اکثر مکان‌ها اماکن پذیر می‌باشد، در ادامه مکان‌هایی را که در آن‌ها امکان نصب سقف کاذب آسمان مجازی وجود دارد را برای شما نام برده ایم:

  • رستوران ها
  • اتاق خواب
  • پذیرایی
  • آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی و حمام
  • استخر
  • ادارات و مراکز تجاری
  • بیمارستان ها
سقف کاذب مجازی

اجرا سقف آسمان مجازی

کلام پایانی

سقف کاذب آسمان مجازی یک سقف بسیار محبوب و پرکاربرد در بازار است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد این سقف و نحوه نگهداری آسان آن، افراد زیادی به خرید این سقف کاذب پرداخته اند، در نگام خرید این سقف کاذب با تنوع بسیار زیادی مواجه میشوید که در متن درمورد سقف آسمان مجازی به طور کامل پرداخته ایم.

سوالات متداول سقف کاذب آسمان مجازی

۱سقف کاذب آسمان مجازی چیست؟
سقف آسمان مجازی یک سقف بسیار زیبا و پر کاربرد است که می‌توان این سقف کاذب را در طرح های بسیاز متنوع و زیبا یافت و خریداری کرد، جنس سقف آسمان مجازی اکثرا طلقی و یا استیکری می‌باشد.
۲مزایای استفاده از سقف آسمان مجازی چه می‌باشد؟
استفاده از سقف کاذب مجازی دارای مزیت های بسیار زیادی می‌باشد که مزایا شامل مواردی همچون نصب و اجرای آسان این سقف کاذب، خریداری این سقف در ابعاد موردنظر، تنوع بالای طرح و رنگ، امکان استفاده از نور پردازی و کیفیت و ماندگاری این سقف کاذب می‌باشد.
۳در چه مکان‌هایی از سقف آسمان مجازی استفاده می‌شود؟
از سقف آسمان مجازی می‌توان در تمام اماکن استفاده کرد، نگهداری از این سقف بسیار آسان است و اکثرا این سقف را در مکان هایی همچون پذیرایی، آشپزخانه‌ها، سرویس بهداشتی و حمام، استخرها، اتاق های خواب، مراکز اداری و بیمارستان ها مشاهده می‌کنیم.
۴سقف آسمان مجازی دارای چه طرح‌هایی می‌باشد؟
باید توجه داشته باشید که امکان پیاده سازی تمام طرح‌های مد نظر مشتری بر روی سقف کاذب آسمان مجازی وجود دارد و اکثرا این سقف در طرح های گل، کهکشانی، اسلیمی، آکواریوم، آسمان، کارتونی، درخت و پاییزی تولید می‌شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

کناف

سقف کاذب