تولید کننده پروفیل F47

پروفیل F47

تولید کننده پروفیل F47 در ایران

پروفیل به مقطعی ثابت با طول زیاد گفته می شود که در ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. در حقیقت کناف سقف چوبی گچی است که در ساختمان سازی از آن استفاده های بسیاری می شود. یکی از انواع محبوب پروفیل که کاربردهای بسیاری دارد پروفیل f47 است. افرادی که قصد خرید پروفیل دارند به دنبال تولید کننده پروفیل f47 می گردند تا با خرید از تولیدی در هزینه خود صرفی جویی کنند و خیالشان از کالایی که خریداری می کنند راحت باشد. یکی از کاربردهای این نوع پروفیل که سبب محبوبیت آن در بین مهندسان ساختمان سازی شده است این است که به کمک آن می توان گچبرگ ها را بطور مستقیم به یکدیگر متصل کرد. تمامی این قطعات برای نصب سقف کاذب نیاز می باشد.

تولید کننده پروفیل F47 در ایران

پروفیل F47 با کیفیت

پروفیل ها از جنس فولاد هستند که با یک لایه روی پوشانده می شوند که به روش نورد سرد به آنها فرم داده می شود. اگر می خواهید از این پروفیل در مناطقی که رطوبت بالایی دارند استفاده کنید بهتر است نقاط برش خورده را با زینک بپوشانید. تولید کننده پروفیل F47 یعنی رویاهوس این محصول را با ضمانت و بسته بندی های مخصوص به فروش می رساند تا خریداران در هنگام جابجایی دچار مشکل نشوند.

قیمت پروفیل F47 چقدر است؟

رویا هوس تولید کننده پروفیل F47 است و به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در این حوزه شناخته شده است. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش این نوع پروفیل با شرکت رویاهوس تماس بگیرید. این شرکت همواره تلاش می کند تا خدماتی بهترین محصولات را با کمترین قیمت به دست مشتریان برساند و همین امر نیز سبب محبوبیت این شرکت شده است. همچنین شما برای خرید کناف و سقف کاذب نیز می توانید با این شرکت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت پروفیل F47 چقدر است؟

پروفیل F47

حال که با برترین تولید کننده پروفیل F47 آشنا شدید آیا می دانید این پرفیل چه کاربردهایی دارد و از آن چه استفاده هایی می شود؟ قبل از اینکه اقدام به خرید این نوع پروفیل کنید با کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید تا در زمان خرید بتوانید تصمیم درستی بگیرید. رویا هوس تولید کننده انواع پروفیل و سقف کاذب است و شما می توانید برای خرید انواع پروفیل، کناف، سقف کاذب و …. به سایت این شرکت مراجعه کنید.

کاربردهای پروفیل F47

با توجه به نوع این پروفیل از آن بیشتر در سقف های کاذب استفاده می شود که به دلیل استفاده بسیار زیاد از سقف کاذب در بخش های مختلف پروفیل f47 به یکی از کاربردی ترین پروفیل ها مبدل شده است. این نوع پروفیل به دلیل قرارگیری پنل و کلیپس در آن بسیار مهم می باشد. با نگاهی به کاربرد این پروفیل متوجه اهمیت و حساسیت آن خواهید شد که بهتر است از یک تولید کننده پروفیل f47 آن را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما رویا هوس است که سالها بسیاری است در زمینه سقف کاذب، کناف و… فعالیت می کند و با توجه به تست های کنترلی که بر روی محصولات خود انجام می دهد توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند.

کاربردهای پروفیل F47

استفاده از پروفیل F47

پروفیل f47 به دلیل اینکه یکی از اصلی ترین زیرسازی های سقف کاذب به شمار می رود در خرید آن باید دقت بسیاری به خرج داد به همین دلیل است که مهندسان ساختمان سازی تولید کننده پروفیل f47 یعنی فروشگاه رویا هوس را انتخاب می کنند تا خیالشان از پروفیلی که خریداری می کنند راحت باشد. از مشخصات فنی این سازه باید به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • ضخامت این پروفیل ۶۰ میکرون است.
  • طول پروفیل f47 حدود ۴ متر است.
  • متراژ آن حدود ۸۰ متر است.

سخن پایانی

حال که با برترین تولید کننده پروفیل f47 آشنا شدید می توانید برای خرید به سایت رویا هوس مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. دلیل اینکه بیشتر مهندسان توصیه می کنند تا این پروفیل را از تولید کننده خریداری کنید این است پروفیل f47 زیر بنای اصلی سقف کاذب است و به دلیل حساسیتی که دارد بهتر است از تولید کننده خریداری شود تا نگرانی از جنبه کیفیت نداشته باشید.

سوالات متداول

۱چگونه می توانیم پروفیل F47 را تهیه کنیم؟
این پروفیل را می توانیم به راحتی از سایت رویا هوس به صورت آنلاین خریداری کنیم.
۲از پروفیل F47 برای چه مواردی مورد استفاده قرار میگرد؟
از این محصول بیشتر برای نصب سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پرکاربرد می باشد.
۳آیا برای نصب سقف کاذب حتما باید از پروفیل F47 استفاده کنیم؟
بله. زیرا این سازه جزء یکی از اصلی ترین قطعات برای نصب سقف کاذب می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

کناف

سقف کاذب