سقف چاپی یا پرینتی چیست؟

سقف چاپی با نورپردازی

منظور از سقف چاپی یا پرینتی چیست؟

امروزه بسیاری افراد امروزه می خواهند که دکوراسیون خانه را با وسایل و تجهیزات بروز مدرن کنند. در این زمان ما توصیه می میکنیم که حتما از سقف های کاذب استفاده نمایید. از طرف دیگر باید بگوییم که سقف های کاذب دارای انواع زیادی می باشد از جمله می توان به سقف کشسان نیز اشاره نمود. سقف های کشسان هم از مزیت های بسیار بالایی برخوردار می باشند ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد سقف چاپی یا پرینتی به گفتگو بپردازیم. باید بگوییم که سقف چاپی یا پرینتی جزء بهترین سقف ها و پرطرفدارترین سقف ها نیز می باشد. هم چنین اگر سقف چاپی یا پرینتی را انتخاب کنید دارای طرح و رنگ های زیادی می باشد. از همین رو توصیه میکنیم برای سقف منزل خود حتما آن استفاده نمایید.

منظور از سقف چاپی یا پرینتی چیست؟

سقف کشسان آسمانی

سقف کشسان چاپی چیست؟

سقف پرینتی یکی از مدل های سقف کشسان می باشد که کمی پایین تر از سقف اصلی قرار می گیرد همانطور که در بالا بیان شد پی بردیم که طرح و تنوع رنگی در آن بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که بر این نوع سقف می توانید طرح های هنری و هم چنین مناظره هم می توانید پیاده سازی کنید. علاوه بر آن میتوانید از اشکال هندسی سه بعدی هم نیز استفاده کنید. اگر کمی دقت کنید تصاویری که بر روی این نوع سقف ها چاپ یا پرینت می شود سبب آرامش برای شما خواهد شد.

طرح سقف کشسان چاپی شامل چه مواردی نیز می شود؟

همانطور که در بالا بیان شد پی بردیم که طرح های مختلفی می توان برای سقف کشسان نیز استفاده نمود. در واقع یکی از مزیت های این سقف آن است که می توانید عکس دلخواه مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی افراد به بازیگر ها بسیار علاقه مند هستند می توانند آن را بر روی سقف چاپ نمایید.

طرح سقف کشسان چاپی شامل چه مواردی نیز می شود؟

طرح های مختلف سقف چاپی

آنچه باید در مورد خصوصیات سقف کشسان چاپی بدانید

یکی از مهم ترین مواردی که در مورد خصوصیات سقف کشسان چاپی باید بدانید آن است که ترکیبات آن از پی وی سی پلاستیک و مقداری مواد افزودنی نیز می باشد. در واقع می توان به جرئت گفت که متریال آن بسیار باکیفیت می باشند. از دیگر خصوصیات سقف چاپی یا پرینتی می توان به ضخامت سقف نیز اشاره کرد. ضخامت آن یک میلی متری است. هم چنین این نوع سقف این امکان را دارد که از تصویر های سه بعدی نیز استفاده نمایید. هم چنین این امکان فراهم شده است که بتوانید تصویر مورد نظر را به صورت واضح و مات اجرایی کنید.

از سقف چاپی در چه مکان هایی می توان استفاده نمود؟

از آنجایی که از سقف چاپی می توان در فضای داخلی ساختمان استفاده نمود می توان در بیشتر بخش های خانه و دیگر مکان ها از آن استفاده نمود از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اتاق خواب منازل
  • سرویس بهداشتی
  • محیط های اداری
  • کافی شاپ ها

البته به علت خاصیت ضد آبی که دارد از آن برای سقف استخر و جکوزی ها نیز استفاده می شود.

قیمت سقف کشسان پرینتی

یکی از مهم ترین مواردی که برای مشترین بسیار حائز اهمیت می باشد قیمت این نوع سقف می باشد. که باید بیان کنیم قیمت آن به عوامل زیادی نیز بستگی دارد. از جمله می توان به متراژ فضای مورد نظر، میزان متریال، هزینه چاپ طرح، هم چنین استفاده از اشکال هندسی بسیار موثر می باشد

مزایای استفاده از سقف کشسان چاپی

یکی از دلایلی که سبب شده امروزه بسیار از این نوع استفاده شود، مزایای آن می باشد حتما توصیه میکنیم ابتدا به مزایای آن توجه لازم را داشته باشید از مهم ترین مزیت های آن در زیر به طور کامل اشاره شده است.

  1. استفاده کمتر به مصالح ساختمانی
  2. نصب سریع و آسان
  3. ضد آب و ضد حساسیت
  4. ماندگاری بالا
  5. مقرون به صرفه

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره سقف چاپی یا پرینتی بیان شد، پی بردیم که این نوع سقف ها بسیار پرکاربرد می باشد و دارای مزیت های زیادی می باشد از جمله می توان به مقرون به صرفه بودن آن نیز اشاره کرد. هم چنین لازم است بگوییم که این نوع سقف ها خاصیت ضد آب دارند. اگر قصد خرید آنها را دارید حتما به سایت ما مراجعه کنید. تا آن را با یک قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی خریداری کنید.

سوالات متداول

۱از سقف چاپی در چه مکان هایی می توان استفاده نمود؟
از آنجایی که این نوع سقف ها بسیار پرکاربرد می باشد از آن می توان در اتاق خواب، سرویس های بهداشتی نیز استفاده نمود.
۲مهم ترین دلایلی که سبب شده افراد از این نوع سقف ها بسیار استقبال کنند چیست؟
از آنجایی که این نوع سقف دارای مزیت های زیادی می باشد از جمله می توان به نصب سریع و آسان، ماندگاری بالا و مقرون به صرفه بودن نیز اشاره نمود.
۳چه نوع طرح های های می توان برای چاپ سقفی نیز استفاده کرد؟
طرح آن به انتخاب خودتان بستگی دارد می توانند از طبیعت یا حتی عکس خود را چاپ کنید.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

کناف

سقف کاذب