انواع تایل سقفی

تایل سقفی طرح دار

تایل سقفی

برخلاف سقف های کاذب قدیمی تایل سقفی بسیار مقاوم و ضدخش بوده و در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم است که باعث عمر بسیار بالای محصول می گردد. متریال های گوناگونی برای پوشش سقف وجود دارد در این میان سقف های کاذب بسیار مورد توجه مهندسین معمار قرار گرفته است. در میان سقف های کاذب، تایل سقفی از محبوبیت خاصی برخوردار است. تایل سقفی طرح دار انقلابی عظیم در صنعت سقف کاذب ایجاد کرد. در ادامه به توضیح مختصری درباره تایل سقفی طرح دار می پردازیم.

انواع تایل سقف

تایل سقف

تایل سقفی طرح دار

تایل سقفی معرق

امروزه تنوع تایل سقفی طرح دار در بازار به قدری زیاد است که انتخاب آن کار نسبتا دشواری است. تایل سقفی طرح دار معرق در این میان از محبوبیت خاصی برخوردار است. تایل های سقفی معرق را دارای طرح های گوناگون و متنوع است. تایل سقفی معرق با طرح های اسلیمی، سنتی و مدرن در فروشگاه ها موجود است. این طرح های بسیار زیبا و چشم نواز با دستگاه CNC اجرا می شود. همچنین طرح های که به آن ها طرح های یونانی گفته میشوند نیز جز دسته بندی طرح های اسلیمی قرار می گیرند، استفاده از این طرح ها در فضاهایی با دکوراسیون سنتی و یا مذهبی می تواند بسیار زیبا و جذاب باشد. این سقف ها کلیه قابلیت های جنس پی وی سی و ام دی اف را بنا به این که از چه جنسی استفاده شده باشد.

انواع تایل سقفی

تایل سقفی طرح دار

سئوالات متداول

1آیا تایل آسمان مجازی همان سقف کششی است؟
خیر، سقف آسمان مجازی عمدتا به صورت تایل های ۶۰*۶۰ بوده و بر روی سازه های تایل سقفی بصورت قطعه قطعه اجرا میشود؛ ولی سقف کشسان به صورت یک تکه بوده و زیبایی چشمگیر تری به نسبت آسمان مجازی دارد. نورپردازی در سقف کششی بسیار متنوع تر از تایل های آسمانی است و علت آن به جنس مورد استفاده برمیگردد. سقف کاذب آسمانی به دلیل اینکه از تایل های بدون انعطاف پلکسی استفاده میشود تنها امکان نورپردازی در زیر آن وجود دارد اما سقف کششی را میتوان به گونه های مختلف همچون فیبر و کریستال نوری برای ایجاد سقف ستاره ای و یا انعکاس نور محیط با استفاده از نوع آینه ای آن استفاده کرد.
2تایل سقفی معرق چه ایراداتی دارد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مزایای این محصول بسبت به معایب آن خیلی بیشتر است. قطعات تایل سقفی معرق، به روش پازل گونه در کنار یکدیگر نصب می شوند که در صورت بی دقتی و عدم مهارت نصاب، ممکن است نتیجه کار مطلوب کارفرما نباشد، همچنین چنانچه فضای کار بزرگ باشد برای نصب باید از ورق ها در ابعاد بزرگ و ضخامت بیشتر استفاده کرد چرا که درصورت استفاده از پنل های نازک در سطوح وسیع احتمال ترک و شکستگی حتمی است.
3مراحل نصب تایل سقفی معرق را میشه بگید؟
مراحل نصب تایل سقفی معرق به ترتیب زیر است: نقشه و طرح پیاده سازی، شبکه بندی و استفاده از نبشی، نصب آویز، نصب تایل
مزایای تایل سقفی معرق
  • هزینه کم و اقتصادی
  • قابل نصب به دو صورت ثابت و متحرک در ارتفاع های مختلف
  • امکان نور پردازی
  • قابل استفاده جهت آکوستیک کردن فضا
  • جنس PVC در برابر رطوبت، حرارت و حشرات موزی مقاومت بالایی دارد.
  • ضخامت بین ۸ الی ۱۶ میلی متر

تایل سقفی آسمان مجازی

این نوع تایل سقفی در میان تایل های سقفی بسیار پرفروش و محبوب است. این نمونه تایل به صورت تایل های مشبک در ابعاد و اشکال مختلف قابل سفارش می باشد. شاید این سوال در ذهن شما شکل گیرد که مزایای تایل سقفی چیست؟ در ادامه به بررسی مزایای تایل سقفی می پردازیم.

مزایای تایل سقفی آسمان مجازی
  • امکان عبور نور دارد.
  • امکان چاپ انواع طرح ها بر روی تایل سقفی
  • استفاده در مناطق مرطوب
  • سایز تایل ها ۶۰*۶۰ و تکه تکه بر روی سطح مورد نظر نصب میشود.
  • شامل تصاویری از آسمان، مناظر طبیعی و یا حتی طرح های هنری، اکشن، انیمیشن، اسلیمی و… نیز می شود.
  • دارای رنگ سفید فومیزهیکی است. .که با طیف وسیعی از انواع رنگها در صنعت دکوراسیون داخلی قابل ست شدن است.
  • استحکام بالا بسیار بالایی دارد و به آسانی فرسوده و خراب نمی شود.
  • جنس بدنه از پی وی سی می باشد و طلق پشت ان پلکسی ساده است.
  • ضد آب هستندو قابلیت شست و شو دارند.
تایل سقفی طرح دار

تایل سقفی آسمان مجازی

انواع آسمان مجازی

تایل سقفی آسمان مجازی در دوسته اصلی سقف آسمان مجازی چاپی و استیکری تولید می شود.

تایل سقف آسمان مجازی چاپی

این محصول به صورت مستقیم بر روی طلق چاپ و اجرا می شود. کیفیت چاپ تصویر و همچنین میزان عبور نور چاپی بسیار بالاتر از نوع استیکری بوده و به همین طبع از نظر قیمت نیز بالاتر میباشد.

تایل سقف آسمان مجازی استیکری

آسمان مجازی استیکری از نظر کیفیت و همچنین قیمت از نوع چاپی پایین تر می باشد . در نوع استیکری طرح مد نظر شما بر روی کاغذ مخصوص چاپ و به صورت برچسب بر روی طلق چسبانده می شود.

طرح های آسمان مجازی

تایل سقفی آسمان مجازی در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود.

آسمان مجازی طرح گل

آسمان مجازی طرح گل یکی از پرطرفدار ترین نوع آسمان های مجازی می باشد چرا که می توان در همه جا از آن استفاده کرد. به دلیل داشتن شباهت با زیبایی های طبیعت طرفداران زیادی پیدا کرده است. همچنین علاوه بر داشتن مزایایی که آسمان های مجازی دیگر هم دارند نسبت به آن ها زیبایی بیشتری هم دارد. تایل سقفی طرح گل شرکنت رویاهوس یا طرح های بسیار زیبا و طبیعی گزینه ای مناسب برای سقف شماست.

انواع تایل سقفی

تایل سقفی

آسمان مجازی طرح پاییز

آسمان مجازی طرح پاییز جنگل نمایی از درختان با برگ های زرد و نارجی را به تصویر کشیده است. طرح پاییز یکی از بکرترین دسته های آسمان مجازی بوده که مناسب برای محیط آسمان مجازی آشپزخانه، آسمان مجازی پذیرایی، آسمان مجازی اتاق خواب و آسمان مجازی پذیرایی می باشد. رنگ‌های گرمی که در این طرح وجود دارد، آرامش خاصی را به هر فضایی که آسمان مجازی طرح پاییزی در آن اجرا می‌شود خواهد بخشید. از این طرح می‌توان در دفاتر کاری، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، اتاق خواب‌ها و بسیاری فضاهای دیگر استفاده کرد

آسمان مجازی طرح آسمان

طرح های آسمان به سه دسته: طرح آسمان، طرح آسمان شب و طرح های کهکشان دسته بندی میشوند که بتوان تقریبا تمامی حالت های آسمان برای سلیقه های مختلف رو پوشش داد،طرح های آسمان شامل تصاویری از آسمان است که در آن فقط خورشید یا ابر و یا هر دوی آنها در آن حضور دارند و گهگاهی هم بنا بر سلیقه مشتری عناصر دیگری همچون پرندگان به آن اضافه می شود.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

کناف

سقف کاذب