کاربرد سقف کاذب شفاف

سقف کاذب شفاف آی گلس

استفاده از سقف کاذب شفاف

یکی دیگر انواع سقف کاذب، تایل شفاف می باشد که امروزه بسیار از آن یاد می شود. لازم است بدانید که منظور سقف شفاف همان سقف کاذب آی گلس می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با کاربرد سقف کاذب شفاف آشنا کنیم. هم چنین با قیمت و نحوه خرید آنها آشنا می شوید. حتما مطالب زیر را برای اطلاعات بیشتر کاربرد سقف کاذب شفاف بخوانید

آنچه باید در مورد کاربرد سقف کاذب شفاف بدانید

حتما با به حال به اسم سقف کاذب توجه کرده اید که به عنوان سقف دوم مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا از آن در ارتفاع های بالا استفاده می گیرد. در مقاله های قبل به این موضوع که سقف کاذب دارای انواع مدل های مختلفی می باشد اشاره کردیم. با وجود اینکه انواع زیادی دارد باید حتما به نحوه نورپردازی آن دقت لازم را داشته باشیم.

ویژگی سقف کاذب شفاف

یکی از مهم ترین دلایلی باعث شده از آن بسیار استفاده گردد، ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. حتما قبل از خرید آن به ویژگی های آن توجه لازم را داشته باشید. که در زیر به آنها به طور کامل اشاره شده است.

ویژگی سقف کاذب شفاف

سقف کاذب شیشه ای براق

  • وزن بسیار کم
  • تنوع در رنگ بندی و طرح های مختلف
  • قابل شستشو بودن
  • مقاومت در برابر عامل های شیمیایی و ضربه

کاربرد سقف کاذب شفاف در مکان های مختلف

حتما باید قبل از خرید سقف کاذب آی گلس باید به کاربرد ها توجه ویژه ای داشته باشید. از سقف آی گلس محبوب در مکان های زیر استفاده می شود.

  1. دکور سقف کاذب آشپزخانه
  2. سرویس های بهداشتی
  3. مکان هایی از جمله گلخانه
  4. سقف استخرها
  5. لابی ساختمان
  6. سقف پار

نکات مهم در هنگام نصب سقف کاذب آی گلس

در زمان خرید سعی کنید که تایل را در ابعاد کوچک خریداری کنید و بهتر است تایل یک دست نباشد و در زمان نصب پیشنهاد می کنیم آن را به قطعات ۵۰ سانتی متری در بیاورید. زیرا تا در صورت هر گونه آسیبی مجبور نشوید که کل سقف را تعویض کنید. حتما قبل از اجرا، عملیات نورپردازی را انجام دهید. از دیگر نکاتی که باید که در مورد نصب توجه داشته باشید. انتخاب رنگ تایل شیشه ای می باشد که باید حتما با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد.

انواع سقف کاذب آی گلس

در انتخاب مدل های سقف کاذب آی گلس دقت کامل را داشته باشید. ناگفته نماند برای خرید انواع آن می توانید به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید. زیرا شرکت رویا هوس یکی از باسابقه ترین شرکت هایی باشد که توانسته طی چند ساله گذشته بهترین تولید کننده سقف کاذب در کشور باشد. هم چنین انواع سقف کاذب آی گلس یا شیشه در زیر شرح داده شده است.

سقف کاذب شفاف

استفاده از سقف کاذب آی گلس

  • سقف کاذب آی گلس بلند
  • سقف کاذب آی گلس مینیمال
  • سقف کاذب آی گلس بلند نوردار
  • سقف کاذب آی گلس اسپات لایت

قیمت سقف کاذب شیشه ای

قیمت سقف به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اینکه قصد دارید آنها را در چه ابعادی خریداری کنید و موارد ترکیبی آنها از چیست. بهتر است حتما در هنگام خرید از کیفیت محصول خود مطمئن شوید. یکی از امکانی که شرکت رویا هوس برای مشتریان خود فراهم کرده است آن است که امکان خرید سقف کاذب شفاف را به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

نحوه نصب سقف کاذب شیشه ای

برای نصب سقف کاذب باید در ابتدا باید سقف را به طور کامل تمیز کنیم و فاقد هیچ گونه گرد و غباری باشد. در ادامه باید حتما اندازه سقف را به طور دقیقی اندازه گیری کنید تا زیبایی شما باعث جذابیت آن شود. نصب آن چندان دشوار نیست. ولی بهتر است که برای نصب آن از نیرو های نصاب سقف کاذب کمک بگیرید تا کار شما به به ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

نحوه نصب سقف کاذب شیشه ای

زیبایی سقف کاذب شیشه ای

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره کاربرد سقف کاذب شفاف بیان شد پی بردیم که از این نوع سقف امروزه بسیار استفاده میشود. قیمت آن هم بر اساس ابعاد آن قیمت گذاری می شود. نکته بعدی که در مورد کیفیت آن می باشد که شرکت رویا هوس این محصول را با بهترین کیفیت به بازار عرصه می کند.

سوالات متداول

۱کاربرد سقف کاذب شفاف چیست؟
از آن برای دکور سقف کاذب آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و … استفاده می شود.
۲سقف کاذب شیشه چگونه قیمت گذاری می شود؟
قیمت آن به کیفیت، ابعاد و ترکیب های آن بستگی دارد.
۳چگونه می توانیم سقف کاذب شفاف را خریداری کنیم؟
می توانیم این نوع سقف را از شرکت رویا هوس به صورت اینترنتی خریداری کنیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =

کناف

سقف کاذب