کاربرد گچبرگ باناسان

گچبرگ باناسان

گچبرگ باناسان چیست؟

یکی از محصولات پانلی، گچبرگ بانسان می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از چند جهت گچبرگ باناسان برای طراحی و دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود. یکی از مواردی که لازم است در مورد گچبرگ های باناسان بدانید آن است که از آن برای ساختمان های مدرن استفاده می کنند. از گچبرگ می توان برای دیوار ها و سقف کاذب نیز هم جهت دکوراسیون بهتر استفاده کرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد گچبرگ باناسان آشنا کنیم برای اطلاعات زیر مطالب زیر را به دقت بخوانید.

گچبرگ باناسان چیست؟

ورق های گچبرگ باناسان

آنچه باید در مورد کاربرد گچبرگ باناسان بدانید

از مهم ترین و ابتدایی ترین مورد در کاربرد گچبرگ باناسان باید اجزای تشکیل دهنده آن را بشناسیم به عنوان مثال سازه های فلزی، صفحات روکش دار گچی از اجزای پیش ساخته برای تولید آن می باشد. در مرحله دوم که در کاربرد گچبرگ باناسان بسیار حائز اهمیت می باشد ضخامت آن است که در ابعاد مختلف طراحی و تولید می گردد.

کاربرد گچبرگ باناسان

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد پی بردیم که از این نوع گچبرگ باناسان می توان برای دیوار داخلی، خارجی، دیوار پارتیشن و هم چنین سقف کاذب استفاده نمود . با استفاده از این نوع گچ برگ می توانید سرعت عمل را در هنگام نصب کاملا مشاهده کنید یکی دیگر از دلیل هایی که بسیار از آن استفاده می شود انعطاف پذیری آن بوده است و همچو قیمت آن مقرون به صرفه می باشد. چنانچه در زیر به انواع کاربرد دیگر آن اشاره کرده ایم که به شرح زیر می باشد.

 

انواع کابردهای گچبرگ باناسان در ساختمان

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد کاربرد گچبرگ باناسان بیان کنیم باید بگوییم که از آن برای دیوارهای جداکننده گچبرگ نیز استفاده می شود. از مواردی که بسیار در دیوارهای جدا کنده کناف حائز اهمیت می باشد آن است که این کناف ها کاملا غیر باربر می باشند و توانایی بار سنگین را ندارند از همین رو شرکت رویا هوس توانسته دیوار های جدا کننده کناف از قابهای فولادی به شکل یو تولید کنند. برخی از انواع آنها شامل موارد زیر می باشد.

انواع کابردهای گچبرگ باناسان در ساختمان

انواع گچبرگ باناسان در ساختمان

  • صفحات روکشدار گچی ساده
  • صفحات روکشدار گچی مقاوم در برابر رطوبت
  • صفحات روکشدار گچی مقاوم در برابر آتش و رطوبت

صفحات روکشدار گچی ساده

از ساده ترین گچبرگ ها می توان به صفحات روکش دار گچی اشاره کرد. آنچه باید در مورد این نوع صفحات بدانید آن است که سطح و لبه این صفحات با یک کاغذ بسیار مستحکم پوشانده شده است.

صفحات روکش دار گچی مقاوم  در برابر رطوبت

ازگچبرگ باناسان با صفحات روکش دار مقاوم در برابر رطوبت بسیار استفاده می شود. از دیگر مواردی که در مورد این نوع گچ برگ نیاز است بدانید آن است که مواد اولیه آن از ترکیب کاغذ می باشد از همین رو باعث در برابر رطوبت مقاوم می باشد. از این نوع صفحات در حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده می شود.

استفاده از صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر حریق و آتش

مواد تشکیل دهنده این نوع گچبرگ از الیاف فایبر گلاس می باشد که سبب شده در هنگام آتش سوزی بسیار با دوام باشد.

مزیت استفاده از گچ برگ باناسان

مزایا یا مزیت گچ برگ ها بسیار فراوان می باشد که در زیر به طور کامل قید شده است.

 

مزیت استفاده از گچ برگ باناسان

تعدادی گچ برگ باناسان در ابعاد یکسان

  1. مقاوم در برابر زلزله
  2. ایمن بودن
  3. سرعت بالا در هنگام نصب
  4. عایق بودن در برابر صوت و حرارت
  5. انعطاف پذیری بالا
  6. کاهش هزینه
  7. استفاده کم تر از مصالح ساختمان

قیمت و خرید گچ برگ باناسان

همانطور که در مقاله به این موضوع اشاره کردیم که گچ برگ انواع مختلفی دارد که می توان از آن در بخش های مختلفی استفاده کرد. از همین رو قیمت های آن ها متفاوت می باشد اگر قصد خرید گچ برگ باناسان را دارید می توانید به سایت رویا هوس مراجعه کنید و این محصول را با بهترین کیفیت به صورت اینترنی خریداری کنید. هم چنین در این سایت در صورت مواجه شدن با مشکلی این امکان وجود دارد که از کارشناسان آن راهنمایی بگیرید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به طور کامل در مورد کاربرد گچبرگ باناسان صحبت کریم و پی بردیم که از آن در بخش های مختلف ساختمان استفاده می شود. به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید آن به سایت رویا هوس مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱ کاربرد گچبرگ باناسان چیست؟
از مهمترین کاربرد آن می توان به استفاده در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان و هم چنین برای دیوار های پارتیشن بندی استفاده کرد.
۲ویژگی گچ برگ باناسان چیست؟
ویژگی آن شامل مقاوم بودن در برابر حریق و صوت می باشد و لذا به راحتی می توان آن را نصب کرد.
۳در هنگام خرید گچ برگ باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟
حتما به ابعادی که نیاز داریم دقت لازم را داشته باشیم و به کیفیت و ضمانت آن را هم مد نظر داشته باشیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

کناف

سقف کاذب