سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

در طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان این روزها برای زیباتر جلوه دادن دیوارهای و سقف از مدرن ترین و به روز ترین مصالح ساختمانی استفاده می شود که پرکاربردترین آن ها شامل : کناف، سقف کناف، سقف کاذب کناف، سقف کاذب رابیتس، سقف کشسان و …. می باشد. این نوع سقف ها همه در یک خانواده قرار دارند با خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود که فضای و جلوه زیبایی را برای سقف و دیوار ساختمان شما به وجود می آورند.

سقف کشسان

یکی از نوع سقف های کاذب که در متن بالا هم نامش را آروده ایم سقف کشسان می باشد که تفاوت آن با سایر سقف های کاذب پارچه ای بودن آن است. سقف های کشسان از پارچه ای به جنس pvc ساخته شده اند و حالت کشسانی دارند یعنی شما می توانید در هر اندازه ای که می خواهید آن ها را کشیده و بر روی پروفیل های مناسب روی سقف و دیوار نصب کنید.

جنس پارچه ای که برای سقف کشسان مورد استفاده قرار می گیرد ۹۰ درصد pvc، ۵ درصد پلاستی سایزر و ۵ درصد هم ازودنی های مجاز می باشد. از میان موادی که در ساخت و جنس سقف کشسان به کار برده شده است همان ۵ درصد پلاستی سایزر است که باعث کشسانی این سقف شده است.

سقف های کشسان متریالی نازک و سبک دارند و به خاطر فرمولاسیونی که در ساخت آن ها استفاده شده است در برابر آتش عایق بوده و به نوعی ضد اشتعال می باشند. همچنین این سقف ها قابلیت چاپ نیز دارند. یعنی شما هر طرحی را که بخواهید به سقف و یا دیوار ساختمان حود دهید می توانید بر روی سقف کشسان چاپ کنید.

چاپ سقف کشسان

سقف کشسان ساده

انواع سقف کشسان

  • سقف کشسان ساده
  • سقف کشسان ساتن
  • سقف کشسان مات
  • سقف کشسان لاکر
  • سقف کشسان ترنسپرنت
  • سقف کشسان گلکسی
  • سقف کشسان لابل

چاپ سقف کشسان

همانطور که قبلا هم عنوان کرده بودیم سقف کشسان از خانواده سقف کاذب می باشد که قابلیت کشسانی و چاپ  دارد. چاپ سقف کشسان بیشتر بر روی سقف های ساده سقف کشسان انجام می شود زیرا این نوع سقف کشسان ظاهری موقر و زیبا دارند و با طراحی و چاپ بر روی آن ها حس خوب و زیبای خاصی را به فضای ساختمان شما می دهند.

چاپ بر روی سقف کشسان مات همانطور که از نامش پیدا است داری ظاهری کاملا مات می باشد و دارای سطحی زیر می باشد که می تواند مقداری نور از خود منعکس نماید. اگر می خواهید سقف خانه خود را به کمک سقف کشسان کلاسیک و مخملی کنید انتخاب چاپ سقف کشسان مات بهترین گزینه است . سقف کشسان مات برای هماهنگی با محیط های ساده و دنج بهترین کارایی را دارد.

اگر فضای ساختمان شما کوچک است و فضای زیادی در اختیار ندارید تا از نور مستقیم خورشید استفاده کنید با نورپردازی کردن سقف کشسان مات می توانید یک محیط نورانی را برای خود به وجود آورید.

طرح هایی که می توانید برای چاپ سقف کشسان مات انتخاب کنید نقش های اساطیری، سنتی، کلاسیک و رومی می باشد زیرا سقف کشسان مات به چاپ های این چنینی یک جلوه خاص و بی نظیر می دهد. البته بر روی تمام سقف های کشسان ساده شما می توانید کار چاپ را به راحتی و با خیالی آسوده انجام دهید

سقف کشسان

چاپ سقف کشسان

اجرای سقف کشسان چاپی

با سقف کشسان، انواع سقف کشسان و چاپ سقف کشسان آشنا شدید. اما آیا درباره طریقه نصب سقف چاپی کشسان هم اطلاعات دارید؟!

برای اینکه بتوانید سقف چاپ شده را بر روی سقف اصلی نصب کنید باید فاصله سقف اصلی تا سقف کشسان را حتما در نظر داشته باشید و فاصله مناسبی را انتخاب کنید تا با نورپردازی هایی که در سقف کشسان انجام می دهید بتوانید شفافیت و لذت بیشتری را در فضای خانه به وجود آورید.

در انتخاب تصویر چاپی سقف کشسان نیز باید دقت کنید و تصویری را مناسب با فضای مورد نظر انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید، درست است که ضخامت سقف کشسان زیر یک میلیمتر می باشد اما دارای مقاومت و استحکام بالایی است.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

کناف

سقف کاذب