نصب سقف کشسان لابل

اجرا سقف کشسان لابل

سقف کشسان لابل

یکی از محبوب ترین سقف های کاذب در بین مشتریان سقف کشسان لابل می باشد که بسیار برای دکوراتیو خانه از آن استفاده می گردد. البته ناگفته نماند که با نصب سقف کشسان لابل می تواند از تمامی مزایای آن برخوردار باشید. بهتر است قبل از نصب سقف کشسان لابل با ویژگی های آن آشنا بشوید.

مزایا نصب سقف کشسان لابل

همانطور که میدانید امروزه بسیار استفاده می شود. هم چنین خرید این سقف بسیار دقت ویژه ای می خواهد. برای اطلاعات بیشتر موارد زیر را به دقت بخوانید.

اجرا سقف کشسان لابل

اجرا سقف کشسان لابل

قابلیت جابجایی سقف کشسان لابل

بهتر است قبل از نصب سقف کشسان لابل در مورد قابلیت جابجایی بگوییم یکی از مزایای مهم این سقف قابلیت جابجایی آن می باشد. لارم به ذکر است بدانید که این سقف را در کم ترین زمان ممکن می توانید باز و بسته کنید. با نصب سقف کشسان لابل دیگر از هزینه های اضافی جلوگیری می شود.

مقاومت بالا در برابر زلزله

یکی از بهترین مزیت هایی که سقف کشسان لابل داراست. مقاومت بالا در برابر زلزله، مشکلات تاسیساتی می باشد. توجه داشته باشید که این سقف ریزش آوار تا ۱۵۰ کیلویی را مقاومت می کند.

مقاوم در برابر حریق

توصیه می کنیم حتما قبل از نصب سقف کشسان لابل به مزایا آن توجه داشته باشید. شرکت رویا هوس که بخش عظیمی از سقف های کاذب را تولید می کند توانسته است این سقف را در برابر حریق مقاوم تولید و به بازار عرضه کند.

انجام تاسیسات

با استفاده و نصب سقف کشسان لابل می توانیم تمامی سیم کشی ها، لوله کشی ها را پوشش دهیم.

ضد آب بودن سقف لابل

از مهم ترین ویژگی های مهم سقف لابل ضد آب بودن آن می باشد از همین رو از می توان برای استخر، سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کرد. از همین رو در صورت ترکیدگی لوله از انتقال آب جلوگیری می شود.

نصب سقف لابل به همراه نورپردازی

انجام عملیات نورپردازی سقف لابل

قابلیت شستشو

همانطور که میدانید همه سقف ها دچار آلودگی و چربی می شوند بنابراین قابلیت شستشو یک امر مهمی به شمار می آید. برای شست و شو آن می توان با استفاده از یک دستمال و شیشه شور به راحتی آلودگی بر روی سقف را از بین برد.

دارای طرح و رنگ متنوع

یکی از دلایلی که بسیار باعث شده است افراد روی به این سقف آوردند به دلیل قابلیت چاپ با تنوع رنگ های فراوان آن می باشد بهتر است طرح آن را طبق مبلمان، کف و دیگر اثانیه خانه انتخاب کنید.

سبک وزن بودن آن

با استفاده از نصب سقف کشسان لابل می توانید دیگر نیاز چندانی به مصالح ساختمانی ندارید.

طرح چاپ زیبا سقف کشسان لابل

طرح زیبا سقف لابل

قیمت و خرید سقف کشسان لابل

در مورد قیمت این نوع سقف به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل به شرح زیر می باشد

  • نوع پارچه
  • نورپردازی
  • تجیزات نصب
  • نوع اجرا

همگی این عوامل در قیمت سقف لابل کشسان موثر هستند توصیه میکنیم که حتما برای خرید این نوع سقف به سایت رویا هوس مراجعه کنید زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. لازم است دو نکته را در مورد قیمت آن بدانید که به شرح زیر می باشد.

  1. حتما به نوع پارچه سقف کشسان لابل توجه داشته باشید گاهی انتخاب تک رنگ یک ایده مناسب به شمار می آید البته می توانید از سقف کشسان شاده همچو لاکر، برلیانت استفاده کنید زیرا این دیگه از سقف کشسان از قیمت کمتری برخوردار هستند.
  2. توجه با نوع اجرای سقف کشسان حائز اهمیت می باشد برای نصب آن می توانید از تک سطحی، چند سطحی هم استفاده کنید البته ناگفته نماند که انجام تجهیزات بر قیمت نصب آن تاثیر می گذارد.

نتیجه گیری

با توجه نکاتی که در مقاله درباره نصب سقف کشسان لابل بیان شد پی بریدم که از این نوع سقف بیشتر برای دکوراتیو و یا زیبایی استفاده می شود. هم چنین برای خرید آن می توانیم به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱چه عواملی در قیمت سقف کشسان لابل موثر می باشد؟
عواملی نظیر نوع پارچه، نورپردازی و تجهیزات نصب بر روی قیمت آن موثر می باشد.
۲اگر بخواهیم سقف کشسان ارزان قیمت پیدا کنیم بهتر است سراغ کدام نوع از آنها برویم؟
می توانیم از نوع لاکر، برلیانت و گلکسی استفاده کنیم.
۳ویژگی سقف لابل چیست؟
ویژگی های نظیر قابلیت جابجایی، شست و شو و وزن سبک را میتوان از مزیت آن دانست.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =

کناف

سقف کاذب