اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان

اجرای سقف کناف

اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان

بازسازی سقف کناف

زمانیکه شما تصیمی می گیرید که با استفاده از کناف دیوارها و سقف ساختمان خود را طرای نمایید بعد از مدت زمانی که این کار را انجام دادید به هر دلیل امکان دارد که سقف کناف و دیوارهای ساختمان که  با استفاده از کناف آن ها را طراحی کرده اید بهخاطر ضربه هایی که به آن ها وارد شده است دچار شکستگی شده باشند که در چنین شرایطی نیاز دارید که کناف های آسیب دیده را بازسازی کنید. اما برای اینکه با مشکلات بیشتری در زمان بازسازی مواجه نشوید باید بدانید که اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان چگونه باید صورت گیرد.

بازسازی سقف کناف

اجرای سقف کناف

مراحل بازسازی و ترمیم سقف کناف

برای اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان باید مراحل این کار را به ترتیب و به درستی انجام دهید تا لازم نباشد که هزینه های بیشتری را برای این کار صرف نمایید.

مراحلی که باید در بازسازی و ترمیم سقف کناف آن ها را به درستی امجام دهید عبارتند از:

یک تکه پنل کناف را در ابتدای کار به شکل مربع و مستطیل در اندازه مورد نیاز قسمت آسیب دیده بردارید و سپس آن را بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید و دور آن را خط کشی کنید. فراموش نکنید که باید این کار را با دقت بسیار بالایی انجام دهید.

بعد از اینکه تکه پنل مورد نظر را آماده کردید باید با اره محل خط کشی شده را برش دهید تا بتوانید بخش معیوب و خراب را خارج کنید.

پنل جدید و برش داده شده را در محل مورد نظر محک کرده و آن را به قسمت مورد نظر پیچ کنید. در انتها توسط نوارهای درزگیر، درزهای بخش ترمیم شده را پوشش داده و بتونه کناف را روی آن قرار دهید

اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان

برای اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان لازم است بدانید که کناف مربوط به سقف نیازی به گچ و خاک ندارد و شما می توانید بعد از اینکه نصب آن به اتمام رسید روی کناف را رنگ آمیزی کنید. به همین دلیل است که استفادهاز کناف در طراحی داخلی ساختمان روند کاری شما را افزایش می دهد و توانسته است طرفداران بسیاری را بدست آورد.

همانطور که پیش تر عنوان کردیم بعد از اتمان نصب سقف کناف می توانید با نوارهای درزگیر، تمامی درزها را پوشش داده و سپس بتونه کناف را برروی آن قرار دهید این کار باعث محکم نگه داشته شدن کناف ها می شوند و به زیبای سقف ساختمان می افزاید.

سقف کناف

انواع سقف کناف

انواع سقف کناف

کناف از صفحات روکش دار گچی ساخته شده است که در صنعت ساختمان سازی کنونی نسبت به سایر مصالح ساختمانی توانسته طرفداران بسیاری را جذب نماید و به دو دسته کناف برای محیط داخلی و کناف برای محیط خارجی تقسیم بندی شده است. از انواع سقف کناف می توانیم به مواردی همچون موارد زیر اشاره ای داشته باشیم.

  • پنل های روکش دار گچی(RG)
  • پىل روکش دار گچی مقايم در برابر آتش (FR)
  • پنل روکش دار گچی مقايم در برابر رطوبت (MR)
  • پنل روکش دار گچی مقايم در برابر آتش و رطوبت (FM)

تا به اینجا متوجه این موضوع شده اید که مهم ترین قسمت از ساختمان در بازسازی و دکوراسیون داخلی طراحی سقف ساختمان می باشد که در صورت استفاده از مصالح مناسب می تواند زیبایی خانه را چندین برابر کند. همچنین دانستید که استفاده از کناف و سقف کناف یکی از گزینه هایی است که در صنعت ساختمان سازی این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین برای اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان با توجه به تخصص و دانشی که در این زمینه دارید م یتوانید طرح هایمختلفی را برای سقف ساختمان درنظر گرفته و بهترین آن ها را انتخاب کنید. یکی دیگر از مواردی که می تواند در بازسازی ساختمن به شما کمک کند استفاده از نورپردازی برای سقف می باشد

حرف آخر

یعد از اینکه اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان به اتمام رسید باید سقف را رنگ کنید که در این زمان نیازی به گچ و خاک نیز نخواهید داشت و این یعنی افزایش روند پروژه. درزها را با نوارهای درزگیر پوشش دهید تا از ترک خوردگی دیوار جلوگیری کرده باشید و در نهایت با استفاده از بتونه سطح روی پیچ ها را پوشش دهید و با استفاده از ماستیک سطح یکنواختی را به وجود آورید

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

کناف

سقف کاذب