انواع سقف کاذب کشسان

مدل های مختلف سقف کشسان

انواع سقف کشسان

همانطور که میدانید سقف کاذب امروزه بسیار از الان یاد می شود. از سوی دیگر سقف کاذب دارای انواع مختلفی می باشد. بهتر است قبل از خرید انواع سقف کاذب کشسان با مزایا و کاربرد آنها آشنا شوید. هم چنین در زیر به انواع آنها به طور کامل اشاره شده است.

آنچه باید در مورد انواع مدل سقف کشسان بدانید

شما با استفاده از سقف کشسان می توانید زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید و یک محیط زیبا و آرام را برای خود فراهم سازید. البته ناگفته نماند با چاپ تصاویر های مختلفی می توان فضای خانه را جذاب تر کرد. از این نوع سقف ها برای محل کار، استخر تجاری یا خصوصی، رستوران ها، نمایشگاه، مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف کشسان صورتی رنگ

سقف کشسان به همراه نورپردازی

سقف کشسان ترنسپرنت

یکی از انواع سقف کاذب کشسان به ترنسپرنت معروف می باشد که بعضی از آنها شفاف هستند. در سقف ترنسپرنت میزان نور بیشتری از آن نسبت به دیگر سقف های کشسان عبور می کند و رنگ آنها دوغی می باشد. و از آنها به دلیل اینکه میزان نور دهی بالایی دارد در رستوران ها از آنها استفاده می کنند. ازدیگر مواردی که باید در مورد ترنسپرنت بدانید آن است که از طول عمر بالایی برخوردار هستند. توصیه می کنیم قبل از نصب سقف کاذب ترنسپرنت عملیات نورپردازی را انجام دهید.

سقف چاپی کشسان

از دیگر انواع سقف کاذب کشسان می توان به سقف چاپی کشسان اشاره کرد. در این سقف این امکان وجود دارد که هر نوع تصویری که مایل هستید رو سفارش دهید تا برای شما چاپ کنند. به عنوان مثال تصاویری مانند طبیعت و منظره می تواند یک ایده فوق العاده محسوب شود.

چه نکاتی باید در مورد سقف کاذب کشسان را مد نظر قرار دهیم؟

  • توصیه می کنیم که حتما به تصویر انتخاب شده از جهت طراحی و معماری دقت لازم را داشته باشید. به طوری که فضای محیط ها از نظر زیبایی حفظش شود.
  • در زمان انتخاب تصویر سقف سلیقه خود را چندین برابر کنید و حتما چاپ با استفاده از طیف رنگی بالا مد نظر قرار گیرد.

سقف لاکر یا آینه ای کشسان

سقف لاکر از انواع سقف کاذب کشسان به شمار می آید. با توجه به اینکه آینه ای می باشد اما میزان نور دهی آن کم می باشد. لازم است بدانید که تنوع  رنگی در این سقف بسیار است. هم چنین نصب آن از دیگر سقف ها بسیار آسان تر است زیرا به دلیل اینکه قابلیت نورپردازی را ندارد از همین رو نصب آن ساده می باشد.

سقف آینه ای کشسان

سقف لاکر کشسان

سقف سه بعدی

از زیباترین سقف های کاذب کشسان از نوع سه بعدی آن می باشد از طرف دیگر دارای طرح های مختلفی می باشد. نکته ای که قابل توجه می باشد آن است که سقف سه بعدی کشسان مخصوص افرادی می باشد که به دنبال یک طراحی منظم و دقیق هستند. با استفاده از سقف سه بعدی می توانید به طور کلی دکوراسیون داخلی خانه خود را تغییر دهید.

دلایل استفاده از سقف کاذب سه بعدی

  1. قابلیت جابجایی از محل نصب شده به مکان دیگر
  2. ضد آب و مقاومت بالا در برابر نم
  3. دوام بالا
  4. مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی
  5. نصب آسان و سریع
  6. دارای طرح های متنوع

سقف مدرن کشسان

در پاسخ به انواع سقف کاذب کشسان باید بگوییم در نوع مدرن سقف کاذب کشسان دیگر از هیچگونه گچ کاری و رنگ آمیزی می توانید آن را نصب کنید. به همین اینکه دارای طرح های مختلفی می باشد در اتاق های کودک، آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن رنگ و طرح چاپی آن خراب نمی شود.

سقف مدرن کشسان

سقف کشسان مدرن

سقف لاکچری کشسانی

در سقف لاکچری کشسان طرح آن ساده و روشن تر اما شیک تر می باشد که بسیار برای محیط های اداری مناسب می باشد. اما باید در هنگام نصب آن به یک سری نکات توجه داشته باشید. که شامل موارد زیر میباشد.

  • وجود زاویه ها
  • تعداد لامپ ها
  • پیچیدگی طراحی خود سقف

نتیجه گیری

در این مقاله به طور کامل با انواع سقف کاذب کشسان آشنا شدیم. اما بهتر است قبل از خرید به فضای که در اختیار داریم توجه داشته باشیم. که مناسب ترین سقف و طرح را برای آن انتخاب کنیم. برای خرید آن می توانیم به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید. زیرا سقف کاذبی که این شرکت تولید می کند از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

سوالات متداول

۱انواع سقف کاذب کشسان کدامند؟
انواع آن شامل چاپی، لاکر، ترنسپرنت و مدرن می باشد.
۲مزایای سقف کاذب کشسان چیست؟
مزایای همچو مقاومت بالا در برابر رطوبت، حریق و آتش سوزی و طول عمر بالا اشاره کرد.
۳در هنگام نصب سقف کشسان باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
باید حتما به نورپردازی و اندازه های آن دقت داشته باشیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

کناف

سقف کاذب