آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید

آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید

سپری کلیک چیست؟

اطلاعات مهم در مورد سپری کلیک

در ابتدا در مورد اینکه آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید، باید بگوییم که سقف کاذب و کناف برای ساخت حتما باید از سازه های سپری کلیک استفاده شود. زیرا سقف کاذب و کناف توسط آن ها به سقف اصلی متصل می شود. هم چنین می توانید از فضای پشتی آن که خالی می باشد برای عملیات نورپردازی و تاسیسات استفاده شود. ا این سقف ها امروزه به دلیل مزیت های آن، بسیار استفاده می شود.

سپری کلیک چیست؟

در مورد اینکه، آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید لازم به ذکر است کهیکی از بهترین و مهم ترین موارد ساز های سقف کاذب کلیک سپری می باشد که به شکل T می باشد. این محصول در طول های مختلف اما استاندارد تولید و به بازار عرضه می شود. این طول ابعاد ها در ۳۶۰۰، ۱۲۰۰ و ۶۰۰ میلیمتری می باشد. با استفاده از سپری کلیک دیگر عملیات زیر سازی با سرعت بیشتری انجام می شود. هم چنین برای اطلاعات بیشتر شما در زیر به طور ویژه ای سازه ها را نام برده ایم.

سازه کلیک سپری طول ۳۶۰۰

در مورد اینکه، آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید لازم به ذکر است بگوییم از مهم ترین سازه های اصلی، کلیک سپری T 3600 می باشد. که وجود آن سبب نگه داشتن بار سقف کاذب می باشد. بر روی این سازه یک شری شکاف ها وجود دارد که توسط آنها به سقف آویز می شوند. طول های دیگر جزء سازه های فرعی به حساب می آیند. که به سازه ۳۶۰۰ متصل می شود.

کلیک سپری

سازه کلیک سپری

  • استفاده از سازه تراز

تراز در مشخص کردن سقف بسیار حائز اهمیت می باشد. ناگفته نماند این تراز ها شامل خط سایه که یک شیار تزئینی دارد که باید روی دیوار نصب شود. معمولا از آن بر روی سطوح کاشی استفاده می شود.

  • آویز با فنر قابل تنظیم

همه آویز ها ساختار مختلفی دارند و پرکاربردترین آنها از نوع مفتول گالوانیزه است که قطر ۴ میلیمتر دارد. به راحتی می توان بر روی آن آویز های مورد نظر را قرار داد.

  • استفاده از گیره تایل

وجود گیره در نصب تایل اهمیت ویژه ای دارد. وجود این گیره ها سبب می شود تا تایل ها در هنگام باد های شدید یا زلزله بتواند مقابله کنند.

  • کاربرد سنجاق و گیره آویز بار

این قطعه برای آویز کردن اشیایی مانند تابلو به سقف کاذب استفاده می شود این گیره ها تحمل یک الی دو بار را دارند که تحمل کنند.

آنچه باید در مورد تایل های گچی بدانید

همان طور که میدانید تایل های گچی دارای انواع مختلفی می باشند. معمولا ابعاد تایل ها ۶۰ در ۶۰ بوده و هر کدام از آنها دارای یک خاصیت می باشند. یکی دیگر از نکاتی که باید راجب آن بدانید آن است که لبه های این تایل به صورت صاف و لبه دار بوده است.

تایل گچی

کاربرد تایل گچی

تایل های ساده

یکی از انواع تایل ها که باید برای نصب آنها از سپری کلیک استفاده شود تایل ساده است. این تایل فاقد سوراخ بوده و هیچ گونه عایقی در برابر صوت ندارد. معمولا رنگ های آن سفید بوده و روکش آنها از جنس پی وی سی می باشد.

تایل آکوستیک برای ساختمان

این تایل یکی از بهترین تایل ها است که قابلیت بالایی در برابر جذب صوت دارد. به علت زیبایی که دارد در سینما ها و آمفی تئاتر و فروشگاهای بزرگ  از آن استفاده می شود.

اجرای شبکه سقف کلیک کاذب

در ابتدا باید سقف کاذب کلیک را برای محیط مورد نظر اندازه گیری کنیم و توسط سپر های اصلی به کمک پیچ رول پلاک می توانیم آن را نصب کنیم.

سقف کلیک کاذب

شبکه سقف کلیک کاذب

طرح های متنوع سقف کاذب کلیک

همانطور که میدانید سقف های کاذب دارای طرح های متنوعی باشد و با توجه به سلیقه خود می توانید هر کدام از آنها را به سلیقه خود انتخاب کنید.

نتیجه گیری

با توجه در مقاله که درباره آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید بیان شد دانستیم این قطعه یکی از مهم ترین سازه ها برای متصل کردن سقف های کاذب می باشد . لذا این قطعات می توانیم از شرکت رویا هوس خریداری کنیم. هم چنین این قطعات را می توانیم از سایت رویا هوس خریداری کنیم.

سوالات متداول درباره آنچه باید در مورد سپری کلیک بدانید

۱کلیک سپری چیست؟
یکی از اصلی ترین سازه های برای سقف کاذب به حساب می آید.
۲چگونه می توانیم کلیک سپری را خریداری کنیم؟
می توانیم این قطعه را از وب سایت رویا هوس خریداری کنیم زیرا این شرکت تمامی محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.
۳از تایل آکوستیک در چه مکان هایی استفاده می شود؟
به علت زیبایی و مزایایی که دارد در سینما، آمفی تئاتر و فروشگاه های بزرگ از آن استفاده می شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =

کناف

سقف کاذب